۷۳۹۵
۲۳ نظر
۵۰۱۶
۲۳ نظر
۵۰۱۶
پ

جزئیات اظهارات شاکی

محاکمه ۵ متهم تجاوز گروهي به یک زن

روز حادثه وقتي متوجه خواسته شيطاني آنها شدم شروع به التماس كردم. عكس دخترم را به متجاوزين نشان دادم و از آنها خواستم به من رحم كنند. اما فايده‌اي نداشت. سپس عكس شوهرم را نشان داده و گفتم من همسر دارم و شما با اين كارتان زندگي يك خانواده را متلاشي مي‌كنيد اما فايده‌اي نداشت.

جلسه محاكمه ۵ مرد متهم به تجاوز دسته جمعي به زني در ملارد، صبح ديروز در شعبه ۷۶ دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد.

حدود ۲۰ روز قبل زني به دادسراي ملارد آمده و با طرح شكايتي گفت: روز گذشته وقتي به عنوان مسافر سوار يك ماشين شدم سرنشينان اتومبيل مرا به زور به بيابان برده و مورد اذيت و‌آزار قرار دادند.

با سپرده شدن پرونده به كارآگاهان پليس اين زن و آغاز تحقيقات تخصصي درباره حادثه اين زن به آنها گفت: به قصد رفتن به منزل سوار يك ماشين مسافركش شدم كه به غير از راننده دو نفر ديگر داخل آن نشسته بودند. چند دقيقه‌اي در جاده حركت نكرده بوديم كه راننده فرمان ماشين را به سمت جاده خاكي منحرف كرده و دو سرنشين ديگر با گذاشتن چاقو زير گلوي من و تهديدم به كشتن جلوي فرياد زدن و كمك خواستن مرا گرفتند. آنها مرا به بيابان برده و با استفاده از چاقو به زور به من تعرض كردند. سپس با موبايل با دو تن از دوستان خود تماس گرفته و آنها نيز آمده و به نيت شوم خود رسيدند.

اين زن توانست مشخصات اين ۵ مرد را در اختيار پليس گذاشته و ماموران نيز طي ۲۴ ساعت بعد از شكايت، هر ۵ متهم را شناسايي و دستگير كردند.

متهمين بلافاصله مورد بازجويي قرار گرفته و اعتراف كردند كه به اين زن تجاوز كرده و او را مورد اذيت و آزار قرار داده‌اند. با اين اعترافات براي متهمين قرار مجرميت صادر و پرونده آنها به شعبه ۷۶ دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

متهمان ديروز در اين شعبه مورد محاكمه غيرعلني قرار گرفته ولي برخلاف جلسه بازجويي اتهامات خود را انكار كردند. آنها كه ۵ پسر جوان هستند به قاضي خراساني رئيس شعبه ۷۶ دادگاه كيفري استان تهران گفتند: ما با اين زن رابطه برقرار كرديم ولي زوري در كار نبود. اين زن به عنوان مسافر سوار ماشين ما شد و وقتي به او پيشنهاد رابطه نامشروع را داديم قبول كرد. وقتي او را به بيابان برديم ابتدا او از ما خواست به وي كاري نداشته باشيم ولي بعد مخالفتي نكرد.

در اين هنگام شاكي به يكي از متهمان حمله كرد و او و ساير متهمان را به باد نكوهش گرفت. اين زن كه به شدت مي‌گريست با حالتي عصبي به قاضي گفت: من شوهر و دو فرزند دارم. از روز حادثه من يكروز هم آرامش ندارم و دچار ناراحتي‌هاي روحي شديدي شده ام. من به فرزند انم اصل ماجرا را نگفته‌ام و به دروغ گفته‌ام چند سارق طلاهاي مرا ربوده و فرار كرده‌اند.

شاكي ادامه داد: روز حادثه وقتي متوجه خواسته شيطاني آنها شدم شروع به التماس كردم. عكس دخترم را به متجاوزين نشان دادم و از آنها خواستم به من رحم كنند. اما فايده‌اي نداشت. سپس عكس شوهرم را نشان داده و گفتم من همسر دارم و شما با اين كارتان زندگي يك خانواده را متلاشي مي‌كنيد اما فايده‌اي نداشت. از ترس جانم و براي اينكه دوباره بتوانم فرزندان و همسرم را ببينم تن به خواسته شوم آنها دادم. پس از رهايي از دست آنها به پليس رفته و موضوع را به آنها اطلاع دادم.

سپس متهمين به دفاع از خود پرداخته و گفتند: اين زن خودش همراه ما آمد و حتي وقتي به او گفتيم دو دوست ديگر ما هم در راهند مخالفتي نكرد. بعد هم حتي با ما سيگار كشيد و با خداحافظي از ما جدا شد.

وقتي هم قاضي دادگاه از آنها پرسيد پس چرا در پليس آگاهي و كلانتري به تجاوز با استفاده از زور به شاكي اقرار كرده‌اند متهمين پاسخ دادند: اظهارات ما پيش پليس درست نبود ولي از زمان بازجويي در دادگاه راستش را گفته ايم

پس از شنيدن سخنان شاكي و متهمين و اظهارات وكلاي آنها، هيات قضات به سرپرستي قاضي خراساني نيز ختم جلسه را اعلام كرد تا پس از بررسي‌هاي لازم راي خود را صادر كند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

محاکمه 5 متهم تجاوز گروهي به یک زن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sobhani

      خیلی دوست دارم بدونم چرا انقدر تجاوز زیاد شده . من که یه دخترم خیلی می ترسم این داستانارو می شنوم .

    • بدون نام

      غریزه جنسی هم مثل غذا خوردنه اگه بموقع و صحیح انجام نشه وقتش که رسید مانند دیوانه ها و حیوانات غذا میخوری

    • بدون نام

      این جور آدما از حیوون هم پس ترند
      صد رحمت به حییوون

    • H.A

      خیلی بد که این موضوع زیاد شده.
      دخترها و زن هابا چه امنیتی میتوانند به کارهای بیرون از منزلشان برسند؟

    • مجتبی شجاع

      بسار مشعوف شدم . خیلی خبر های داغ و تکان دهنده ای بود . از ارسال خبر هایتان متشکرم و همچنان مشتاق شنیدن و دیدن این اخبار هستم .

    • amir

      vase khodam moteasefam.mer30 az khabarhaton

    • حسین

      وقتی که دادگاه ها و دادسرا ها کوتاهی می کنند و برخوردها سلیقه ایی است بایدم این جور اتفاقات افزایش پیدا کنه.خدا به خیر کنه.

    • ناصر

      باید تاسف خورد.
      ولی باید عواملی که باعث بروز این اتفاقاته رو شناسایی کرد:
      مثل بیکاری - بدحجابی - بی ایمانی و عواملی از این قبیل.

    • بدون نام

      تابلوست که متجاوزین دروغ می گن؛ قاضی باید خیلی ساده باشه که همچین اراجیفی رو باور کنه؛ کدوم زنی اگه همسر و بچه داشته باشه اون طور ساده و دوستانه اونم توبیابون خودشو تواختیار 5لالندهور می زاره بعدشم می گه خداحافظ؟؟؟!!!.
      اون دوستی که گفته: چرا تجاوز زیاد شده؟...
      دوست من، کسی که یه پولی بالا می کشه، این قضات جرمی سنگین معادل اون پول واسش می برند؛ یا دو نفری که حین دعوا و خشونت، یکی اون دیگری رو می کشه، حقم قصاصش می دن(کسی که خشم وجودشو می گیره، ممکنه دست به هر کاری بزنه؛ اون وقت حکم، حکمه، اما یه مست هر گندکاری بکنه، می گن حالیش نبوده، جرمش سبک تر می شه یا نهایتا تبرئه می شه!)؛ اما اگه یه نفر یا چندین نفر به یه دختر یا زن تجاوز کنن، باید اون قد مدرک داشته باشی که ثابت کنی؛ اگه هم ثابت کنی باید نصف دیه رو بپردازی تا اگه اعدامی در کار باشه!، اعدامش کنن؛ البته این روزا این اوباش ها دست باز تر و بدونه دغدغه ی اون چنانی(قضایی) دسته جمعی این کارا رو می کنن تا جرم خودشونو تقسیم و سبک تر کنن؛ اما اگه قانون قضایی این مجرمین رو شکنجه بعد اعدام بکنه، قدرمسلم این جرایم خیلی خیلی خیلی پائین میآدش؛ اما کو همچین قانونی تا بفهمه که پول قابل جبرانه و قتل دو نفری که درگیر شدن یه کانال سببی داره، اما این دختران و زنان چه گناهی کردن که این طور قربانی سوءاستفاده ی تعدادی حیوان صفت قرار می گیرند؟؛ خدایش هزار بار بمیری بهتر از اینه که چنین آزار و اذیت بشی.
      یکی از آشناهای خیلی دور که از همچین مهلکه ای جان سالم بدر برده بود و از دستشون فرار کرده بود، خدایش الان با گذشت 5 سال هنوز وضعیت روحی خیلی بدی داره، حتی 3بار دست به خودکشی زده بود؛ اون قد قرص های آرام بخش مصرف می کنه که این دختر کلی دفرمه شده و الان گاهی هزیان هم می گه؛ اون وقت که تو تهران همچین مشکلی براش پیش اومد دانشجو بود که دانشگاهشم نصف و نیمه رها شده%؛ حالا تصور کنید که اونایی که نمی تونن فرار کنن باید چه حالی داشته باشن؟؟؟؛ حرف این متجاوزین این خبر بالا چه قد ضد اعصابه؛ خدا به این زن و امثال ایشون رحم کنه و خدا کنه همین بلا سر خود این بی شخصیت های بیفته، آمین...

    • پریزاد

      متاسفانه مردهای ما دیگه سیرایی ندارند - و این نه تنها باعث از بین رفتن استحکام زندگی می شه بلکه باعث میشه دیگه به هیچکس حتی پدر و برادر خودت هم اعتماد نکنی وای به حال همسرت

    • مریم فرح

      تجاوز خیلی خیلی زیاد شده.تابلوس که این خانوم بی گناهه,احتیاجی نیست پیگیری بشه.من اگه جای قاضی بودم اینجور آدما رو به بدترین شکل ضجر کششون میکردم حبس و طناب دار فایده نداره.اینا باید ضجرکش بشن و خبرش به همه برسه تا شاید درس عبرت بشه.واقعا اینجور مسائل موجب ترس و استرتس ما خانوما میشه.

    • علی

      تشکر ازاطلاع رسانی شما .ناراحت شدم لنعت بر ....

    • marjan

      vaghean narahat konande. . .

    • طلا

      اعدام برای این طور حیوونها کمه. بهتره که فرم دیگه ای برای ازبین بردن این حیوونها بکار برده شود بطوریکه بقیه هم عبرت بگیرند و از این غلطها نکنند. نا امنی تا کی؟ مسئولین یک فکری بکنند.

    • nazanin

      moteasefam ke daeman injor etefeghha miyofte va daeman tekrar mishe
      khodavand be halemun rahm kone.

    • elisa

      lezati ke tu massaele jensi has khoda baraye baqaye nasl ensanha qarar dade va nabayad be onvane hadaf behesh nega beshe ke motaasefane baraye javoneye ma shode BOZORGTARIN HADAF...
      vali az nazare man hameye in afrad qorbaniyan va agar amiq be in masael nega konim berishehaye kamelan nahofteii miresim ke khod ra baraye dide nashodan dar khak kardeand na baraye rishe bodan.
      ba edame hameye inha baz ham taqire chandani hasel nemishe.ma bayad javanan ra agah konim...

    • نازنین

      واقعا متاسفم.وقتی فکرشو میکنم.به انسانیت
      شک میکنم.من با این خانوم احساس همدردی
      میکنم وبرایش از خداوند ارامش میطلبم

    • farhad

      فقط مرگگگگگگگگگ.

    • ایرج

      فقط اعدام . رقص مرگ این افراد بالای چوبه دار دیدنی است.

    • یک انسان

      منتطر دادگاه خداوند در روز قیامت باشید

    • هموطن

      تا زماني كه مردهاي بي خانواده به خودشون اجازه ميدن جلوي پاي هر خانمي ترمز بزنن و بدون نظر گرفتن شخصيتشون اونها رو دعوت به سوارشدن كنن وهيچ قانوني هم براي برخورد با اين رفتارها در جامعه اعمال نشه اطمينان داشته باشيم تعرض به حريم خانواده ها در سطح جامعه توسط اين افراد بي پدر مادر روزبروز بيشتر و فجيع تر خواهد بود0 بايد شرايطي فراهم شود تا هيچكس جرائت نكند كوچكترين تعرضي به خواهران و مادران ما داشته باشد

    • Golrokh

      Vaghean chizi baraye goftan nist ooof

    • بدون نام

      دوستی که گفت غریزه جنسی مثل غذا خوردنه این دلیلی برای انجام دادن همچین جنایتی نیست.آیا خودش هرچقدر هم در فشار باشه همچین کاری میکنه؟این خانم اگه قربانی نبود که بیخود ابروش رو در خطر قرار نمیداد و شکایت نمیکرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج