۷۳۹۶۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کسب ۴ سهمیه المپیک توسط کاراته‌کا‌های جوان

در پایان روز دوم آخرین مرحله مسابقات کاراته انتخابی المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین، چهار سهمیه این مسابقات(۲ طلا و ۲ نقره) به کاراته کاهای دختر و پسر ایران رسید.

ایسنا: آخرین مرحله مسابقات کاراته انتخابی از روز جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ به میزبانی شهر "اوماگ" در کشور کرواسی آغاز شد و امشب ۹ تیر ماه با مشحص شدن تکلیف ۴۲ کاراته کا از ۴۸ شرکت کننده المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس به پایان رسید.

در پایان این مسابقات سهم کاراته کاهای ایران چهار سهمیه (دو سهمیه در بخش دختران دو سهمیه در بخش پسران) بود. این برای نخستین بار است که رشته کاراته در المپیک جوانان حضور دارد.

وزن منهای ۵۳ کیلوگرم، فاطمه خنکدار پس از پنج برد پیاپی، در مبارزه نهایی خود نیز حریف ازبکستانی را ۲ بر ۱ شکست داد و به نشان طلای این وزن دست یافت.

وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، دیگر کاراته‌کای طلایی ایران علیرضا فرجی در این وزن بود که توانست پس از کسب پنج برد پیاپی، در ششمین مبارزه کاراته کای گواتمالایی را یک بر صفر شکست داد و در جایگاه نخست قرار گرفت.

وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم، نوید محمدی نیز پس از پنج پیروزی به فینال وزن خود رسید اما در آخرین گام پس از تساوی ۳ بر ۳ در وثت قانونی، با قانون سنشو مغلوب حریف مراکشی شد تا با مدال نقره راهی بوینس آیرس آرژانتین شود.

همچنین دیروز (جمعه) ۸ تیر ماه نیز در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم، مبینا حیدری بعد از پنج برد به مبارزه فینال رسید اما امروز در پیکار آخر خود مغلوب حریف روسی شد و به نشان نقره دست یافت.

اما ابوالفضل میرزایی و نگین اآلتونی دو نماینده دیگر ایران بودند که با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفته و از کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین بازماندند.

هدایت تیم ملی پسران ایران را مهران بهنام فر و هدایت تیم ملی دختران را سمانه خوشقدم به عنوان سرمربی در اختیار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج