جاباما
۷۳۹۷۰۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

امید تلویزیون به گلزار، مدیری، عبدی و خندوانه

با پایان رقابت‌های جام جهانی و پایین آمدن تب رقابتها، وضعیت برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیون به حالت قبل برمی گردد و حالا باید به فکر پخش برنامه‌های ویژه تابستان باشند.

روزنامه هفت صبح: بلافاصله بعد از پایان ماه رمضان، تلویزیون درگیر پخش مسابقات جام جهانی شد و مخاطبان هم به خاطر شور و هیجان تماشای این مسابقات عملا تمایلی به تماشای برنامه‌های دیگر این رسانه نداشتند.

امید تلویزیون به گلزار، مدیری، عبدی و خندوانه

بعد از گذشت دوهفته نفسگیر، مسابقات از این هفته وارد مرحله حذفی می‌شود و از آخرهفته هم کم کم تب آن فروکش می‌کند. با پایان رقابت‌های جام جهانی و پایین آمدن تب رقابتها، وضعیت برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیون به حالت قبل برمی گردد و حالا باید به فکر پخش برنامه‌های ویژه تابستان باشند.

در حال حاضر چشم امید مخاطبان به چند گزینه محدود است. مسابقه «برنده باش» شبکه سه با اجرای محمدرضا گلزار، برنامه «عبدی شو» شبکه نسیم و شروع رقابت‌های «خنداننده شو».

غیر از این‌ها آنطور که شنیده شده مهران مدیری هم چند وقتی است تولید سریال جدیدش را شروع کرده و احتمالا آن را در تابستان روی آنتن می‌فرستد. تلویزیون به طور کلی چند سریال آماده پخش هم دارد. دو سریال کمدی و یک درام خانوادگی که معلوم نیست تلویزیون پخش کدام یکی از آن‌ها را در اولویت بگذارد.

مهران مدیری

همین چند وقت پیش شنیدیم که مهران مدیری بعد از پایان «دورهمی» بیکار ننشسته و می‌خواهد فصل دوم یکی از سریال‌های قبلی اش را کلید بزند. شنیده‌های دقیق‌تر حکایت از این داشت که مدیری به همراه تیم نویسندگان سابقش یعنی برادران قاسمخانی، فیلمنامه «شب‌های برره ۲» را به سرانجام رسانده و حتی آن را در سکوت خبری جلوی دوربین هم برده است.

گویا شبکه سه. از مهران مدیری خواسته تا این سریال را برای فصل تابستان آماده کند و او هم بخش‌هایی از کار را پیش برده است. البته این خبر کاملا در گوشی به ما رسیده و هنوز از سوی تیم مهران مدیری تایید نشده، اما به احتمال زیاد قطعیت دارد.

ضمن اینکه شبکه آی فیلم هم از چند روز دیگر سریال نقطه چین» را برای اولین بار باز پخش می‌کند و مهران مدیری باز هم به صورت شبانه، مخاطبانش را سرگرم خواهد کرد. جدای از این‌ها در حال حاضر شبکه سه و تماشا هم در حال پخش سریال «در حاشیه» مهران مدیری هستند و به طور کلی این کارگردان حضور مهمی در تلویزیون دارد.

عبدی شو

قبل از اینکه راجع به برنامه «عبدی شو» و احتمال موفقیت یا عدم موفقیت آن در فصل تابستان صحبت کنیم باید این نکته را یادآور شویم که این مطلب درست چند ساعت قبل از پخش اولین قسمت از برنامه «عبدی شو» نوشته شده و زمان نگارش هیچ تحلیلی درباره این برنامه نداشته ایم.

مطمئن نیستیم که آیا رقابت‌های نمایشی آن که طبق صحبت‌های محمدحسین لطیفی، کارگردان برنامه توسط گروه‌های نمایشی آماتور شهر‌های مختلف اجرا می‌شوند، می‌تواند مخاطبان را مجاب کند که برنامه را تا انتها تماشا کنند یا نه!

با این حال صرفا با توجه به اینکه اکبر عبدی، بازیگر محبوبی است و مخاطبان معمولا از شنیدن صحبت‌ها و خاطراتش لذت می‌برند، می‌توانیم مطمئن باشیم که برنامه هر کیفیتی هم که داشته باشد باز هم مخاطبان خاص خودش را پیدا می‌کند و دو روز آخر هفته، خانواده‌های زیادی را پای تلویزیون می‌نشاند. البته شیوه گفت و گوی اکبر عبدی با مهمان‌های برنامه و حرف‌هایی که در آن رد و بدل می‌شود هم در برآورده شدن انتظار مخاطبان اهمیت دارد که فعلا نمیشود درباره آن قضاوت کرد.

خنداننده شو

پخش سه روز در هفته «خندوانه» بزرگ‌ترین ضرری بود که در شب‌های تابستان به تلویزیون وارد شد. در دو سه سال گذشته «خندوانه» مهم‌ترین سرگرمی شبانه مخاطبان در این فصل بود و حالا فقط سه شب در هفته امکان سرگرمی به واسطه آن برایشان فراهم است. به هر حال در این بی برنامگی تلویزیون، همین هم غنیمت است.

جدای از پخش این برنامه و دعوت از مهمان‌های مختلف، از هفته گذشته، استارت سری جدید «خنداننده شو» زده شده و به زودی تب این رقابت‌ها هم تند می‌شود. در حال حاضر چهار تیم مختلف به همراه چهار مربی در حال تمرین هستند و در هر قسمت از «خندوانه» بخش‌های مختلفی از تمرین‌های یکی از این گروه‌ها را می‌بینیم.

قطعا با شروع رسمی رقابت «خنداننده شو» و معرفی تدریجی شرکت کننده‌ها و بالا رفتن تعداد طرفدارانشان، مثل فصل قبل، مجددا هیجان زیادی به زندگی مخاطبان تزریق می‌شود. نکته مهم اینجاست که این بار جناب خان هم در برنامه حضور دارد و احتمالا وضعیت رقابت‌های «خنداننده شو» با حضور جناب خان، تغییرات اساسی خواهد داشت.

محمدرضا گلزار

اتفاق مهم شبکه سه در تابستان ۹۷، توسط محمدرضا گلزار رقم می‌خورد. البته هنوز این مسابقه پخش نشده و فعلا چیزی درباره جزئیات آن و حتی شیوه اجرای این بازیگر نمی‌دانیم و نمی‌توانیم خیلی دقیق پیش بینی کنیم، اما همین که اسم گلزار روی برنامه است از همین حالا می‌شود به پرمخاطب بودن آن امیدوار بود.

گلزار روز ۲۴ خرداد در برنامه «ماه عسل» اعلام کرد برنامه اش براساس الگوی مسابقات معروف «میلیونر شو» از یک ماه آینده روی آنتن شبکه سه می‌رود و طبق این زمان اعلام شده احتمالا از اواخر تیر، پخش آن شروع می‌شود.

البته این مسابقه فقط دو روز در هفته روی آنتن می‌رود و هنوز هم روز‌های دقیق پخش آن اعلام نشده است. اگر امیدوار باشیم مدیران شبکه سه روز‌های وسط هفته را برای پخش «برنده باش» در نظر بگیرند و مثل «عبدی شو» و «خندوانه»، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها آن را روی آنتن نفرستند در این صورت می‌توانیم امیدوار باشیم که مخاطبان اواسط هفته هم دست خالی از مقابل تلویزیون‌های شان کنار نمی‌روند.

سریال‌های جدید

با پایان سریال‌های رمضانی پرونده پخش سریال‌های جدید در تلویزیون بسته شد. شبکه سه که به خاطر پخش مسابقات جام جهانی عملا سریالی روی آنتن نفرستاد. شبکه دو سریال کره‌ای «بخش قلب» را پخش کرد که آنطور که باید دیده نشد.

شبکه یک هم سریال «راه و بیراه» را روی آنتن فرستاد؛ سریالی متوسط رو به ضعیف که چندان مناسب پخش از این شبکه نبود. غیر از این سه شبکه، شبکه پنج هم سریال تکراری «آخرین بازی» را پخش کرد که حتی زمان پخش اولیه هم دیده نشد. حالا با پایان مسابقات جام جهانی، تلویزیون دو سریال کمدی و یک سریال خانوادگی آماده پخش دارد.

سریال کمدی «شرایط خاص» وحید امیرخانی که طبق گفته کامبیز دیرباز در برنامه «خندوانه» به زودی روی آنتن می‌رود و سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور که چند وقتی است در نوبت پخش قرار دارد. غیر از این دو سریال کمدی، شبکه دو در حال حاضر سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را هم آماده پخش دارد؛ سریالی که از کنداکتور ماه رمضان این شبکه حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش قاسم

      نه

    • حمید

      عبدی شو که خیلی بیخوده،،ستاره‌ها هم بخاطر محدودیت نمیتونند معجزه کنند،،اگه این سانسورا و محدودیتها نباشه احتیاج به ستاره‌ها نیست،،چند تا آدم کار بلد میتونن خواسته‌های مردمو برطرف کنن در غیر اینصورت اگه جیم کَرِی هم بیاد سریال طنز بازی کنه استقبال نمیشه.

      پاسخ ها

      • زری

        عبدی ستاره ست
        به یکی بگید ستاره که لیاقت داشته باشه

    • زری

      یکی به من بگه نفهمیدم
      یعنی تابستان97سریال مهران مدیری از تلویزیون پخش میشه؟؟

    • نفس

      وای عزیزم گلزار
      موفق باشی عزیزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج