۷۳۹۷۳۷
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

آقای روحانی، با سخنان زیبا چیزی عوض نمی‌شود

محمد کاظمی در روزنامه اعتماد نوشت: سخنان رییس‌جمهور در جمع مدیران ارشد اجرایی کشور خصوصا پس از یک دوره سکوت نسبی وی لازم و ضروری بود. پس از چندین روز التهاب در بازار ارز و سکه و پس از ناآرامی‌ها در بازار تهران به هر حال مردم نگران و منتظر بودند که مسوول اصلی اقتصاد کشور سخن بگوید و به تشریح اوضاع و همچنین برنامه‌های دولت بپردازد.

محمد کاظمی در روزنامه اعتماد نوشت:

وقتی برخی نزدیکان رییس‌جمهور کانال‌های ارتباطی حتی با حامیان او را محدود می‌کنند، وقتی انبوه دلسوزی‌ها و پیشنهاد‌ها حتی امکان شنیدن پیدا نمی‌کنند، وقتی (حداقل تاکنون) مدیریت‌ها با هر نوع عملکرد و کارنامه غیرقابل دفاع ثابت هستند و ... تغییر نمی‌کنند و انرژی‌ها و افکار نو به‌کار گرفته نمی‌شوند، وقتی به درخواست‌ها و توصیه‌های مکرر برای جلوگیری از ریخت و پاش‌های دولتی توجهی نمی‌شود و تیم رسانه‌ای دولت در تعامل دوسویه با جامعه ضعیف و ناتوان عمل می‌کند چگونه از جامعه انتظار داریم این عملکرد‌ها را به کناری نهد و به سخنان زیبا و وعده‌های مکرر گوش دهد و به آن‌ها اعتماد کند؟

افزون بر تغییرات مهم وعده داده شده در سخنان رییس‌جمهور برای رویارویی با شرایط سختی که در پیش داریم عمق تغییرات باید افزایش پیدا کند و مردم در ساختار‌های حکومتی و دولتی شاهد تحولات بزرگی باشند. روابط خارجی کشور باید با واقع‌بینی کارشناسانه کاملا هماهنگ باشند و به هیچ کشوری اجازه سوءاستفاده از وضعیت فعلی داده نشود و اولویت نخست به منافع ملی ایران داده شود.

باید از انرژی و سرمایه و تجربه همه افکار و اندیشه‌ها در اداره اقتصاد کشور در زمان بحرانی جنگ استفاده شود. تا همین حالا هم برای برخی از تصمیمات و تغییرات دیر شده است، سخنرانی رییس‌جمهور باید ماه‌ها قبل صورت می‌گرفت، انضباط شدید مالی باید از سال‌ها قبل آغاز می‌شد، شفافیت مالی از ابتدا هم یک نیاز جدی بود، سال‌ها قبل باید در حصر‌ها و حبس‌ها تجدید نظر فوری می‌شد و...

ولی حالا هم می‌شود جلوی استمرار ضرر‌ها را گرفت و باز هم نگذاریم که ضرورت‌ها به دقیقه ٩٠ موکول شوند و خدای‌ناکرده چنان دیر شود که هر گونه تغییری اثر نکند و دشمنان شاد شوند. در جایی از سپهر روزگار حک نشده که همیشه و در هر شرایطی برد با ماست. اگر تعلل کنیم و دیر بجنبیم شاید فرصت‌ها را از دست بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اقایروحانی دبگهخیلی دیر شده واسه سخنرانی شمایید ومیدان عمل یا علی مدد بگو ووارد عمل شین!!!!

    • کارشناس

      روحانی این اش را هرچه بیشتر هم بزنی بوی گندش بیشتر در میآید تمام بدبختی این مملکت را گردن شما انداختن شما و وزیرانت بروید ببینیم دیگران بدون پول کجا میتوانند خرید کنند.شهامت داشته باش واستعفای بده .

    • بدون نام

      همه جا که میگن ما پیشرفت کردیم، قوی هستیم و اقتدار داریم، دریای ارز و طلا داریم، البته روی کاغذ می خونن اینارو میگن ولی خب 10% هم روش حساب کنیم نباید جای نگرانی باشه!!!!

    • بهار

      تنها راه اصلاح امور توکل بر خدا وانتخابات زودهنگام وتائید دکتر احمدی نژاد برای ورود به ریاست جمهوری ست....چرا واقعیت ها را نمی خواهیم قبول کنیم..مثل ما ،مثل قوم نفرین شده ای را می ماند که به وعده های برحق مردان خدا توجه ای نکردند وبه زرق وبرق وثروت وقدرت عنکبوتی بی خدایان چشم ودل دوختند... آن مرد در آینده ای نزدیک با، ید الهی بر کرسی اصلاح امور خواهد نشست تا چشم خناسان و وسوسه کنندگان ،به مردم داری والهی بودنش خیره بماند... بهار نزدیک است....بهاری برای همه... بهاری،حتی برای بدخواهان...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن به کاربر فهیم ..انشاالله

      • بدون نام

        انشالله همینطورخواهدشد...همه یادمان هس قبل انتخابات چی میگفت الان ه‌م تمام
        سیاسیون فعلا بطرفش رفتن حال ببین چه
        اتفاقی میافتد خدامیدونه غیراز گرانی بیکاری
        تنهاچیزی باقیمیمونه دروغای ایشانست

    • ایرج

      اقای روحانی خیلی زیبا سخنرانی میکنید ولی این حرفها برای مردم فقط درد است ..8 سال در این کشور جنگ بود مردم اینقدر در دوران شما زجر نکشیدن ..تا کی باید گناه بی عرضه دولت مردانتان را گردن آمریکا و اسرائیل وانگلیس و دیگران میدازید مردم ایران همیشه یارو این نظام هستن ولی با شما و امثال شما کنار نمیاینند ....

    • بدون نام

      فقط شاه کلیدشو وارد قفلا کنه همه چی درست میشه خودشم بهش خیلی خوش میگذره

    • بدون نام

      فقط دروغ میگید همتون

    • مصطفی خلج

      جناب روحانی یا باید برود یا خودشو درست کند اینجوری نمیشه ادامه داد
      تمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج