۷۴۰۰۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مارادونا: امباپه من را به یاد کانیجیا می‌اندازد

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، ادعا کرد که نمایش درخشان کیلیان امباپه در دیدار روز گذشته فرانسه-آرژانتین، او را به یاد جوانی های کلودیو کانیجیا انداخته است.

ورزش سه: دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، ادعا کرد که نمایش درخشان کیلیان امباپه در دیدار روز گذشته فرانسه-آرژانتین، او را به یاد جوانی های کلودیو کانیجیا انداخته است.

فرانسه روز گذشته موفق شد با نتیجه ۴-۳ آرژانتین را شکست بدهد و امباپه با زدن دو گل و گرفتن یک پنالتی، نقشی اساسی در این پیروزی داشت. او به اولین بازیکن زیر ۲۰ سال بعد از پله تبدیل شد که توانست در یک دیدار جام جهانی، دو گل بزند.

همین درخشش باعث شد تا مارادونا، این ستاره جوان را با هم تیمی سابقش در بوکاجونیورز که در جام جهانی ۱۹۹۰ نمایش های درخشانی داشت، مقایسه کند.

او به تله سور گفت: " آرژانتین به دروازه فرانسه حمله کرد و اشتباه کرد که فضای زیادی در اختیار امباپه قرار داد؛ بازیکنی که مانند روزهای جوانی کانیجیاست.

مارادونا: امباپه من را به یاد کانیجیا می‌اندازد

روخو اجازه داد تا او وارد محوطه شود و سپس او را سرنگون کرد. این کاری نیست که یک بازیکن ملی پوش باید انجام بدهد. او باید مستقیم به سمت حریف می رفت و او را نقش زمین می کرد، پیش از اینکه امباپه بتواند توپ را جلو ببرد."

در دیدار دیروز، لیونل مسی به عنوان شماره 9 کاذب بازی کرد و آنخل دی ماریا و کریستن پاوون در دو سمت او بودند. مارادونا درباره مشکلات آرژانتین در خط حمله گفت:" ما نمی دانستیم چطور حمله کنیم. ما نمی دانستیم وقتی صاحب توپ هستیم، چه کنیم. فرانسه متفاوت بود. آنها به شیوه های مختلف ضدحمله داشتند. آنها گزینه های مختلفی در سمت راست و چپ داشتند.

من می دیدم که مسی خیلی تنهاست؛ دور از محوطه جریمه. من گفته بودم که اگر او به عنوان شماره 9 بازی کند، باید به دنبال توپ باشد، خطوط را به هم متصل کند، موقعیت ایجاد کند و گل بزند. اما حالا بیشتر در مورد پاتوروسو (یک شخصیت کمدی در آرژانتین) حرف می زنیم تا مسی."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج