۷۴۰۰۹۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی وضعیت صندوق بازنشستگی در مجلس

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صندوق بازنشستگی کشوری و بررسی وضعیت این صندوق در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صندوق بازنشستگی کشوری و بررسی وضعیت این صندوق در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

محمد رضا بادامچی در گفت‌وگویی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: امروز جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس در هلدینگ صندوق بازنشسستگی انرژی برگزار شد، در این جلسه فصل سیزدهم قانون خدمات کشوری مورد بررسی قرار گرفت که آن فصل هم در خصوص صندوق بازنشستگی کشوری بود.

وی افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی برگزار شد ، این افراد گزارشاتی را ارائه دادند تا وضعیت صندوق بازنشستگی و مستمری بگیران مورد بررسی قرار بگیرد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: بحث‌ها بیشتر مشورتی بود، ما می‌خواستیم نظر مدیران صندوق و مسئولین هلدینگ صندوق را بدانیم تا در نحوه اداره صندوق‌ها و اداره سرمایه‌ای که در دست صندوق‌هاست تصمیم بگیریم. رفع مشکلات بازنشستگان بر اساس قوانین خدمات کشوری راهکاری مناسب برای بهبود شرایط این قشر از جمله مسائلی بود که امروز بررسی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سراج

      فقط جلسه جلسه جلسه فریب بازنشستگان

    • مافي

      داخليها که بر روي صند لي نرم نشسته اند وبه فکر تامين زندگي خود وبرو بچه هاي خارج نشين خود هستند بزرگترن ضربه را به نظام ميزنند مگر ميشود کشوري که اينهمه صادرات نفت داشته باشيد اينهمه مشکل اقتصادي داشته باشديا خائندد يا جاهلند يابيسواد. .....

    • بهلول

      جناب آقای روحانی:
      احتراما به استحضار می رسانم بازنشستگان در ایران چند گروه هستن شاد ده گروه وفقط برای بازنشستگان کشوری و لشکری برنامه در مجلس میگذارند دیگر گروه ها مثل سازمان تامین اجتماعی هیچ حرکتی انجام نمیدن ما بازنشستگان از شما خواهشمندیم دستور فرمائید مدیر عامل و وزیر کار به شما توضیح دهند چرا هیچ واکنش برای ما بازنشستگان که ۳۰ سال کار کرده ایم انجام نمیدن همه ما بازنشستگان امیدواریم اقدام شود.
      ‌‌‌ ومن التوفیق

    • بدون نام

      با این وضعیت اقتصادی و اختلاصها از صندوق تامین اجتماعی 30 سال پول بیمه بدس اخر سرم 1م ماهانه بده ارزش نداره 30 سال پول دستت بیاد طلا بخری نگه داری با صرفه تر از تامین اجتماعی

    • ا . رستمی

      پس چرا وام من که در مرحله ۱۱ است واریز نشده

    • ا . ر با شماره دفترکل ۱۱۷۵۴۰۶۰۱

      همسان سازی یعنی اینکه یک فوق دیپلم که ۳۱سال پیش بازنشست شده از من لیسانس که ۱۱ سال پیش بازنشست شده ام بیشتر بگیره . میگی نه حکم من و اقای م را بررسی کنید . ایشون در سال ۹۵ حدود ۵۰ هزار تومان کمتر از من میگرفت . در سال ۹۶ حدود ۳۵ هزار و در سال ۹۷ یعنی امسال ۲۰ هزار بیشتر میگیره

    • کامبیر

      مگر دوستان دیگه ریالی توش گذاشته گذاشته اند!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج