۷۴۰۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بازداشت اسی شلنگ و اوباش همراهش

۴ مرد نقابدار که به خانه زنی که مرکز فساد راه‌اندازی کرده بود حمله و ۱۲ خودروی پارک شده در نزدیکی این خانه را تخریب کرده بودند، از سوی ماموران انتظامی تهران دستگیر شدند. ساعت ۳ بامداد دوشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از حمله ۴ مرد نقابدار به خانه زن همسایه‌اش و تخریب ۱۲ خودروی پارک شده در خیابان دیالمه در شرق تهران خبر داد.

۴ مرد نقابدار که به خانه زنی که مرکز فساد راه‌اندازی کرده بود حمله و ۱۲ خودروی پارک شده در نزدیکی این خانه را تخریب کرده بودند، از سوی ماموران انتظامی تهران دستگیر شدند. ساعت ۳ بامداد دوشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از حمله ۴ مرد نقابدار به خانه زن همسایه‌اش و تخریب ۱۲ خودروی پارک شده در خیابان دیالمه در شرق تهران خبر داد.

ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان با حضور در محل حادثه و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند مهاجمان فراری پیش از وقوع این حادثه به خانه یکی از زنان ساکن در محل حمله کرده و به زور قصد داشته‌اند وارد این خانه شوند.

ماموران با شناسایی خانه این زن، از وی خواستند به مرکز پلیس بیاید؛ اما او از باز کردن در خانه‌اش و رفتن به کلانتری خودداری کرد.به این ترتیب ماموران که به وی ظنین شده بودند، با هماهنگی قضایی وارد خانه زن جوان شدند و او را به همراه مرد غریبه‌ای که قصد فرار از بام خانه را داشت، دستگیر کردند. زن و مرد جوان بازجویی شدند و از حضور مردان نقابدار مهاجم مقابل خانه‌شان اظهار بی‌اطلاعی کردند.

در پی تناقض‌گویی متهمان، ماموران با حضور دوباره در محل حادثه به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند و آنها گفتند که زن بازداشت شده از سوی پلیس، خانه‌اش را به یک مرکز فساد تبدیل کرده و آنجا محلی برای رفت و آمد افراد اوباش و فراری بوده است. با به دست آمدن این اطلاعات، متهمان دوباره بازجویی شدند تا این‌که زن جوان ـ متهم ـ اعتراف کرد که خانه‌اش پاتوق افراد خلافکار و اوباش بوده و شب حادثه مرد بازداشت شده همراه وی، مهمان خانه‌اش بوده است.

به گفته وی، یک ساعت پس از حضور مرد جوان در آنجا، ۴ نفر از اوباش محله جنوب تهران که او را می‌شناختند، برای انتقام‌گیری از مرد غریبه قصد وارد شدن به خانه‌اش را داشتند. متهم اضافه کرد: وقتی من و مرد غریبه از باز کردن در خانه برای ۴ مرد اوباش خودداری کردیم، آنها با چوب و چماق‌، به خودروهای پارک شده در محله‌مان حمله‌ور شدند و ۱۲ خودرو را بشدت تخریب کردند.

وی افزود: در جریان عربده‌کشی آنها در محله، وقتی متوجه شدند همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته‌اند و با تهدید چند نفر از همسایه‌ها که قصد سد کردن راهشان را داشتند، متواری شدند.

در پی اعتراف زن جوان، همدست وی نیز گفته‌های او را تایید کرد. با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری مهاجمان فراری آغاز و پاتوق‌های احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد و چند ساعت بعد مخفیگاه متهمان فراری شناسایی و یکی پس از دیگری دستگیر شدند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس و بررسی سوابق آنها معلوم شد، آنها چند بار به اتهام شرارت، عربده‌کشی و تخریب اموال مردم دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

متهمان بازجویی شدند و به هجوم به خانه زن بازداشت شده و تخریب ۱۲ دستگاه خودروی پارک شده اهالی محل حادثه اعتراف کردند. بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بازداشت اسی شلنگ و اوباش همراهش


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازداشت برای مفسدانی ازاین قبیل چه معنی دارد همشون باید در همون محله اعدام شوند

      پاسخ ها

      • نيما

        اين آقايون يا خانوماي ناشناس كي هستن كه توي تموم خبرهاي اينطوري كامنت ميدن و همش تقاضاي اعدام و قصاص ميكنن؟؟ بابا خوب شد شماها يه كاره اي نشدين وگرنه حداقل نصف مملكتو دار ميزدين !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج