۷۴۰۲۵۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فیلم «نیکلاس کیج» در اختتامیه جشنواره آمریکایی

فیلم مهیج اکشن «مندی» با بازی نیکلاس کیج که اولین بار ژانویه گذشته در جشنواره فیلم مستقل ساندنس به نمایش درآمد، به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فانتازیا روی پرده خواهد رفت.

آی ‌سینما: فیلم مهیج اکشن «مندی» با بازی نیکلاس کیج که اولین بار ژانویه گذشته در جشنواره فیلم مستقل ساندنس به نمایش درآمد، به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فانتازیا روی پرده خواهد رفت. این جشنواره بین‌المللی معتبر که به نمایش فیلم‌های ژانر اختصاص دارد، ساخته جدید تاکاشی میکه فیلمساز ژاپنی و همین‌طور، جدیدترین فیلم اریک زونکا نویسنده و کارگردان سینمای فرانسه را به فهرست فیلم‌های امسالش اضافه کرده است.

فیلم «نیکلاس کیج» در اختتامیه جشنواره آمریکایی

به نوشته هالیوود ریپورتر، این جشنواره سینمایی از 12 ژوییه آغاز به کار می‌کند و یکم اوت با نمایش فیلم جدید کیج پایان می‌یابد. «مندی» دومین ساخته بلند پانوس کوزماتوس نویسنده و کارگردان ایتالیایی-کانادایی است. آندریا رایزبورو و لینوس روشه نقش مقابل کیج را در این فیلم ایفا کرده‌اند.

کمپانی پخش‌کننده «مندی» از اواسط سپتامبر آینده این فیلم 121 دقیقه‌ای را در سینماهای امریکا اکران خواهد کرد. داستان فیلم در سال 1983 می‌گذرد. رد میلر (با بازی کیج) در کلبه‌ای دورافتاده در اعماق جنگل زندگی می‌کند و کارش چوب‌بری است. نامزد هنرمندش به نام مندی روزهایش را به خواندن کتاب‌های فانتزی می‌گذراند. اما یک روز توسط اشرار ربوده می‌شود و رد مسلح به یک اره برقی و چند سلاح دیگر عازم نجات مندی می‌شود.

جشنواره فیلم فانتازیا به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره فیلم ژانر امریکای شمالی شناخته می‌شود. برگزارکنندگان این رویداد سینمایی پیش‌تر اعلام کرده بودند که فیلم مهیج آخرالزمانی «Just a Breath Away» ساخته دنیل رابی، بیست و دومین دوره جشنواره فانتازیا را افتتاح خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج