۷۴۰۲۸۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تست مقاومت اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U۱۲+)

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس پرچمدار ۲۰۱۸ تایوانی هاست که البته خیلی درخشان عمل نکرده که بزرگترین دلیل چنین اظهار نظری را می‌توان عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس دانست. امروز، اما می‌خواهیم ببینیم که اچ تی سی پس از آن ضعف بزرگ در تست مقاومت اچ تی سی یو ۱۱، توانسته نقاظ ضعف خود را در اچ تی سی یو ۱۲ پلاس جبران کند؟

وب سایت ترنجی - سینا عطایی: اچ تی سی یو ۱۲ پلاس پرچمدار ۲۰۱۸ تایوانی هاست که البته خیلی درخشان عمل نکرده که بزرگترین دلیل چنین اظهار نظری را می توان عمر باتری اچ تی سی یو ۱۲ پلاس دانست. امروز اما می خواهیم ببینیم که اچ تی سی پس از آن ضعف بزرگ در تست مقاومت اچ تی سی یو ۱۱، توانسته نقاظ ضعف خود را در اچ تی سی یو ۱۲ پلاس جبران کند؟

تست مقاومت اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U۱۲+)

این تست مقاومت اچ تی سی یو 12 پلاس است. همانطور که می بینید، ابتدا با تست مقاومت در برابر خراشیدگی آغاز می شود که عملکرد پرچمدار 2018 تایوانی ها هم شبیه به همه موبایل های دیگر است. پس از آن به سراغ فریم فلزی می رود و اطمینان حاصل می کند که فلز باشد. این فریم کاملا فلزی است اما نوآوری اچ تی سی یو 12 پلاس که دکمه های سخت افزاری تنظیم حجم صدا و قفل را با دکمه های مجازی جایگزین کرده ایده خوبی نیست. هر چند که اچ تی سی فناوری Edge Sense خود را ارتقا داده تا به این مهم رسیده اما حقیقت این است که کسی چنین دکمه هایی را نه دوست دارد و نه می خواهد که 1٪ مثل این چیزی که دیدیم، با مثلا کاتر، از بدنه جدا شود و دیگر قابل استفاده نباشد!

تست شعله روی نمایشگر Super LCD 6 اچ تی سی یو 12 پلاس رفتار کامل یک پنل LCD را نشان می دهد و پس از ده ثانیه در معرض گرما بودن، نمایشگر خاموش شده و سپس روشن می شود. و در نهایت برای تست مقاومت در برابر خم شدن باید گفت که نه! هنوز اچ تی سی آن دستگاهی را که باید تولید نکرده است!

به دلیل قابل Squeeze (فشردن) قاب دور دستگاه اچ تی سی از فلزی نرم تر استفاده کرده که نتیجه مقاومت پایین در برابر خم شدن است و در نهایت قاب پشتی کاملا از دستگاه جدا شده و گواهی ضد آب بودن آن کاملا از بین می رود.

نظر شما درباره تست مقاومت اچ تی سی یو 12 پلاس چیست؟

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تست مقاومت اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U۱۲+)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج