۷۴۰۳۰۴
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

دبیرکل اصناف: بازار پشتیبان رهبری خواهد بود

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه بازار همیشه بازوی روحانیت و پشتیبان ولایت بوده است، گفت: ما حرکت افرادی که در بازار ناآرامی ایجاد کرده‌اند را محکوم کرده و از قوه قضاییه می‌هخواهیم با آنها با شدت برخورد کند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه بازار همیشه بازوی روحانیت و پشتیبان ولایت بوده است، گفت: ما حرکت افرادی که در بازار ناآرامی ایجاد کرده‌اند را محکوم کرده و از قوه قضاییه می‌هخواهیم با آنها با شدت برخورد کند.

احمد کریمی اصفهانی صبح امروز در گردهمایی اصناف و بازاریان تهران در مسجد امام خمینی با بیان اینکه آمریکا و استکبار از منافقین و سلطنت طللبان می‌خواهند که برای توطئه علیه کشورمان برنامه ریزی کنند، اظهار کرد: دشمن در تمام برنامه های گذشته خود برای مقابله با کشورمان شکست خورده است بنابر این می‌خواهد از نارضایتی‌های موجود استفاهد کرده و اقدامی همانند انقلاب مخملی در کشور راه بیندازد.

وی ادامه داد: در قضیه چند روز پیش بازار عده‌ای وارد بازار شده و یکی دو روز برای بازار مشکل درست کردند که ما اقدام آنها را محکوم کرده‌ایم. بازاری‌ها همواره پشتیبان انقلاب بوده‌ و حامی انقلاب، رهبری و ولایت هستند البته ما مشکلاتی داریم که به دلیل سوء مدیریت‌ها است اما باید موقتعیت را به خوبی بشانسیم. دشمن امروز در همه سنگرها شکست خورده به دنبال ایجاد تفرقه درکشور است. علی رغم تذکرات رهبری در مورد آمریکا، ‌متاسفانه در شناخت دشمن آنقدر که باید توجه نشد و دشمن توانست مقداری پیش آید و طمع کند که اقتدار ما را دچار خدشه کند. امروز تنها امید دشمن این است که بتواند ملت را از نظام جدا کند و با توجه به نارضایتی‌هایی که وجود دارد دشمن این هدف را دنبال می‌کند.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه مسائل اقتصادی ناراضایتی‌هایی را در مردم ایجاد کرده است افزود: رهبری بیش از ده سال است که درباره مشکلات اقتصادی امروز تذکر می‌دهد که اگر به تذکرات ایشان توجه می‌شد امروز شاهد این نابه سامانی‌ها نبودیم اگر اصل ۴۴ قانون اساسی به درستی اجرا می‌شد امروز بیکاری و گرانی نداشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید برای حل مشکلات وحدت داشته باشیم و بدانیم که دشمن در حال برنامه ریزی برای چه اقداماتی علیه ما است. دشمن اشاره کرده است که در تاریخ دهم تیر خبرهای بسیار خوبی داریم. یعنی دشمن نقشه کشیده است. بنابر این بازاریان آگاه نباید اجازه دهند که دشمن نقشه‌های خود را عملی کند و دشمن باید بداند که بازار همیشه بازوی روحانیت و پیشتیبان ولایت بوده و از نظام حمایت می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه ما در کشور مشکلاتی داریم و باید مطالبات به حق مردم برآورده شود، گفت: مشکلات اقتصادی امروز به دلیل سوء‌مدیریت مسئولان است. در دو ماه نیم گذشته تصمیماتی گرفته می‌شود و هر روز این تصیمات تغییر می‌کند اگر این تصمیمات برای تعیین ارز به قیمت ۴۲۰۰ تومان تصمیم درستی بود چرا در این تصمیم تغییراتی ایجاد شد؟ متاسفانه مشکلات به دلیل سوء‌مدیریت‌ها است.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: وزارت خزانه داری آمریکا ۸۰۰ کارمند دارد که ۳۰۰ کارمند این وزارت خانه فقط در حال برنامه ریزی برای تحریم ایران هستند اما در داخل کشور هم به بهانه‌ این که ما تحریم می شویم، تحریم داخلی داریم.

کریمی اصفهانی همچنین اظهار کرد: در دستگیری‌های تیرماه و همچنین اعتراضات اخیر افراد دستگیر شده اعتراف کردند که با منافقین و سلطنت طلبان ارتباط داشتند و ما باید بدانیم که چه کسانی در پشت پرده وجود داشته‌اند.

وی در پایان گفت:‌ امیدواریم قوه قضاییه با ا فرادی که مخل کسب و کار و امنیت کشور هستند به جد برخورد کنند و درمورد کسانی که اخیرا دستگیر شده‌اند به شدت برخورد شود. ما حرکت این افراد در ناآرامی بازار را محکوم و اعلام می‌کنیم بازار در کنار ولایت و رهبری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع

      باشه ولی ما مردم چی ما حق زندگی نداریم چی بگم به شما من نمیدونم کره وبقیه مواد غذایی که داره میره بالا بعدا چه خبر خوشی قابل هضم نیست من که باور نمیکینم تافرداصبح به من بگی حلال نمیکنم

    • بهار

      چرا همه خرابکاریای خودتون به رهبر وصل میکنید از رهبر مایه میذارید مردم با عملکرد مسولین مشکل دارن نه با رهبر لطفا بفهمید جماعت مسولین نفهم

    • ناشناس

      کور بودی،؟ندیدی ، همین بازاری ها اعتراض کردن بدشم، رهبر مرید و مرشد، نمیخواد....

    • حسین

      مردم از بازار خرید نمی‌کنند؟مگر رهبری خود را ازمردم جدا کرده که هر جا کم می آورید از رهبری مایه میزارید؟خیلی از کسبه ها متاسفانه از وضع موجود سو استفاده می کنند ؟رهبری توصیه کرون کالای ایرانی مردم بخرند وتوی کننده هم کالای با کیفیت تولید کند خوب واقعا"تولید کننده کالای با کیفیت تولید کرد ؟ بازاریان کلبه اجناس را گران کردن مگر حقوق بگیر هر روز حقوقش با تورم اضافه میشود او باید چه کند بله ممکن است عرض می کنم ممکن است تعداد اندکی باشند که رعایت حال مصرف کننده را بکنند کسبه از وضع آشفته بازار چندان نا راضی نیست بلکه هم راضی است

    • بدون نام

      اگه دولتی های وعده پرداز و واداده یک بار گوش به حرف ولایت میکردن الان اینجور در لجنزار تنفر عمومی دست و پا نمی زدند. ایشون چند ساله با اسم گذاری سالها دارن هشدار میدن و راهکار ارایه میدن ولی کو گوش شنوا؟؟

    • بدون نام

      پشتیبان مردم چی؟...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج