۷۴۰۳۲۷
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده رشت: جیب‌ برخی به بهانه تحریم پر شد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی در نحوه تخصیص ارز را موجب جلوگیری از فساد و رانت دانست و گفت که بروز پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی محصول عدم شفافیت بوده است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی در نحوه تخصیص ارز را موجب جلوگیری از فساد و رانت دانست و گفت که بروز پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی محصول عدم شفافیت بوده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار کرد: بروز پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی محصول عدم شفافیت بود و اگر کسانی به دنبال عدم شفافیت هستند یعنی پشت صحنه‌هایی برای خود دارند. متاسفانه به بهانه دور زدن تحریم، شاهد این بودیم که جیب‌های بسیاری پر شد و یک عده که متقاضی تحریم هستند و از آنها به عنوان کاسبان تحریم یاد می‌شود در واقع به فکر جیب‌شان هستند.

وی افزود: ما به دنبال شفاف‌سازی هستیم و هیچ کس نباید این دغدغه را داشته باشد که در صورت شفاف‌سازی دست ما برای آمریکایی‌ها رو می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه «ارز برای کالاهای اساسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر اختصاص می‌یابد» تاکید کرد: نمی‌شود در چنین شرایطی کسی نداند که ارز تخصیصی چطور هزینه شده است. من کاملا موافق شفاف‌سازی در مورد نحوه تخصیص ارز هستم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی جلوی بسیاری از فسادها،‌ رانت‌ها، دزدی و ظلم به مردم را می‌گیرد و اگر کسی در برابر این شفاف‌سازی مقاومت می‌کند باید به دیده تردید به او نگاه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گل گفتی ولی دیر گفتی!
      ارز را دادند و بردند و خوردند!
      شفاف سازی هم بعد از دستگیری زنجانی های بعدی در آینده، انشاالله انجام خواهد شد!

    • شکیبه

      خیلی خیلی هم پر شده . به کم هم راضی نیستند . جالب اینه که مردم را پر توقع میدونن !

    • بدون نام

      خودت از همه بدتری

    • مهدی

      آدرس اونهایی را که میدهی ....خودشون آدرس تو را داده اند ...بره کشونه ...آدرس پرونه ...اون برده اون برده. بره ها را اون خورده

    • بدون نام

      و جیب بقیه هم به اسم رفع تحریم پر شد

    • بدون نام

      دولت اگر اقتدار داشته باشه بايد تفاوت دلار هاي دولتي با ازاد با سه برابر جريمه را از حلقوم شركتها و اشخاص سود جو بيرون بياره و تبديل به ارز كنه بريزه تو بازار تا نرخها شكسته بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرامشون بشه دوای عزیزانشان انشاالله

    • بدون نام

      اگر راست گی خیلی مردی بیا سبزمیدان

    • بدون نام

      تحریم فقط یقه ملت بی کس و فقر زده وندار و بیکار کشور را گرفت شما چرا نگران جیب انهایکه از این ماجرا سود بردند هستی در بین شما ریس؟وروسا وزرا نمایندگان اختلاصگران دلالان یکی را نشان بدهید که مال حلال وحق ملت را دولپی نخورده باشند کرایه ها نجومی خانه اجاره ای یعنی دخمه شد کاخ برای مالکین واین ما هستیم که اواره هستیم شما نگران نباشید سر ما ملت امد اول خودمان باعث شدیم که اعتماد کردیم بعد هر کس امد قدرتی پیدا کرد یک شبه شد میلیارد بدبخت کردید مارا خدا از شما نگذرد داریم دیوانه میشوم تمام مشکلات ریخته روی دوش ملت شما ناراحت نباشید تا حرف میزنیم صدا در گلو ؟؟؟؟ ؟؟؟

    • علی

      خوب الان یک بچه دبستانی هم میداند که این تحریمها بغیر از ویرانی ایران چیز دیگری به ارمغان نخواهد آورد پس این همه کینه ورزی چیست قبل از اینکه دیر شود از مجاری دیپلماتیک مشگلاتمان را حل کنیم

    • یک اوره وسرگردان از کل ملت

      سفت بابک زنجانی بگیرید چون دیگران عابد هستند ودست پاک دل سیر ودلسوز ملت فقط این یکی خورده و برده مشکل فقط اوست اخه نیست با قی مطهرند واصلا دوزی اختلاص حقوقهای مافوق تفکر وهضم نمیگیرند ول کنید شفا ف سازی اینقدر با کلمات بازی ندهید مردم را همه شما در یک راستا هستید وتمام شما یک بابک زنجانی اورا امثال شما به و وجود اوردید او هم یک بازیچه واجرا کننده سناریو لطفا جا نماز اب نکشید که این حرفها فقط لحظه ای است و فراموش میشود

    • کامبیر

      داداش ها
      آقازاده ها
      شوهر وزرا
      دامادها
      دوستان نزدیک!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج