جاباما
۷۴۰۳۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«جولیا رابرتز» به دنبال حل پرونده‌های رازآلود

جولیا رابرتز در اولین تریلر منتشر شده از سریال «بازگشت به خانه» (Homecoming) که توسط سرویس اینترنتی آمازون تولید شده است به حل پرونده های رازآلود می پردازد.

روزیاتو: جولیا رابرتز در اولین تریلر منتشر شده از سریال «بازگشت به خانه» (Homecoming) که توسط سرویس اینترنتی آمازون تولید شده است به حل پرونده های رازآلود می پردازد.

«جولیا رابرتز» به دنبال حل پرونده‌های رازآلود

رابرتز در این سریال که اقتباسی تلویزیونی از یک داستان صوتی با همین نام است نقش شخصیت هایدی را بازی می کند، یک مشاور درمانی مرکز حمایتی-روانشناسی که ماموریت دارد به یک سرباز اسبق (استفن جیمز) کمک کند تا به زندگی عادی خود بازگردد. با نزدیک شدن این دو و تعمیق رابطه آن ها، هایدی در می یابد که موسسه ای که او برایش کار می کند به دنبال چیزی فراتر از کمک به سربازان دارای مشکلات روحی و روانی است.

سام اسماعیل، خالق سریال پرطرفدار و دیدنی «آقای ربات» (Mr. Robot) که کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی سریال «بازگشت به خانه» را بر عهده دارد در مصاحبه ای با انترتینمنت ویکلی در این باره چنین گفته است:" من در مورد فیلم های تریلر هیچکاک صحبت می کنم جایی که موضوع اصلی مردم و نه جلوه های ویژه تصویری بود. موضوع اصلاً نمایش و زرق و برق نبود، بلکه همه چیز در مورد افرادی عیب دار بود که کارهای نادرستی انجام داده و مسیری را در پیش می گرفتند که هیچ وقت فکر نمی کردید مسیر شما باشد و در این فیلم ها هر بار با پیچشی غیرقابل انتظار شگفت زده می شدید. این چیزی است که ما امیدواریم سریال حاضر انجام دهد."

اگر چه هر اپیزود نیم ساعته این سریال تا حدود زیادی به داستان صوتی اصلی وفادار باقی خواهد ماند اما به گفته اسماعیل، اتفاقات غیرمنتظره و جالبی در آن گنجانده شده است که از آن میان می توان به معرفی شخصیت های جدید و حتی پایانی جدید و متفاوت برای فصل اول اشاره کرد.

میکا بلومبرگ که همراه با الی هوروویتز این بسته اپیزودیک صوتی را خلق کرده در این باره چنین می گوید:" هیچ کس نمی خواهد چیزی که ساخته اید و عملکرد خوبی داشته را تغییر دهید اما همزمان نمی خواهید که تکرار کامل همان چیز باشد. امید این است که حتی برای کسی که به طور کامل با بسته های شنیداری مذکور آشنایی دارد، کسی اطمینان نداشته باشد که چه چیزهایی برایتان آشناست و چه چیزهایی تغییر کرده اند"

در این سریال، علاوه بر جولیا رابرتز، شاهد حضور اسکار آیزاک، ایمی سداریس، دیوید شویمر و دیوید کراس خواهیم بود. هوروویتز و بلومبرگ نیز نویسندگی و مشارکت در تهیه کنندگی اجرایی نسخه سریالی را بر عهده خواهند داشت و قرار است که بابی کاناویل و سیس اسپیسک نیز در فیلم حضور داشته باشند. سریال «بازگشت به خانه» در همین ابتدا دستور ساخت ۲ فصل را از سرویس اینترنتی آمازون گرفته است.

هر چند هنوز تاریخ انتشاری برای این سریال تعیین نشده است اما تعدادی از عکس های مربوط به صحنه های فیلم برداری شده آن در بر خی سایت های منتشر شده است. جولیا رابرتز خود از طرفداران این بسته صوتی بوده و شخصاً برای حضور در اولین پروژه تلویزیونی خود بر مبانی این بسته های شنیداری اعلام همکاری کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج