۷۴۰۴۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«داگمن» قدیمی‌ترین جوایز فیلم اروپا را درو کرد

جدیدترین ساخته «ماتئو گارونه» موفق به کسب هشت جایزه از هفتادودومین دوره جوایز فیلم «روبان نقره‌ای» در کشور ایتالیا شد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر: جوایز «روبان نقره‌ای» ایتالیا که از آن به عنوان قدیمی‌ترین جایزه فیلم در اروپا یاد می‌شود برندگان هفتادودومین دوره خود را شناخت و فیلم «داگمن» به کارگردانی «ماتئو گارونه» با کسب بیشترین جوایز، شانس خود را برای انتخاب شدن به عنوان نماینده سینمای ایتالیا در اسکار ۲۰۱۹ افزایش داد.

«داگمن» قدیمی‌ترین جوایز فیلم اروپا را درو کرد

این فیلم در رقابت با آثار مطرحی چون «مرا به نامت صدا کن»، «تامبرا»، «لازاروی خوشحال» و «لورو» علاوه بر بهترین فیلم، جوایز بهترین کارگردانی، تهیه‌کنندگی، طراحی صحنه، صدا، تدوین، بازیگردانی و بازیگری نقش اول مرد را دریافت کرد.

«داگمن» امسال یکی از فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره کن بود و در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره برای «مارسلو فونته» شد که در این فیلم در نقش یک نظافتچی سگ‌ها بازی می‌کند که درگیر ماجرای خطرناکی می‌شود.

فیلم «مرا به نامت صدا کن» ساخته «لوکا گوادانینو» که در آمریکا موفقیت‌های زیادی کسب کرد ظاهرا چندان مور علاقه ایتالیایی‌ها نیست و تنها یک جایزه بهترین تدوین را به صورت مشترک با «داگمن» گرفت.

موفقیت‌ «داگمن» شانس این فیلم را برای انتخاب شدن به عنوان نماینده سینمای ایتالیا در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار ۲۰۱۹ افزایش داده اما با این وجود برخی منتقدان ایتالیایی معتقدند این فیلم به سبب موضوع خام خود نمی‌تواند آن گونه که باید در اسکار بدرخشد، مانند فیلم قبلی «گارونه» به نام «گومورا» در سال ۲۰۰۸ که درباره زندگی مافیایی بود.

جوایز «روبان نقره‌ای» از سال ۱۹۴۶ از سوی اتحادیه ملی خبرنگاران سینمایی ایتالیا برگزار می‌شود و در کنار جوایز «دیوید دی دوناتلو» مهم‌ترین جوایز سینمایی ایتالیا محسوب می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج