جاباما
۷۴۰۴۱۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مظلومی: افتخاری تماس گرفت و گفت پول نداریم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه ماشینم را در خیابان به خاطر مالیاتی که قرار بود باشگاه پرداخت کند توقیف کردند اما با وجود نامه‌ای که به وزیر ورزش نوشتم افتخاری تماس گرفت و گفت پولی نداریم که به شما بدهیم.

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی در خصوص اینکه ظاهرا برای دریافت مطالباتش نامه ای را به وزیر ورزش و جوانان نوشته است گفت: من نامه‌ای را به وزیر نوشتم تا حداقل او پیگیر مطالباتم از استقلال باشد. متاسفانه مسئولان استقلال اعلام می‌کنند پول ندارند اما من از سال ۹۱ از این باشگاه طلب دارم و هر چه صبر می‌کنم فایده ای ندارد.

*افتخاری تماس گرفت و گفت پول نداریم که به شما بدهیم

وی افزود:هیچکس با من تماس نمی‌گیرد تا بگوید مطالبات شما را پرداخت می‌کنیم. فقط هفته پیش افتخاری با من تماس گرفت و گفت آقای مظلومی پول نداریم که به شما بدهیم!ظاهرا استقلالی‌ها خیالشان از حذف شدن راحت است!قرارداد یک بازیکن خارجی استقلال به پول کشورمان نزدیک به ۷ میلیارد تومان می‌شود ولی مایی که در این تیم زحمت کشیده‌ایم نمی‌توانیم به حقمان برسیم.

*حق من نیست که از سال 91 طلب داشته باشم

سرمربی سابق آبی پوشان تصریح کرد: من از سال اولی که در استقلال سرمربیگری کردم ۳۰۰ میلیون طلبکارم و در دوره قبل هم هنوز مطالباتم باقی مانده است، این حق من نیست، جالب است از سال ۹۱ که از باشگاه طلب دارم مالیات پولم را هم پرداخت کرده‌ام!برای پولی که نگرفته ام و چک دارم مالیات داده‌ام.دفعه پیش ناظر AFC گفت مگر می‌شود پول شما را نداده باشند؟

*به خاطر بدهی باشگاه ماشینم را توقیف کردند

مظلومی تاکید کرد: نمی‌دانم مسئولان باشگاه استقلال پولهایی که از اسپانسر می‌گیرند را چگونه هزینه می‌کنند اما به هر حال باید طلبکاران را هم مدیریت کنند.من به خاطر هواداران استقلال ۶ سال است که حرفی نمی‌زنم، حتی در دوره قبل که سرمربی تیم شدم کلامی در مورد مطالبات قدیمم حرف نزدم اما این حق من نیست که به خاطر بدهی مالیاتی که باشگاه آن را پرداخت نکرده ماشینم را در خیابان توقیف کنند.مجبور شدم با کلی دوندگی و پرداخت بدهی خودرویم را از توقیف در بیاورم.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: با این شرایط مجبور هستم که اقدام دیگری انجام بدهم، هواداران استقلال به ما هم حق بدهند، زمانی در باشگاه استقلال پول نبود ولی حالا با اسپانسرها قراردادهای ۴۰-۵۰ میلیاردی امضا می‌شود.

*روسیه با سبک ایران اسپانیا را حذف کرد

سرمربی سابق تیم ملی ب فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: بازی های تیم ملی خوب بود و ملی پوشان خوب عمل کردند، جالب است هر ۴ تیم گروه مرگ حذف شدند ولی نتایجی که گرفتیم بهترین نتایج تیم ملی در جام های جهانی بود.به نظرم حضور تیم ملی در جام جهانی آبرومندانه بود و مردم هم خوشحال شدند. ما با سبکی مقابل رقبا به میدان رفتیم که چاره ای جز بازی کردن با آن شیوه نداشتیم.شما دیدید شب گذشته روسیه با سبک تیم ملی ایران اسپانیا را حذف کرد، ظاهرا کادر فنی تیم ملی روسیه بازی ایران و اسپانیا را خوب آنالیز کرده بودند.

*کی روش یک قهرمانی به مردم ایران بدهکار است

مظلومی ادامه داد: کی‌روش باید در تیم ملی بماند و تا جام ملتهای آسیا حمایت شود. او یک جام قهرمانی جام ملت‌ها به مردم ایران بدهکار است. از طرفی نباید غافل شویم که حضور ژاپن در جمع ۱۶ تیم برای آسیا یک افتخار است و آنها هم در جام ملت‌ها به همراه کره و استرالیا مدعی هستند ولی نباید زمان را از دست بدهیم و از حالا باید برای این مسابقات استارت بزنیم.جام جهانی برای ما تمام شده ولی برای فغانی و همکارانش نه، جا دارد به این عزیزان تبریک گویم که با شجاعت و درایت مسابقات را قضاوت کردند و امیدوارم رویه انها تا فینال ادامه داشته باشد.

*فدراسیون در اختلاف کی‌روش و برانکو به موقع وارد عمل شد

وی در خصوص اختلاف کی‌روش و برانکو بعد از جام جهانی گفت: این کار صحیح نبود،کی‌روش باید خویشتن‌داری می‌کرد و دندان روی جگر می‌گذاشت، پرسپولیسی‌ها برانکو را دوست دارند و وقتی می‌بینند کی‌روش علیه سرمربی تیمشان موضع گرفته آرام نمی‌نشینند. من می‌بینم که چه فضایی در صفحات مجازی ایجاد شده است.خوشبختانه فدراسیون هم به موقع وارد عمل شد و قضایا را مدیریت کرد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مظلومی در پایان با اشاره به این موضوع که به تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان برنامه داده بود گفت: امیدوارم استقلال به زودی با بازیکنان مد نظرش قرارداد ببندد چون هواداران استقلال می‌بینند که رقیب آنها در حال جذب بازیکن است. دوست دارم شرایط هر چه سریعتر برای شفر مهیا شود تا او هم بتواند کارش را در فصل جدید با قدرت آغاز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      برای شما فقط؟؟!!!

    • بدون نام

      راست گفته!حیف پول که بدن به تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج