۷۴۰۴۷۰
۲۸ نظر
۵۰۰۹
۲۸ نظر
۵۰۰۹
پ

ربیعی: از گفتن فواید برجام خجالت نمی‌کشیم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعتقاد به اینکه برجام برای ما بسیار خوب بوده است و نباید از گفتن دستاوردهای آن خجالت بکشیم، گفت: مطمئنا چند سال بعد آمریکایی‌ها خواهند گفت که مسیر غلطی را در رابطه با ایران طی کرده‌اند.

تسنیم نوشت: علی ربیعی امروز در کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی بر لزوم تقویت اعتماد عمومی نسبت به کالاهای ایرانی تاکید کرد .

وی با اشاره به تجربه حضورش در اجلاس سازمان بین المللی کار ( ILO) در خردادسال جاری گفت: وقتی سال ۹۳ در اجلاس حضور یافته بودیم بسیاری از مقامات بین‌المللی به ما خرده می‌گرفتند که چرا روابط خود را با جامعه بین‌المللی تنظیم نمی‌کنیم اما امسال با ۱۲ مقام همتای خود و تشکل‌های کارگری دیدار و گفت‌وگو داشتم که همه می‌گفتند حق با شماست و آمریکا مسیر غلط جهانی را طی می‌کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعتقاد به اینکه برجام برای ما بسیار خوب بوده است و نباید از گفتن دستاوردهای آن خجالت بکشیم، گفت: مطمئنا چند سال بعد آمریکایی‌ها خواهند گفت که مسیر غلطی را در رابطه با ایران طی کرده‌اند.

وی ادامه داد: نیازمند برنامه ‌ریزی جدی برای مقابله با شرایط پیش آمده و این عملیات روانی عظیم هستیم و معتقدم با کار جدی می‌توانیم موفق شویم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به برنامه‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا و ارتباط آنها با گروه‌های تروریستی که علیه ایران فعالیت می‌کنند تاکید کرد: اصلی‌ترین برنامه ما برای مواجهه با این شرایط استوار کردن آرامش در فضای اقتصادی و تضمین معیشت مردم است.

ربیعی افزود: در نشست اقتصاد مقاومتی که امروز صبح برگزار شد موضوع چگونگی تضمین معیشت مردم و حفاظت از زندگی اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: ما نیازمند سخت‌کوشی، عقلانیت، اجماع و مدارا برای عبور از شرایط فعلی هستیم.

وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی با اشاره به تصمیم دولت به ممنوعیت واردات برخی کالاها شرایط جدید را فرصت تازه برای ایجاد برند برشمرد و گفت: شرایط تحریم بهترین فرصت برای احیای برندهای داخلی است و در این زمینه باید برنامه‌ریزی کنیم.

ربیعی ادامه داد: اگر کالای ایرانی را از کیفیت برخوردار کنیم و ایرانی‌ها را برای مصرف کالای ایرانی ترغیب کنیم و در کنار شعار کالای ایرانی بخر، شعار تولید کننده کالای خوب تولید کن را داشته باشیم ، با توسعه فرهنگ مصرف داخلی و برندسازی اشتغال نیز گسترش می‌یابد.

وی بازار ۸۰ میلیونی مصرف ایرانی زمینه‌ای مناسب برای ایجاد برند ومصرف کالای ایرانی برشمرد و گفت: ما بعد از این می‌توانیم به سمت بازار ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی منطقه برویم و تبادلات کالای ایرانی را در منطقه و بعد از آن در بازارهای جهانی گسترش دهیم.

وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی برندسازی را یک فرایند پیچیده اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: محصول در کارخانه ساخته می‌شود و برند چیزی است که مشتری می‌خرد. من به عنوان وزیر کار و در حوزه مسئولیتم برای رونق این روند و افزایش قدرت خرید ایرانیان کمک خواهم کرد.

ربیعی برند را معادل اعتماد و دارایی نامشهود برشمرد و گفت: برند رابطه معناداری نیز با اقتدار ملی دارد و ما از برندهای خود می‌توانیم برندهای بزرگ ایجاد کنیم و ساخت ایران را اطمینان بخش کنیم.

وی تاکید کرد:‌با گسترش اعتماد داخلی و سرمایه‌های اجتماعی و افزایش دارایی‌های نهفته در خلاقیت ایرانی رابطه معناداری بین برند و اقتدار ملی بروز می‌یابد و پاسخی هم به زورگویی‌های دولت آمریکا خواهد بود.

وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی تاکید کرد:‌ ایمان دارم که روزهای دشوار را می‌گذرانیم و جامعه بین‌المللی ناچار می‌شود که ما را بازگرداند. لذا برای آن روز باید خود را مقتدر کنیم و با برندهای بالاتر آماده ورود به جهان شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من باید خجالت بکشم

    • بدون نام

      وزیر محترم کار وظیفه ی شما نام بردن فواید برجام نیست بلکه چیز دیگست ... ای خدااااااا

    • بدون نام

      پیرمرد کابینه

    • سعید

      اره مال همینه گرونی بیداد میکنه تو کشور،بیکاری زیاد شده،اقتصاد نابود شده

    • بدون نام

      مگه برجام فوایدی هم داشته اهان واسه خودتون فوایدداشته نه مامردم بیچاره

    • حسن

      خجالت که نداره،اگه فواید برحام رانمی شمارید ما احساس میکنیم
      قطعی برق
      نزول وحشتناک ارزش ریال
      افزایش وحشتناک قیمت ابزا الات زندگی
      وافزایش باورنکردنی میزان فلاکت

    • بدون نام

      آخه من نمیدانم این «بی آبرویی و مسیر غلط آمریکا » چه دردی از مردم ایران دوا میکند!!!! که شما و آقای روحانی این همه روی آن تأکید دارید!!!!!!

    • بدون نام

      خاتمی و امثال انها مردم را. .. فرض کردن
      و روحانی را گذاشتن سر کار بوسیله استفاده ابزاری از مردم

    • بدون نام

      با این وضعی که درست کردید روتون میشه بگید برجام!

    • احمد

      از ضررهای هزار برابر فایدش هم بگو جناب وزیر سوپرمیلیاردر

    • احمد

      از ضررهای هزار برابر فایدش هم بگو جناب وزیر سوپرمیلیاردر

    • گلشیفته

      از ضررهای هزار برابری اش هم بگو جناب وزیر

    • مهدی

      بزرگترین خاصیت برجام شرطی شدن ایران است. ببینید و خوب ببینید اقتصاد در گرو برجام.حتی امنیت و سلامت در گرو برجام.مقاومت ما آگاهی ماست.نه احساس شعاری.پاسخ شهیدان تا ابد مقاومت را ندا میدهد.شرایط فوق العاده است برای تصمیم درست.اما شرایط عادی است تا سواستفاده نشود.پس در شرایط بازی نکنید

    • بدون نام

      این ادبیات باعث ناراحتی ملت می شود. فکر کنم دلایل این مصائب خوش خیالی دولتمردان باشد

    • gh

      اگر شماها خجالت بکشید جای شک داره

    • بدون نام

      شرایط برای شما نه ما

    • شهرام

      ببخشید قربان . میشه لطفا چندتا از دستاوردهای برجام رو نام ببرید . چون ما ملت که هر چی گشتیم چیزی پیدا نکردیم . درضمن تا شما بیاین همت کنید و در سالهای آینده آمریکا رو شکست بدین فکر میکنم سه نسل دیگه از این مملکت به بیکارها و معتادها اضافه شدن . بهترین و کوتاهترین راه اینه که وزرای محترم که اراده و استعداد کنترل اقتصاد رو ندارن کنار برن و جوانهای تازه نفس و نابغه بیان تا نجاتمون بدن .

    • بینام ایرانی

      خسته نباشی کل مشکلات اقتصادی ایران را حل کردی

    • بدون نام

      از دروغها که به مردم میگید خجالت بکشید

    • بدون نام

      اصلا میدونی خجالت چیه

    • بدون نام

      فکر کنم فواید برجام برا سوریه و یمن و فلسطین بود وگرنه مردم ایران که خیری ندیدن

    • بدون نام

      اکثر مردم فوایدش رامیدونه ولی خودشان را بخواب زدن بیدار کردن اونا مشکله

    • بدون نام

      اقای ربیعی خودت دررفاه هستی جوان بیکار یا همسربیماریااقساط عقب افتاده داری یانه ایاتوی روی خانواده ات شرمنده شده ای مردم چقدرباید مقاومت کنند چراباید فشاراقتصادی برای قشرضعیف مملکت باشدوبچه های آقازاده ها در کشورهای اروپاوآمریکایی به تحصیل وخوشگذارانی مشغول باشند اگرقراراست این دوران سخت راپشت سربگذاریم همه باید این فشارراتحمل کنند بایدفاصله طبقاتی وحقوقی از بین برود ان وقت است که مردم امیدواربه مقاومت دربرابردشمن میشوند

    • منتقد برجامی

      برجام نگو بلای جان بگو!!
      همه چیزو به برجام گره زده اند اخرشم شد هیچ و هیچ !

    • بدون نام

      پس چرا همین آقایونی که میگن آمریکا داره مسیر غلط طی میکنه خودشون دنباله رو همین آمریکا هستند و بدون اجازه آمریکا آب هم نمیخورند
      لطفا واقعیات را بگویید مردم گوششون از این حرفها پرهست

    • بهلول

      آقای ربیعی شما سازمان تامین اجتماعی را رها کردی و در مورد بر جام صحبت میکنید بازنشستگان لشکری و کشوری کارهای خود را به مجلس بردن شما چی هیچی همیشه یک کاغذ دست شما میدن میگن همین را بخوان .بازنشستهای تامین اجتماعی مثل اینکه صاحب ندارند.

    • بدون نام

      چون پر روئید

    • سعید

      شما چرا خجالت بکشید ملت محروم و مستضعف و بینوا و کوتاه دست از خزانه باید از خانوادشون خجالت بکشند که حتی نمیتوانند دخل خورد و خوراک و مسکن را تامین کنند و روز به روز به همت شما مسئولین گردن کلفت و بی باک بدبختر و بیچاره تر و بی نوا تر میشوند من نمیدانم بابت این گرانی و مفاسد و اختلاس و دزدی از بیت المال و رشوه و رانت چه کسی باید خجالت بکشد پناه میبرم به خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج