۷۴۰۴۷۵
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

سروش گران‌ترین بازیکن تاریخ ایران می‌شود

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با اطمینان خاطر بالا صحبت از توافق با سروش رفیعی دارد، مالک متمول تراکتورسازی شاید معادلات را برهم بزند و مسیر این بازیکن را به تبریز تغییر دهد.

ورزش سه: سروش رفیعی که دوران سربازی خود را در تراکتورسازی پشت سر گذاشت امکان دارد اینبار برخلاف گذشته با عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران راهی تبریز شود. رفیعی که بعد از اتمام دوران سربازی خود به پرسپولیس پیوسته بود و پیراهن شماره هفت و تاریخی این تیم را برتن کرده بود، بعد از آن راهی لیگ ستارگان قطر شد و با الخور این کشور به توافق دست یافت.

حضور یکساله او در الخور قطر اکنون با شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به فوتبال ایران همراه بوده است و از پرسپولیس به عنوان مقصد او یاد می‌شد. مساله‌ای که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز بارها به آن اشاره کرده و مدعی شده بودند با این بازیکن برای حضور در این تیم برای نیم فصل دوم و بعد از پایان دوران محرومیت نقل و انتقالاتی به توافق دست یافته‌اند.

اما اکنون شایعه بزرگی در فوتبال ایران حول این بازیکن شکل گرفته و گفته می‌شود محمدرضا زنوزی، مالک متمول باشگاه تراکتورسازی که به تازگی این باشگاه را در اختیار گرفته و در اولین گام با استخدام جان توشاک خبرساز شده، به دنبال جذب اوست.

تراکتورسازی که با این مالک جاه طلب به دنبال حضور در صدر فوتبال ایران است و ستاره‌های فوتبال ایران را مورد هدف قرار داده بود، اکنون برای جذب سروش رفیعی دورخیز کرده است. پیشنهادی وسوسه برانگیز که می‌تواند او را به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل کند.

سروش رفیعی که اکنون برای پیگیری کارهای خود در قطر به سر می‌برد هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است اما این مساله می‌تواند نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را که علیرغم محرومیت مورد توجه رقبا قرار گرفته بود را تحت شعاع قرار دهد و باید دید در نهایت شماره هفت محبوب اینبار از بین پیراهن‌های سرخ تهران و تبریز کدامیک را انتخاب می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      مدیران بی لیاقت موجب نابودی فوتبال و فوتبالیستها میشوند

    • بدون نام

      قبلا چندبار در مورد زنوزی حرفایی زدم بازم میزنم تا بعضیا بشناسنش،،ایشون با پول شویی دارن سالهاس فعالیت میکنن و صاحب چندین شرکت و همچنین مالک هواپیمایی آتا هستن ...

    • بدون نام

      تراکتور بیخود کرده

    • کریمی

      چرا واسه پرسپولیس که اینقدر پول بیت المال خرج میشه لال شده بودی حالا واسه تراکتور که باشگاه شخصی هست اینطور میگی

    • بدون نام

      چرتپولیس همه کار می کنه از حمایت های سیاسیون گرفته تا دلال بازی و خوردن بیت المال شما برید به تیم خودتون برسید وای به حالتان اگه بخواین با طرفدارای تراکتور دربیفتید

      پاسخ ها

      • موسوی

        والا از که شما سردار کیسه ها تا کی و تا چقدر می تونید جاهل باشید!!!! واقعا در جهل مرکب هستین!!!! صد رحمت به جهالت اعراب قبل از اسلام.!!!! ریخت و پاش را پرسپولیس داره یا تیم کیسه !!! همین سال قبل را ی مرور کنید می فهمید(شجاعیان ،یاعلی که ی میلیون هم نمیارزید و.... !!! البته ....

      • بدون نام

        خفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج