۷۴۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ به خبر بازگشت هاشمی به نماز جمعه

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین درباره اینکه گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار است به نماز جمعه تهران بازگردد و اقامه آن را برعهده بگیرد، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین درباره اینکه گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار است به نماز جمعه تهران بازگردد و اقامه آن را برعهده بگیرد، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در حاشیه مراسم ختم همسر آیت‌الله حائری شیرازی در مسجد نور تهران، در جمع خبرنگاران همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی سراوان و با بیان اینکه "ما از دولت پاکستان گله داریم"، افزود: پاکستان باید اصول و ضوابطی را که بین دو کشور وجود دارد به صورت محکم‌تر رعایت کند. دشمنان می‌خواهند ضربه بزنند و نیروهای امنیتی باید هوشیار باشند و همه باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه گفت: مردم ما شعار مرگ بر آمریکا را بر اساس یک سری اصول اعتقادی و دینی می‌گویند و در واقع این شعار بیانگر این است که ما مخالف ظلم و متجاوز و استعمارگری هستیم و دارای یک مبنای فکری است. مردم ایران با این شعار از ظلم و ستم ابراز انزجار می‌کنند"، اظهار کرد: آمریکا چندین دهه به ملت ایران ظلم کرده است.

تقوی در مورد ملاقات دو وزیر خارجه ایران و آمریکا و مکالمه تلفنی اوباما و روحانی نیز گفت: یک تلفن و ملاقات مسائل و مشکلات را حل نکرده که ما بخواهیم دست از همه چیز برداریم. آمریکا تهدیدها و فشارهای خود را بیشتر کرده و می‌گوید گزینه نظامی روی میز است. ما نیز باید محکم روی مواضع خود بایستیم.

وی افزود: آیا آمریکایی‌ها دست از تحریم ملت ایران برداشته‌اند و دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کرده‌اند یا اینکه از ظلم‌هایشان عذرخواهی کرده‌اند؟ ملت ایران دست از شعار مرگ بر آمریکا برنمی‌دارد، چراکه بر اساس یک مبانی فکری و اعتقادی این مسائل را بیان می‌کند و ما بر مواضع خود هستیم و از حق خود دفاع می‌کنیم. ما بر سر اصول ایستاده‌ایم و اگر آمریکایی‌ها صداقت دارند، که ندارند، باید در عمل آن را نشان دهند از جمله اینکه تحریم‌ها را بردارند. آن‌ها می‌دانند که ما صلاح هسته‌یی نداریم و به دنبال آن نیستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • soheyl

      یک قدم یک قدم.
      باید هردو کشور قدم بردارند.
      منطقی باشیم. نمیشه ک اونا تحریمو همه چیزو بردارن بعد شاید مالطف کنیمو نگیم مرگ بر امریکا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج