جاباما
۷۴۰۵۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دفاع تمام قد سرمربی برزیل از نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در خصوص انتقادهایی که از نیمار به دلیل تمارض می شود صحبت کرد.

ورزش سه: تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در خصوص انتقادهایی که از نیمار به دلیل تمارض می شود صحبت کرد.

اوساریو سرمربی تیم ملی مکزیک بعد از پایان بازی با برزیل مدعی شد داوران از بازیکنان این تیم حمایت می کنند اما تیته گفت که صحنه لگد شدن پای نیمار را دیده و دیگر لزومی ندارد در این رابطه صحبت کرده و پاسخ سرمربی مکزیک را بدهد.

دفاع تمام قد سرمربی برزیل از نیمار

تیته گفت: علاقه ای به پاسخ دادن به اوساریو ندارم اما صحنه را دیده ام. نیمار مالک توپ بود و این بازیکن مکزیک بود که پای وی را لگد کرد. من صحنه را دوباره از تلویزیون دیدم و فکر می کنم نیازی به صحبت کردن نیست و باید صحنه را دوباره تماشا کرد. همه صحنه را دیده اند و من فکر می کنم هر کس نظر شخصی خودش را دارد. فراموش نکنید نیمار 3 ماه و نیم از میادین دور بوده است و حالا بعد از بازگشت عملکرد بسیار خوبی را در زمین از خود ارائه می دهد.

وظیفه نیمار بازی کردن و ارائه توانایی های خودش است و خوشبختانه او این مسائل را متوجه شده و دیگر پذیرفته است. نیمار علاقه به دریبل زدن دارد و گاهی اوقات بازیکنان حریف این موضوع را نمی پذیرند اما باید قبول کنیم که نیمار خیلی سریع است و این گناه او نیست اما دیگر بازیکنان سعی می کنند تمرکز او را بر هم بزنند.

ما در مسیر درستی هستیم، اما ما باید تلاش خود را افزایش داده و در حال رشد باشیم، زیرا بازی های روز به روز سخت تر می شود و تیم های بزرگی در جام هستند که همگی می خواهند قهرمان شوند.

در حال حاضر راهی مرحله یک چهارم شده ایم اما تیم باید رشد کرده و بیشتر متحد شود. از تیمی به عنوان رقیب مورد علاقه نام نخواهم برد زیرا آلمان هم به خوبی تیمی بود که امروز موفق به شکستش شدیم. من تعادل را مهم ترین عامل برای نتیجه گیری می دانم. ما در 4 بازی تنها یک گل دریافت کرده ایم و من معتقدم دلیل این موضوع را نمی توان به عملکرد شخصی بازیکنان مربوط دانست زیرا ما با استراتژی خود چنین عملکردی را به نمایش می گذاریم.

مارسلو دیروز بین 45 دقیقه تا یک ساعت تمرین کرده و به عنوان یکی از رهبران تیم علاقمند بود بازی کند اما من از او خواستم که در این دیدار به میدان نرود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج