۷۴۰۵۹۵
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

تهرانی‌ها، کولر گازی را روی ۲۳ درجه تنظیم کنید

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مردم درخواست کرد، مشترکان در ساعت های اوج مصرف برق کولرهای آبی خود را بر روی دور کند قرار دهند و در صورت استفاده از کولرهای گازی، ترموستات بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم شود.

خبرگزاری تسنیم: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از همراهی مشترکین شهر تهران در خصوص مصرف بهینه برق با توجه به روند افزایشی موج گرما و به طبع آن سیر صعودی مصرف برق، از تمامی شهروندان پایتخت درخواست کرد تا با مصرف بهینه انرژی برق این شرکت را در تامین برق پایدار شهر یاری رسانند.

در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است: "با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم در تهران، مصرف برق در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

با توجه به همراهی موثر مشترکان و صرفه جویی در مصرف برق تا هفته گذشته شاهد مشکلی در پایداری برق شهر تهران نبودیم؛ اما با توجه به روند افزایشی دما و به طبع افزایش مصرف برق، شاهد رشد بار در شبکه هستیم بر همین اساس در این شرایط به منظور تامین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگری به مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین شهر تهران نیازمندیم."

در این اطلاعیه با اشاره به ساعت های اوج مصرف انرژی در شهر تهران (۱۲ تا ۱۷ روز -۲۰ تا ۲۳ شب) تاکید شده است: "اگر مشترکین شهر تهران تنها ۱۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند، تابستانی بدون خاموشی را در تهران خواهیم داشت.

امیدواریم با تلاش همکاران مجموعه صنعت برق و همراهی مشترکان و رعایت صرفه‌جویی ده درصدی در مصرف برق، پیک بار تابستان امسال را با موفقیت پشت سر گذاریم.

مشترکان می توانند در ساعت های اوج مصرف برق کولرهای آبی خود را بر روی دور کند قرار دهند، در صورت استفاده از کولرهای گازی، ترموستات بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم شود؛ در ساعت‌های اوج مصرف برق استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی، ظرف شویی، جاروبرقی و ... را به ساعت های دیگری موکول کرده و تا حد امکان به منظور تامین نور در طول روز از روشنایی طبیعی بهره گیرند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لباس نازك و فعاليت كمتر باعث ميشه خنك تر بمونيم

    • بدون نام

      چرا؟ ...

    • بدون نام

      به جای این همه عجز و ناله , جلوی ورود کولرهای پر مصرف بی کیفیت رو بگیرید , مردم رو در خرید کولرها و کالاهای کم مصرف یاری کنید , بازار سالهاست ول شده , تاجر ایرانی مشتری ثابت کالاهای , تقلبی , بی کیفیت, تاریخ گذشته , قدیمی , فاسد.... در جهان شده .

    • بدون نام

      ما صاحب نیروگاه هسته ای هستیم .
      این همه رنج برجام برای چه بود حداقل برق داشته باشیم
      نگویید این نیروگاه ها هم آزمایشی هست
      ای گل بر سر این همه همت و غیرت و سیاست .

    • بدون نام

      چرا من صرفه جویی کنم تو بخوری ای مسئول بی کفایت.....شعار تهرانی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج