۷۴۰۶۲۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تهدید ادارات دولتی به قطع برق

دیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و سخنان رئیس جمهوری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت در خصوص کاهش مصرف برق و با توجه به بخشنامه قطع سیستم‌های سرمایشی ادارات تهران از ساعت ۱۳:۳۰ از سوی استانداری تهران، این شرکت به عنوان متولی تامین برق پایدار شهر تهران، نسبت به قطع برق آن دسته از دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که این بخشنامه را رعایت نکنند، اقدام خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و سخنان رئیس جمهوری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت در خصوص کاهش مصرف برق و با توجه به بخشنامه قطع سیستم‌های سرمایشی ادارات تهران از ساعت ۱۳:۳۰ از سوی استانداری تهران، این شرکت به عنوان متولی تامین برق پایدار شهر تهران، نسبت به قطع برق آن دسته از دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که این بخشنامه را رعایت نکنند، اقدام خواهد کرد.

حسین صبوری با بیان اینکه صرفه‌جویی باید ابتدا از خود دستگاه‌های دولتی آغاز شود، اظهار کرد: از هفته گذشته با تمرکز روی این موضوع و پیرو درخواست‌ها و رهنمون‌های قبلی، ۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران اعزام شدند تا نسبت به ارائه مشاوره در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف برق و ارزیابی این دستگاه‌ها اقدام کنند که نتایج این ارزیابی‌ها به دستگاه‌های ذیربط اعلام خواهد شد.

وی با اشاره با افزایش ۱۰ درصدی سالانه رشد مصرف برق در کشور گفت: این آمارها در کشورهای توسعه‌یافته کمتر از سه درصد است و مشترکان در بخش‌های تجاری، صنعتی، خانگی، تولیدی و کشاورزی می‌‌توانند با مدیریت مصرف بهینه انرژی، صنعت برق را در راه اعتلای این مجموعه یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سازمان‌ها، ارگان‌ها و به‌ویژه مشترکان تهرانی خواست تا با صرفه‌جویی ١٠ درصدی در مصرف برق و کاهش مصرف در ساعات پیک (۱۲ تا ۱۶) و (۲۰ تا ۲۳) همراه مجموعه صنعت برق درگذر از پیک تابستان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلیلی قوشچی

      مثلا اگه قطع بکنید چی میشه
      خیلی ادارات ما کار میکنن اینم بهانه ای برای تعطیلی ادارات دولتی

    • بدون نام

      سازمان برق کشور حتی نتونست تا یک هفته هم مصرف برق کشور را تامین کنه ،از همون روز اول پبک ،شروع کرد به قطع کردن برق مردم ....این مدیریت قطع برق از یک بچه 4 ساله هم بر میاد !!!

      پاسخ ها

      • ایرانی

        تو برای وصل کردن امدی نی برای قطع کردن امدی !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج