۷۴۰۷۴۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

سرخ‌ها در مسیر هت‌تریک قهرمانی

برای پرسپولیسی‌ها، این مهم بود که در دوران محرومیت باز هم بتوانند ستاره جذب کنند و از کری‌خوانی‌ها، عقب نمانند.

خبرورزشی: برای پرسپولیسی‌ها، این مهم بود که در دوران محرومیت باز هم بتوانند ستاره جذب کنند و از کری‌خوانی‌ها، عقب نمانند. همین اتفاق هم رخ داد و تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ، شاید در نیم‌فصل اول، با مشکلاتی مواجه باشد، اما در نیم‌فصل دوم، یک چهره کاملاً شیک و جذاب به خود می‌گیرد و برای سومین قهرمانی پیاپی خود می‌جنگد.

خرید سه مهدی به نام‌های مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و همچنین قطعی شدن حضور سروش رفیعی در جمع سرخپوشان به همراه گرفتن وعده‌های مختلف برای پرسپولیسی کردن حداقل دو ستاره دیگر لیگ در نیم‌فصل دوم، پرسپولیس را تیمی متفاوت و جذاب نسبت به قبل خواهد کرد. البته تیم فعلی نیز، آن‌قدر‌ها بازیکن از دست نداده که وضعیت نگران‌کننده‌ای داشته باشد، اما در نیم‌فصل دوم، قطعاً قوی‌ترین تیم ایران می‌شود آن هم با ترکیبی از بازیکنان جدید و بازیکنانی که ماندنی شده‌اند.

این فقط یک پیش‌بینی است؛ پیش‌بینی ترکیب احتمالی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم:

دروازه‌بان

علیرضا بیرانوند: با اینکه گفته می‌شود پیشنهادات خوبی دارد، اما قراردادش با باشگاه پرسپولیس پابرجاست و بعید می‌دانیم برانکو و باشگاه قید این ستاره را به همین سادگی‌ها بزنند.

مدافع چپ

محمد انصاری: خوش‌اخلاق، بی‌رقیب و قدرتمند. او می‌تواند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب تیم ملی ایران بازی کند.

مدافعان میانی

سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده: در مورد کاپیتان حسینی که نمی‌توان صحبت زیادی کرد زیرا کارنامه قابل دفاعی طی دو فصل اخیر برای خود ساخته است. شاید شجاع در فصل قبل به اندازه کافی قدرتمند نبود، اما برانکو امیدوار است در فصل هجدهم، شجاع را بهتر و قدرتمندتر از قبل ببیند.

مدافع راست

مهدی شیری: خرید جدید پرسپولیس از پیکان است که باید تا نیم‌فصل به کارش در جمع فیروزه‌ای‌پوشان ادامه بدهد و سپس به جمع سرخپوشان اضافه شود. باید دید او می‌تواند جای خالی صادق محرمی را پر کرده و حسین ماهینی را به نیمکت ذخیره‌ها تبعید کند؟

هافبک دفاعی

کمال کامیابی‌نیا: آقاکمال بالاخره قبول کرد که در پرسپولیس بماند و قراردادش را طوری نوشت که تا پایان دوران فوتبالش پرسپولیسی باشد.

هافبک بازیساز

سروش رفیعی: با بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، تمام مشکلات این تیم در زمان طراحی حملات حل شده و تیم، دیگر نیازی به بازی با دو هافبک تدافعی و دو وینگر در خط میانی ندارد. پرسپولیس با سروش به ۲-۴-۴ لوزی برمی‌گردد.

وینگر چپ

وحید امیری: الماس سرخپوشان که درخشش بی‌نظیری در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت و رد پایش را می‌توان در دو قهرمانی گذشته پرسپولیسی‌ها به وضوح تماشا کرد. اگر او بماند، همه پرسپولیسی‌ها سورپرایز می‌شوند.

وینگر راست

مهدی ترابی: مهدی، بهترین خریدی بود که پرسپولیس می‌توانست داشته باشد آن هم در شرایطی که از جذب بازیکن محروم است. اگر وحید از پرسپولیس رفتنی باشد، ترابی توانایی بازی در وینگر چپ را دارد. اگر امیری بماند، ترابی به سمت راست خواهد رفت زیرا توانایی بازی در هر دو سمت زمین را داراست.

مهاجمان

علی علیپور و امید عالیشاه: آقای گل لیگ در فصل آینده می‌تواند یک زوج تکنیکی، دونده و پرتلاش را کنار خود ببیند. امید نیز یک بازیکن چندپسته است که در صورت داشتن فضا برای بازی، می‌تواند به سرخ‌ها در جهت کسب بهترین نتایج کمک کند. این ترکیب احتمالی سرخپوشان برای نیم‌فصل دوم است.

نیمکت‌نشینان

بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی، آدام همتی، بشار رسن، گادوین منشا، مهدی شریفی، احسان علوان زاده و... هرکدام از آن‌ها می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در پرسپولیس داشته باشند و به برانکو در راه رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی کمک کنند.

ستاره‌های بعدی

البته مدیران باشگاه می‌گویند کارشان در بازار نقل و انتقالات تمام نشده و باز هم می‌خواهند ستاره بخرند. یکی از مدیران باشگاه به ما گفت: «چند بازیکن دیگر با ما هماهنگ هستند تا در صورت تعیین تکلیف کادر فنی، آن‌ها را نیز به لیست خریدمان برای نیم‌فصل دوم اضافه کنیم. واقعیت این است که همه دوست دارند در پرسپولیس توپ بزنند و از این رو، ما مشکل خاصی برای فصل آینده نداریم. هر ستاره‌ای را بخواهیم، از حالا جذب می‌کنیم و در نیم‌فصل دوم، آن‌ها را به تیم‌مان اضافه خواهیم کرد.»

نگرانی‌ها مرتفع می‌شود؟

در نهایت اینکه، عمده نگرانی کادر فنی، کادر مدیریتی و هواداران پرسپولیس، جدایی دو ستاره این تیم است. علیرضا بیرانوند و وحید امیری بعد از جام جهانی، طبیعتاً پیشنهادات جذابی را پیرامون خود می‌بینند. آن‌ها می‌توانند به راحتی از پرسپولیس جدا شوند، اما جدایی هرکدام از این ستاره‌ها، سرخ‌ها را به دردسر می‌اندازد به خصوص در نیم‌فصل اول که تیم دچار بحران محرومیت از جذب بازیکن است. شاید جدایی احتمالی گادوین منشا یا احسان علوان زاده درست مثل جدایی فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و صادق محرمی در این حد نگران‌کننده نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      تو آسیا ؟ خخخخخخ

    • رضا استقلالی

      خودتو نکش حالا نویسنده لنگی
      امسال قهرمان لیگ فقط یه تیمه اونم استقلال بزرگه
      حتی اگه مسی و رونالدو هم بیان لنگ(البته مافیا و عابربانک توانایی اینکار رو دارن) قهرمانی امسال واسه استقلاله وبس
      داربی میبینمتون لنگیااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوجه رو آخر پاییز میشمرن،اگه یادت باشه پارسال هم همینو میگفتین

      • hamed

        کیسه امسال سهمیه هم نمیگیره.قهرمان پرسپولیس.نایب قهرمان سایپا.ذوب اهن سپاهان سوراختور کیسه.این جدول فصل بعده

    • بدون نام

      دو رویی خبر ورزشی از همین تحلیلش هویداست هر روز رفتن بیرانوند و امیری را صفحه اول تیتر میکنه اما به بزرگ نمایی و مهندسی هدفدارتوقع که میرسه میگه این دو میمونن و پرسپولیس پر مهره است؟ که اگر برانکو نیم فصل چند بازی به‌دلیل کمبود نتیجه بد بگیره این هرزنامه تخریب را با وجود آماده کردن بستر دامن بزنه#تف_به_قلم_فروش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصن خودت فهمیدی چی گفتی دادا؟؟؟؟؟؟؟
        باخودت چند چندی؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کیسه کش دستت رو شده از حالا برای تخریب برانکو بستر سازی کردن هم فایده نداره چون هوادار فریب این شانتاژها رو نخواهد خورد شما بهتره بری ماهانه خودتو از کارلوس بگیری چون با تیراژ مجبوری شرف فروشی کنی

    • بدون نام

      کیسه کشا خفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج