۷۴۰۸۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هرآنچه از ساعت هوشمند گوگل می‌دانیم

امسال می‌توانید سالی باشد که سرانجام گوگل ساعت هوشمند خودش را روانه‌ی بازار می‌کند. به نقل از ایوان بلس، افشاگر مطرح حوزه فناوری، گوگل در حال کار بر روی طیف جدیدی از محصولات شامل گوشی های پیکسل جدید، ایربادهای پیکسل و یک ساعت هوشمند جدید تحت برند Pixel است.

گجت نیوز: گوگل پیکسل واچ (Google Pixel Watch) نام نخستین ساعت هوشمند گوگل است که احتمالا سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود. در این مقاله هرآنچه از این ساعت مجهز به Wear OS می‌دانیم اعم از مشخصات، قابلیت ها و زمان عرضه آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

هرآنچه از ساعت هوشمند گوگل می‌دانیم

امسال می‌توانید سالی باشد که سرانجام گوگل ساعت هوشمند خودش را روانه‌ی بازار می‌کند. به نقل از ایوان بلس، افشاگر مطرح حوزه فناوری، گوگل در حال کار بر روی طیف جدیدی از محصولات شامل گوشی های پیکسل جدید، ایربادهای پیکسل و یک ساعت هوشمند جدید تحت برند Pixel است.

این یکی از هوشمندانه‌ترین حرکت‌های شرکت گوگل تا بدین لحظه است. شرکت‌های حوزه فناوری اغلب در عرصه‌ی مد و پوشاک حضور پررنگی ندارند و همین قضیه باعث شده تا بسیاری از ساعت‌های هوشمند قدیمی، از رده خارج یا محصولاتی معمولی باشند. از دیدگاه من همکاری شرکت‌های متمرکز بر روی مد و پوشاک و شرکت‌های فناوری می‌تواند باعث تولید گجت های پوشیدنی جذابی شود.

اگر گوشی های پیکسل و اسپیکر هوم گوگل نمایانگر بخش سخت افزاری گوگل باشند، ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ هم می‌تواند محصولی جذاب باشد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هرآنچه در مورد ساعت هوشمند گوگل می‌دانیم، بپردازیم.
با گوگل پیکسل واچ آشنا شوید

سه ساعت پیکسل با کدنام‌های Ling، Triton و Sardine عرضه می‌شود

در ماه مه (اردیبهشت/خرداد) سایت WinFuture.de گزارش داد که گوگل در حال کار بر روی سه ساعت هوشمند با کدنام‌های Ling، Triton و Sardine است. این البته لزوما به معنای آن نیست که گوگل بر روی سه ساعت مختلف در حال کار است. این می‌تواند به معنای سه اندازه‌ی مختلف از یک ساعت باشد. یا آن که گوگل همانند خانواده اپل واچ سری ۳ می‌خواهد نسخه‌های مختلف سلولار و غیرسلولار از ساعت هوشمند خود را عرضه کند.

این ساعت ها از یک پردازنده جدید کوالکام قدرت می‌گیرند

کوالکام سال ۲۰۱۶ برای نخستین بار از یک چیپست مختص ساعت های هوشمند اندرویدی پرده برداری کرد. Pankaj Kedia یکی از مدیران کوالکام ماه گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در پاییز پیش رو قرار است کوالکام از یک پردازنده جدید دیگر پرده بگشاید. این تراشه قرار است همراه یک گجت پوشیدنی پرچمدار روانه‌ی بازار شود، به همین خاطر احتمال می‌رود منظور، گوگل پیکسل واچ باشد.

هرآنچه از ساعت هوشمند گوگل می‌دانیم

کدیا در مصاحبه با CNET عنوان کرده است که این تراشه جدید تجربه کار با دستیار گوگل را بهبود بخشیده و جنبه‌ی بصری را نیز جذاب‌تر می‌کند. Denis Troper، مدیر بخش محصولات ویر او اس گوگل نیز به CNET گفته است که دستیار گوگل قابل شخصی‌سازی‌تر می‌شود و اطلاعات دقیق‌تری از مواردی که می‌خواهید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این تراشه، می‌تواند قابلیت‌های مرتبط با تناسب اندام را نیز بهبود ببخشد.

عمر باتری پیکسل واچ بهتر از دیگر ساعت های مجهز به Wear OS است

Kedia در مصاحبه‌ای اشاره کرده است که این تراشه جدید به ساعت های مجهز به ویر او اس (همچنین پیکسل واچ) یک به‌روزرسانی بزرگ در زمینه‌ی عمر باتری را هدیه می‌دهد.

گوگل پیکسل واچ به GPS و نظارت بر ضربان قلب داخلی مجهز است

به نقل از WinFuture.de، ساعت های پیکسل از GPS داخلی مجهز بوده، از LTE پشتیبانی می‌کنند، احتمالا ارائه کننده قابلیت نظارت بر ضربان قلب بوده و توانایی ردیابی سطح استرس شما را دارند.

گوگل پیکسل واچ اکتبر (مهر/آبان) معرفی می‌شود

در حالی که هنوز به طور دقیق مشخص نیست، به نظر می‌رسد پیکسل واچ در پاییز پیش رو معرفی شود. همانطور که گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل 2 نیز در اکتبر سال 2016 و 2017 معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج