۷۴۰۹۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

«آلن برسه»: سوئیس به اجرای برجام متعهد است

رئیس‌جمهور سوئیس با بیان اینکه سوئیس همچنان به اجرای برجام متعهد است، گفت: این توافق از چندین طرف امضا شده و همچنین از حمایت قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل برخوردار است.

خبرگزاری مهر: آلن برسه رئیس جمهور سوئیس در نشست خبری مشترک با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان اظهارداشت: سوئیس و ایران دارای فرهنگ و تاریخ قدیمی هستند و این دو کشور بیش از ۱۴۰ سال است که با یکدیگر روابط دوستانه دارند و از سطح مبادلات و همکاری های خوبی برخورداریم.

وی گفت: از آقای روحانی تشکر می‌کنم برای حضور در برن و این سفر می تواند نشانه مثبتی برای گسترش همکاری‌های دو کشور در ادامه باشد.

برسه گفت: ما با رئیس جمهور ایران نقشه راهی تصویب کردیم که در چارچوب آن گفتگوها در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، مالی، علمی و فنی و مهاجرت ادامه پیدا کرد.

وی افزود: ما از دیروز که دیدارمان با آقای روحانی آغاز شد، درباره مسائل مختلف به خصوص درباره برجام و نتایج خروج آمریکا از این توافق صحبت کردیم.

رئیس جمهور سوئیس گفت: از نظر ما برجام توفیق و پیروزی بسیار مهمی برای دیپلماسی بین المللی بود و سوئیس از همان ابتدا، از مذاکرات مربوط به این توافق حمایت کرد.

وی افزود: سوئیس همچنان به اجرای برجام متعهد است. این توافق از چندین طرف امضا شده و همچنین از حمایت قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل برخوردار است. بسیار مهم است که طرفین برای ادامه این توافق با هم همکاری داشته باشند.

رئیس جمهور سوئیس اظهار داشت: در شرایط ناامنی که پس از خروج آمریکا از برجام ایجاد شده، ما امروز گفتگوهای خود درباره مسائل مالی و اقتصادی را تعمیق کردیم. همچنین بسیار مشتاق هستیم که به زودی، پذیرای یک هیئت علمی از ایران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اتوسا

      مگر سوییس هم جز گروه ممتار بود. البته کار امروز دیروز نیست که تمام گنج و پول دارایی کشور ها را در خودش جا داده و بدینگونه پولدار شده و مردمش ور رفاه هستند. حالا یکی دو تا ساعت هم کادو میده راه دوری نمیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج