۷۴۱۰۴۱
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

بررسی اعتراضات و نارضایتی‌های کارگران کشور

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست مشترکی امروز در مجلس برگزار شد تا بر این اساس بتوانیم از همه ظرفیت‌های بسیج و خانه کارگر برای حل مشکلات کارگران، استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست مشترک جمعی از نمایندگان با مسئولان بسیج کارگری،‌اظهار داشت: در این جلسه عده‌ای از نمایندگان متشکل از خانه کارگر، فراکسیون کارگری، و همچنین نمایندگانی که دغدغه مشکلات کارگران را داشتند با مسئولان بسیج کارگری حضور داشتند.

وی افزود: این جلسه برگزار شد تا بر این اساس بتوانیم از همه ظرفیت‌های بسیج و خانه کارگر برای حل مشکلات کارگران، استفاده کنیم.

رضایی‌کوچی ادامه داد: در این روزها که هر روز خبری می‌رسد مبنی بر اینکه کارگران در کارخانه‌های مختلف نارضایتی و اعتصاب دارند یا دست از کار کشیده‌اند باعث شده است که بتوانیم نوعی هم‌افزایی داشته باشیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این جلسه و هماهنگی این نشست در واقع برای این بود که ظرفیت‌های بسیج در حیطه خانه کارگر و مجلس با همدیگر جمع شویم تا به حل مشکلات کارگران کمک شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تشریح جزئیات دیگر این نشست عنوان کرد که در واقع جلسه با محوریت بررسی دقیق و کارشناسی مشکلات کشاورزان برگزار و بر این اساس مقرر شد به صورت ماهانه این جلسات استمرار پیدا کند و رویکرد آن حمایت از کارگران باشد.

رضایی‌کوچی در بخش دیگری از سخنانش، یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور که به واحدهای تولیدی کشور فشار وارد می‌کند در واقع در تلاش هستیم با استمرار این جلسات فشار این وضعیت و نتیجه آن بیکاری کارگران نباشد.

وی در خاتمه اعلام کرد که این نشست مشترک به صورت ماهانه با حضور بسیج کارگری، خانه کارگر، فراکسیون کارگران و جمعی از نمایندگان که در این حوزه کار کردند و دغدغه‌مند هستند، استمرار پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگر

      وای وای وای برما با این زندگی ها مون وای به ای گرانی وای به این زندگی

    • بدون نام

      اخه مرد حسابی جلسه .استمرار نشست .....یک دونه نون بربری میشه.خودتون سفره هاتون پر از گرسنه ها که خبر ندارین.جمع کنید بذارید چهار تا مسول مدیر و مدبر بیاد سرکار .تا کی دروغ و وعده الکی

    • بدون نام

      جلسات برگزار شده هیچ وقت به نفع کارگران نبوده الکی جلسه برگزار نکنین هزینه دارد برای دولت

    • مهدی

      باشه عزیزم
      واقعاًچقدرشما به فکر ماکارگرایید
      دستتون دردنکنه بااین مشغله کاری تون

    • علی

      کارگر فقط با حقوق مناسب و اقتصاد خوب نیاز داره تا بتونه زندگی کنه ....الان با این شرایط فقط برده داری رونق گرفته ...کار بدون مزد...

    • ساوان صباحت

      آخ این بررسی هامنوکشته

    • بدون نام

      بسیج کارگری یعنی بقیه کارگر ها آدم نیستن

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      قشر کارگر همیشه مظلوم بوده در حاکمیت اسلامی خیلی بده کارگر مظلوم واقع بشه این جلسات و و امثال این جلسات تا بحال دردی از کارگران زحمتکش دوا نکرده ۰ کجای انسانیت و دین گفته کارگر دستمزدش را بموقع ندن اینها جواب زن و بچه و اسک و اه خانواده شون چطور بدن ؟ بنظرم قوه قضاییه بجای اینکه گاهی کارگران معترض را بازداشت میکنه باید بررسی کند و کسانی که باعث شدند حقوق کارگران پایمال بشه و بموقع بهشون حقوق ندن دستگیر و در ملا عام مجازات شود تا درس عبرتی برای مدیران فاسد باشد و همه ی کسانی که حق کارگران را نادیده میگیرند ۰ کسانی که ظلم.میکنند نه خدا میشناسند نه انسانیت فقط باید اعدام بشن تا هبچ سگ بی صاحبی جرات نکنه حق کارگر را نادیده بگیرد

    • اشرف

      درکشوری که با حقوق ۷۰۰میلیون بازنشسته میشن و دوباره به شرکت برمیگردند(شرکت نفت) بی عدالتی و ........خواه ناخواه بوجود میاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج