جاباما
۷۴۱۰۵۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بررسی نحوه اختصاص ارز دولتی

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع اختصاص ارز دولتی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است بررسی این موضوع به کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ واگذار شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع اختصاص ارز دولتی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است بررسی این موضوع به کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ واگذار شود.

بهرام پارسایی در گفت و گویی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در نشست امروز (سه شنبه) هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ که با حضور نمایندگان سازمان بازرسی، بانک مرکزی، وزارت صنعت، گمرک و مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد موضوع نحوه اختصاص ارز مبادله ای، نحوه ثبت سفارش و شفاف سازی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه هر گاه موضوع دو نرخی شدن ارز پیش می‌آید زمینه برای فساد و رانت نیز مهیا می‌شود لذا هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ تصمیم گرفت به این موضوع ورود کند و بررسی‌های لازم را درباره چگونگی ثبت سفارش و دسترسی یکسان همه به آن داشته باشد.

پارسایی با بیان اینکه تفاوت نرخ ممکن است موجب تطمیع افراد برای استفاده از رانت شود، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته اختصاصی کمیسیون رأسا درباره نحوه هزینه کرد ارز، واردات کالا و قیمت فروش آن ورود کند و با حضور در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت صنعت و گمرک بررسی های لازم را جهت جلوگیری از فساد احتمالی داشته باشد که در این راستا از مشاوران مرکز پژوهش های مجلس، سازمان بازرسی و در صورت نیاز سازمان حسابرسی نیز استفاده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بررسی نمیخاد که

      بین مسئولا پخش شد مثل همه ی چیزای دیگه ی این مملکت...

    • بدون نام

      ارزمسافرتی رابجزبرای زیارت ودرملن هرچه زودترقطع کنید چراکه تبدیل شده به کاسبی عده ای ودیگران راهم نشویق می کنند اختلا ف زیاداست وسفررارایگلن می کند حماقت نکنیدوسریعا قطع کنید

    • علیرضا

      یعنی تا حالا با این همه نظارت و بازرسی از رانت استفاده نمیشد ..دزدی نمیشد متاسفانه ما مسئولین سالم و دلسوز کم داریم و مسئولیت های حساس دست افراد نالایق است

    • کامبیر

      نحوه ارز
      ۱-داداشی ها
      ۲-آقازاده ها
      ۳-شوهران وزرا
      ۴-دامادهاشون
      ۵-آشنایان درجه اول ودوم
      ۶-اگه موند واردات غذای گربه وسگ وخودروسازان
      ۷-دانشچویان واردات لازم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج