۷۴۱۰۶۰
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

تلاش لاریجانی برای تصویب FATF

نماینده شاهین‌شهر گفت: پس از بیانات رهبر انقلاب، همه تصور کردند کار FATF تمام شده است، اما آقای لاریجانی بعد از آن به مجلس آمد و گفت فلان کشور چنین حرفی گفته و باید زودتر کاری بکنیم و باید زودتر به FATF بپیوندیم!

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (سه‌شنبه) در همایش «خستگی ممنوع» که به همّت بسیج دانشجویی ۷ دانشگاه تهران، در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار شد، طیف‌بندی داخلی مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: یک طیف از نمایندگان مجلس، مربوط به لیست امید هستند که صرفاً گوش به فرمان هستند. در ماجرای استیضاح سه وزیر دولت هم این موضوع به خوبی خود را نشان داد. صبح موضع خاصی داشتند و عصر، موضع خود را تغییر دادند چون به آنها ابلاغ شده بود.

وی طیف دوم نمایندگان مجلس را حدود هشتاد نفر از نمایندگان دانست که رأی‌شان انقلابی است و افزود: البته فقط یک چهارم این افراد می‌توانند کف مجلس عملیات انجام دهند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه سایر نمایندگان نیز میان این دو طیف قرار دارند و مستقل هستند، تصریح کرد: مشکل اصلی مجلس این است که در مشت لاریجانی قرار دارد و او هر برنامه‌ای را بخواهد، در مجلس پیش می‌برد.

نماینده شاهین‌شهر، به لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم اشاره کرد و با یادآوری اینکه رهبر انقلاب به صراحت، نمایندگان را از پذیرفتن این کنوانسیون‌ها منع کردند، اظهار داشت: پس از بیانات رهبر انقلاب، همه تصور کردند کار FATF تمام شده است، اما آقای لاریجانی بعد از آن به مجلس آمد و گفت فلان کشور چنین حرفی گفته و باید زودتر کاری بکنیم و باید زودتر به FATF بپیوندیم!

وی با بیان اینکه چهل سؤال و ابهام را نسبت به FATF مشخص کرده‌ایم، تصریح کرد: باید پرسید که آیا یک نفر وجود دارد که به این ابهامات پاسخ دهد؟

حاجی‌دلیگانی با انتقاد از صداوسیما گفت: صداوسیما که این همه درباره برجام جلسه گذاشت، چرا درباره این موضوع جلسه نمی‌گذارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجای جلسه گذاشتن با بسیج دانشجویی با دانشجوهای عادی جلسه بزار بعد ببینم 40 سوال که هیچی جوابی برای 5 تا از سوالشون داری ؟

    • بدون نام

      چرا این ها نمیان‌ متن برجام رو بگن....

    • بدون نام

      خعیلی مرموزه این

    • ایرانی

      ای اقای دلیکانی مگه اینو نشنیده ای:گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من انچه البته به جایی نرسد فریادست !!!!صدا وسیمای میلی حالا حالاها پنبه به گوش دارهودر نمیاره پس بیخود به خودت زحمت نده

    • نورا..

      اقای لاریجانی شما رییس مجلس هستی این لایحه باید بارای بالا تصویب بشه هیچ مشکلی درست نمیکند .چیزی که درخصوص این باشه که نباید به تروریستها کمک مالی بشه چه ولیلی دارد که تصویب نشه..یکی ازبهانه های امریکا ودیگرکشورها عدم تصویب این لایحه توسط ایرانه که بگن ایران درلیست سیاه قراردارد وهیچگونه تعامل بانکی باما نداشته باشن وتحریم هاراتشدید کنن...انشاا...به فکرملت باشید وبهانه دست امریکا واروپا ندهید وزودتر تصویب کنید عدم تصویب fetfیعنی حمایت ازتروریسم که ایران رابه قعر دره میفرستد اگرهم یک عده تجمع کردن وخواهان عدم تصویب بودن به عنوان اخلالگر نظم جامعه باشدیدترین وجه برخورد بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نورا جان زرشک

      • سراج

        سلام - نورا خانم شما اخیرا از کجا تشریف آوردید همه منتظر نظریه شما بودیم. !!!!!!!!!!

    • گراشی

      چند بار نظر داده ام ولی شما درج نکرده اید
      ....

    • کاربر

      ف اطی چیه. ف اطی کی!؟

    • بدون نام

      تند رو ها نمی گذارند تصویب بشه

    • بدون نام

      بله باید تصویب کنید چون ترامپ تهدید کرده آقازاده ها رو می ندازه بیرون از امریکا

      پاسخ ها

      • ن

        چرازرشک عزیر زورت امد که واقعیت گفتم

    • کامبیر

      جناب دکتر! بی زحمت اول تلفظش رابه نمایندگان توکلاس فشرده یادبده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم خودتی که ازنظرات دیگران ایراد میگیری من نظرخودمو اعلام کردم خاک توسربیعرضه مگه من چه حرف بدی زدم

      • سعید

        عزیزان کاربر۰۱۱۴حرف قانونی زده بیش از۱۶۰کشورعضو fetfهستن که اگرکشورما هم به این کنوانسیون بین المللی بپیوندد به نفع ماست درغیراین صورت کشور میره تولیست سیاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج