جاباما
۷۴۱۰۹۹
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

برخورد بدون اغماض با واردکنندگان گوشی موبایل

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پرداخت ۴۰۰میلیون دلار ارز به وارد کنندگان موبایل و تخلفات گسترده در این حوزه توسط سودجویان و افراد غیر متخصص پرده برداشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پرداخت ۴۰۰میلیون دلار ارز به وارد کنندگان موبایل و تخلفات گسترده در این حوزه توسط سودجویان و افراد غیر متخصص پرده برداشت.

ولی ملکی در گفت و گویی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی به وارد کنندگان موبایل پرداخت شده که متاسفانه ۷۵ میلیون دلار آن وارد بازار شده و به نرخ ارز آزاد فروخته شده است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس ادامه داد: وزیر ارتباطات عمده وارد کنندگان گوشی را افراد غیر متخصص دانست و از تخلفات گسترده در حوزه واردات گوشی موبایل سخن گفت و در عین حال اعلام کرد با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی با متخلفان برخورد قاطع و بدون اغماض می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به گفته جهرمی ردگیری گوشی های وارداتی از طریق طرح رجیستری به راحتی امکان پذیر شده و با اجرای کامل طرح دولت الکترونیک رهگیری وسایل الکترونیکی سریع تر و راحت تر قابل انجام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mosafer

      اگر روزی در این مملکت دزدی نباشه ما تعجب میکنیم واقعا !!!

    • بهلول

      نشد کسانی که ارز دریافت کرده‌اند مقصر نیستن بگردیم آن مسئولان بی مسعولیت را پیدا کنید وتشکیل پرونده برای آنها بدهید چون نه هماهنگی نه برنامه ریزی دلارهای این مردم نگون بخت را دست چند دلال دادن شما ارزها را از دلالان دریافت کنید وگوش مسئولان را بگیرید تا نوبت دیگر حواسشان جمع باشد ولی خدایی تا بحال هیچ کار کارشناسی از هیچ کس ما ندیدیم .

    • ناشناس

      گوشیهای اپل رو سازمان تامین اجتماعی وارد می‌کنه آیا میتونی جلوش رو بگیری وزیر جوان.

    • بدون نام

      اقای جهرمی مملکت داری بلد نیستی استعفاء بده خجالت نمی کشی تخلف می کنی بعد میکی اشتباه شده بی خود کرده دیگه جون نداریم توان اشتباه های شما ها را تحمل کنیم خسته شدیم ....

    • بیطرف

      ببخشید تو این مملکت ما کسایی که راه دوزدی بلدن فقط راحت پول درمیارن و در رفاه هستن اوناهم فقط ی غشر خواصن!!!

    • شهین سیفی

      نوشدارو بعد از مرگ سهراب

    • بدون نام

      ملت هم بی صبرانه،منتظربرخوردبااین افرادهستند،ملت عدالت میخوان ،مردم ازقوه قضاییه خواستاربرخوردمحکم،بااین افرادهستن،مردم ازتبعیض وبی عدالتی خسته شدن ،امیدواریم که پیگیری وبرخوردبشه واگربرخوردنشه ازچشم مسولین میدونن

    • بدون نام

      دولت باید جلوی کسانی را که ارز دولتی گرفتند و کالای خود را به نرخ آزاد فروخته اند بگیرد ،و دیگر اجازه ندهد سوء استفاده کنند، با جریمه های سنگین و پس گرفتن دلارهای داده شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج