جاباما
۷۴۱۱۰۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

«نذر آب» برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به مشکلات عدیده مردم وفادار و مرزدار سیستان و بلوچستان ناشی از خشکسالی های پی در پی راه اندازی کمپین &#۰۳۹;نذر آب&#۰۳۹; با همکاری همه مردم ایران در اولویت این نهاد قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به مشکلات عدیده مردم وفادار و مرزدار سیستان و بلوچستان ناشی از خشکسالی های پی در پی راه اندازی کمپین 'نذر آب' با همکاری همه مردم ایران در اولویت این نهاد قرار دارد.

علی ‌اصغر پیوندی عصر سه شنبه در بدو ورود به زاهدان داشت: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر کشور در کنار مردم بودن در تمام حوادث طبیعی و غیر طبیعی است.

وی افزود: با توجه به خشکسالی های ۲ دهه اخیر در سیستان و بلوچستان که معضلات بسیاری را برای مردم به همراه داشته است این نهاد وظیفه خود دانسته تا تمام توانش را برای کمک به مردم این منطقه بکار گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این نهاد در نظر دارد اقدامات مختلف نظیر راه اندازی کمپین نذر آب و توزیع سبدها و بسته های غذایی مورد نیاز مردم درگیر با خشکسالی را در دستور کار قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام و نشون

      وااا، بازم همکاری مردم؟ چه رویی. البته منظورم دولته.

    • ناشناس

      این هم از بی کفایتی برخی مسولین.

    • بی نام

      روغن ریخته نذرمزار

    • محمد

      وقتی دولتها به جای گرفتن حق آبه رودخانه هیرمند به هر دلیلی سر باز زدند در حالی که با توجه به پناهجویان افغان که در کشور ما حضور دارند می توانستند بر سر بیشتر شدن میزان حق آبه هم مانور بدهند و این حق کشور و مردم عزیز سیستان را از کشور دوست و برادر افغانستان مطالبه نکردند کم کم این حق آبه به فراموشی سپرده شد و حالا هم دولت افغانستان بکلی منکر شده که کشور ایران از این رودخانه حقی داره دقیقا عین خسارت جنگ تحمیلی که کشور عراق به کویت و دیگر کشورهایی که از جنگ خسارت دیده بودند پرداخت کرد ولی مسئولین کشور ما نه تنها در مورد پیگیری برای دریافت این خسارت اقدامی نکردند بلکه از هیچ کمکی هم دریغ نکردند !!!!!!!!! و این حق مسلم مردم ایران را بدون اجازه بخشیدند !!!!!!

    • وطنم بلوچستان

      اینقدر نگید سیستان سیستان، اگه اسم سیستان گرفته میشه به خاطر بلوچستانه! اسم اصلیش بلوچستان و سیستانه که بعد از انقلاب شده سیستان، حالا اینقدر پررو شدید که بلوچستان رو زورتون میاد تایپ کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج