۷۴۱۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فلاحت پیشه: ترمیم کابینه، امر محتومی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «دولتی‌ها به اختلاف بین کابینه اذعان دارند» گفت که در شرایط فعلی ترمیم کابینه امر محتومی است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «دولتی‌ها به اختلاف بین کابینه اذعان دارند» گفت که در شرایط فعلی ترمیم کابینه امر محتومی است.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه اظهار کرد: دولتی‌ها منکر اختلاف بین خودشان نمی‌شوند، این موضوع را می‌توان به عینه دید به طوری که هیات دولت موضعی را اعلام می‌کند اما یک وزیر عکس آن را عمل می‌نماید.

وی ادامه داد: با وجودی که مجلس هم در جلسه غیرعلنی بر همدلی بین دو قوه تاکید کرد و حتی از دولت خواست که در صورت نیاز لوایحی را به مجلس اعلام کند اما باز هم دولت به وجود تیم اقتصادی متشکل و منسجم نیاز دارد که چنین چیزی در حال حاضر دیده نمی‌شود.

فلاحت‌پیشه افزود: کسانی که نزدیک دولت هستند، می‌پذیرند که همراهی بین کابینه دولت وجود ندارد، اینها همه نشان از ترمیم کابینه دارد به همین دلیل فکر می‌کنم ترمیم کابینه امر محتومی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه‌های ضعف دولت مشخص است، باید دولت حوزه‌هایی که نیازمند پوشاندن ضعفش است را شناسایی کرده، حوزه‌هایی که در دو بخش نظارتی و معاونتی مشهود است و باید ترمیم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع

      ادمین شاید من حرف بزنم تکراری بشه بس بنابراین دیگه چیزی نمیگم خواهش میکنم اینقدررابهراه ئر مورد تغیرکابینه نزار بعدا منم مجبور میشم حرف بزنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج