۷۴۱۳۳۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آقایی: شرایط برای موفقیت سپاهان مناسب است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: متاسفانه بیشترین ضربه را من سال گذشته خوردم چرا که بدنتیجه نگرفتن سپاهان باعث شد بازی‌هایمان به چشم نیاید و از تیم ملی خط خوردم.

خبرگزاری فارس: سعید آقایی درخصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان در این فصل گفت: شرایط تیم سپاهان بسیار خوب است در حال حاضر بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان خوبی هم به این تیم اضافه شدند. امیدواریم تا از ابتدای فصل با قدرت در لیگ ظاهر شویم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در طول فصل دل هواداران را شاد کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه همیشه جزء دعوت شده‌ها به تیم ملی بود اما به جام جهانی روسیه نرفت آیا باز هم امید دارد به تیم ملی دعوت شود گفت: من هیچ وقت ناامید نمی‌شوم زمانی که در تیم ملی حضور داشتم متاسفانه در اردوی آخر از لیست تیم ملی خط خوردم. تلاشم را بیشتر می‌کنم و مطمئنا ایرادهایی که دارم را برطرف می‌کنم و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت بشوم.

سعید آقایی در ادامه در مورد اینکه فصل گذشته سپاهان نتایج خوبی را کسب نکرد آیا می‌تواند در این فصل نتایج خوبی کسب کند گفت: متاسفانه فصل گذشته از ابتدا نتایج خوبی کسب نکردیم و در طول فصل هم خیلی بدشانس بودیم ولی خدا را شکر توانستیم فصل را به پایان برسانیم. متاسفانه بیشترین ضربه را من سال گذشته خوردم چرا که ضعف تیم و نتیجه نگرفتن سپاهان باعث شد بازی‌هایمان به چشم نیاید و فکر می‌کنم این یکی از دلایل اصلی بود که از تیم ملی خط خوردم. من در همه اردوها سرحال بودم و تمام تلاشم را کردم ولی خوشحالم چرا که امسال تیم خوبی را در اختیار داریم شرایط برای موفقیت مهیا است. خودم بسیار سرحال هستم و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. مطمئنا به دنبال این هستیم تا دوباره سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      جوجه را آخر پائیز میشمارند. زیاد دلتونو خوش نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوجه ها را از همین الان شمردند امسال سال تیمهای اصفهانی یه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج