۷۴۱۳۶۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

«چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» در تدارک اجرا

فریبا دلیری از آماده شدن تازه‌ترین نمایش‌اش با نام «چارلی و کارخانه شکلات سازی» برای اجرا در تالار «هنر» خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فریبا دلیری از آماده شدن تازه‌ترین نمایش‌اش با نام «چارلی و کارخانه شکلات سازی» برای اجرا در تالار «هنر» خبر داد.

«چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» در تدارک اجرا

این کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی درباره‌ی این نمایش گفت: «چارلی و کارخانه شکلات سازی» براساس قصه ای از رولد دال برای صحنه آماده شده و قرار است در هفته سوم تیر ماه در تالار «هنر» برای عموم اجرا شود.

فریبا دلیری بازیگران این نمایش زنده- عروسکی را آرش صادقیان حقیقی، آرین ناصری مهر،شیرین کاشفی، محمود صامت ، محیا نمازی ،امیر رضا جدیدی ،پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمد رضا اصغری و سورنا نجفی معرفی کرده و افزود: در این نمایش تعدادی از بازیگران نوجوان نیز با ما همراهی می‌کنند.

وی بازی دهندگان عروسک را مهبد فیضی ،آوا ناصری مهر ،احسان سامانی منش و پیرایه پیروزنیا و بازیگران افتخاری این اثر را نوید فرحمرزی، روشنک کریمی ، مینووش رحیمیان و امیر محمد انصافی معرفی کرد که در بخشهای تصویری با گروه همراهی میکنند.

این کارگردان تئاتر "چارلی و کارخانه شکلات سازی " را یکی از دشوارترین آثار برای اجرا معرفی کرد که به دلیل فضاسازی های متنوع و پروداکشن سنگین به طراحی های متعدد نیاز دارد.

طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک روش، ساخت دکور را امیر عباس کبوتر صحرایی ، طراحی و ساخت تصاویر را رامین بهادری ، طراحی و ساخت عروسک و لباس اومپاها و آکسسوار را شیدا صفوی ، طراحی لباس را فاطمه نمازی، طراح حرکت را مهبد فیضی و طراحی گریم را فریبا دلیری بر عهده دارند.

سعید ناصری مهر نیز مدیر تولید این نمایش ، پونه عسگر خانی نیز دستیار کارگردان،بازی‌گردان کودکان آرین ناصری مهر و مدیران صحنه احسان سامانی منش و مهرنوش دلیری هستند.

حمید رضا شجاعی آهنگسازی را بر عهده دارد و پانیذ شهرستانی و حمید رضا شجاعی ترانههایی که توسط هادی حسنعلی سروده شده را میخوانند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی، عکاس سهیل دلیری ، طراح پوستر و بروشور محمد حسین توکلی، طراح نورعلی اشرف سماعی ، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای زهرا شایان فر، تبلیغات فضای مجازی آرش صادقیان حقیقی و رامین بهادری ، ضبط تصاویر در استودیو سهیل و ساخت ماکت صحنه پیرایه پیروزنیا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فیلمش که خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج