جاباما
۷۴۱۴۹۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کشف ۱۸ کیلو روانگردان از گاراژی در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی معروف و سابقه دار مواد مخدر روانگردان با ۱۸ کیلوگرم روانگردان در شرق تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی معروف و سابقه دار مواد مخدر روانگردان با ۱۸ کیلوگرم روانگردان در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگویی، در این باره گفت: چندی پیش در پی دریافت چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر روانگردان در شرق تهران، تیمی از مأموران مجرب پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در پایش‌های اطلاعاتی صورت گرفته مخفیگاه متهم در محدوده تهرانپارس را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم موفق شدند ضمن ورود به مخفیگاه متهم که در یک گاراژ در شرق پایتخت بود، متهم را دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر روانگردان را کشف و ضبط کنند.

بخشنده با اشاره به انتقال متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهارکرد: متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر توزیع و فروش مواد روانگردان اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با تاکید بر اینکه تحقیقات برای شناسایی سایر افراد مرتبط به پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: با اعتراف صریح متهم، وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      سپاس بیکران از خداوند منان و سپاس گذار پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در برخورد با مواد مخدر ۰ دست و بازوی شما را می بوسیم افرین بر همت و شجاعت تان ۰ حالا نوبت قوه قضاییه است که این جانیان که جوانان این مرز و بوم را به مواد مخدر الوده و هزاران خانواده را از هم می پاشند و باعث مرگ جوانان میشوند به چوبه دار بسپارد تا باعث شادی خدا و خلق الله شوند

    • ایاز

      صدبار اعدام با شمشیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج