جاباما
۷۴۱۵۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ساعت طرح ترافیک از شنبه تغییر می‌کند؟

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبه استانداری مبنی بر تغییر ساعت ادارات از شنبه آتی تا پایان تیر ماه جاری گفت: ساعت طرح ترافیک تغییری نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبه استانداری مبنی بر تغییر ساعت ادارات از شنبه آتی تا پایان تیر ماه جاری گفت: ساعت طرح ترافیک تغییری نمی‌کند.

علی پیرحسینلو در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساعت اداری از شش صبح تا ساعت ۱۴ گفت: تغییر ساعت اداری به نفع مردم و به نفع کارمندان است.

وی با بیان اینکه ورود به محدوده طرح ترافیک در ساعت غیراوج و قبل از آغاز طرح ترافیک است، اظهار کرد: خروج از محدوده نیز در ساعت غیراوج خواهد بود که سبب می‌شود پیک ترافیک کاهش یابد.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از ترافیک صبح و عصرگاهی به ساعات غیرپیک منتقل می‌شود، گفت: از آنجایی که این تغییر به نفع مردم است و همچنین این تغییر موقتی است لذا ساعات طرح ترافیک در این دو هفته تغییر نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه از آنجایی که ورود به محدوده طرح ترافیک قبل از شروع ساعت طرح می‌باشد، ادامه داد: تنها زمان خروج از محدوده محاسبه می‌شود.

پیرحسینلو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساعات آغاز به کار اتوبوس و مترو نیز تغییر خواهد کرد؟ گفت: قطعا برنامه زمان‌دهی اتوبوس و مترو نیز با توجه به تغییرات خواهد بود و سرفاصله حرکت اتوبوس و مترو نیز با توجه به پیک مسافران تغییر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج