۷۴۱۶۴۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تعداد داوطلب تهرانی در آزمون استخدامی

معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کرد: ۵۱ هزار و ۵۹۸ نفر در استان تهران جمعه در آزمون استخدامی شرکت می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کرد: ۵۱ هزار و ۵۹۸ نفر در استان تهران جمعه در آزمون استخدامی شرکت می‌کنند.

علی شیرین با اشاره به آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ گفت: این آزمون به عنوان امتحان مشترک فراگیر دستگاهی اجرایی کشور محسوب می‌‌‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی امسال به استناد بخشنامه ۲۰۰/۹۳/۹۷/۵۷، ۱۹/۷/۹۳ در روز جمعه ١٥ تیرماه، ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ برگزار می‌‌شود. مجری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور است و در استان‌‌‌ها، سازمان‌‌‌های مدیریت و برنامه‌‌‌ریزی استان‌‌‌ها و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به عنوان ناظرین عالی سازمان اداری و استخدامی کشور بر فرایند اجرای آزمون نظارت دارند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌ریزی استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۲۴ دانشگاه و آموزش و پرورش شهرستان در برگزاری این آزمون همکاری می‌‌‌کنند، اظهار داشت: حدود ۱۰ نماینده به عنوان ناظر عالی سازمان اداری و استخدامی کشور بر اجرای این آزمون در استان تهران نظارت می‌‌‌کنند.

شیرین تعداد داوطلبان کل کشور را ٤٢٧ هزار و ٦٢٦نفر برشمرد و تصریح کرد: داوطلبان استان تهران ٥١ هزار و ٥٩٨ نفر و تقریباً ۲۵ درصد داوطلبان در استان تهران هستند.

وی ادامه داد: داوطلبان در استان تهران برای کارشناسی در دستگاه‌‌‌‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی زمین و مسکن، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت آموزش وپرورش و وزارت راه و شهرسازی به رقابت می‌‌پردازند.

به گفته این قمام مسئول؛ سهمیه استان تهران برای این سازمان‌‌‌ها در مجموع دو هزار و ۱۴۴ نفر است و تعدادی با سهمیه آزمون و تعدادی با سهمیه ایثارگری هستند و سه درصد سهمیه معلولیت عادی در نظر گرفته شده است.

شیرین اضافه کرد: پذیرفته‌‌‌شدگان از طریق سازمان سنجش با هماهنگی سازمان اداری - استخدامی پس از طی مراحل مصاحبه برای سال ٩٧ جذب می‌‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش الکیه، فقط اونایی که پارتی دارن استخدام میشن. آزمون هم واسه پول به جیب زدنه

    • مردجنوبی

      جدا از بحث مذهبی که من اصلاً نیستم ولی زن ایرانی از دوران باستان دارای یکسری از پوشش های شبیه به حجاب بوده و اگر از نظر اخلاقی هم نگاه کنیم این نوع پوشش از شأن خود زن کم میکند و او را یک وسیله برای چشمان مردان هوسباز میکند. لذا حفظ پوشش مناسب توسط خانم ها و حتی آقایان باعث حفظ شان و منزلت آنها میشود

    • بی سرزمین

      بنده (پ) میخواهد نه آزمون هرکس بنده پ ندارد داره فقط خودشو اذیت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج