۷۴۱۶۵۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ستاره‌های سرخ، کدام پیراهن را از آن خود می‌کنند؟

با جدایی ۳ بازیکن پرسپولیس و حضور ستاره‌های تازه وارد اکنون باید دید شماره‌ پیراهن‌های جذاب این تیم به چه شکل تقسیم خواهد شد.

ورزش سه: پرسپولیس با جدایی محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی اکنون با مهدی ترابی، مهدی شیری، سروش رفیعی و مهدی شریفی به توافق دست یافته است. مهدی طارمی نیز دیگر بازیکنی بود که این تیم را در نیم فصل گذشته ترک کرد تا اکنون شماره پیراهن‌های ۲، ۶، ۷، ۹، ۱۰ و ۱۷ این تیم به عنوان شماره‌های خاص خالی مانده است.

شماره ۲ البته بعد از جدایی صادق محرمی و حضور این مدافع راست بار دیگر به امید عالیشاه خواهد رسید که طی ۴ سال حضورش در این تیم با این شماره در فاز هجومی سرخپوشان حضور داشته است. شماره ۶ پرسپولیس هنوز از سوی بازیکنی مورد درخواست قرار نگرفته است. بعد از جدایی محسن بنگر، مدافع شمالی پرسپولیس بازیکنی این شماره را درخواست نکرده و بعید است در این مقطع فصل هم بازیکنی آن را بخواهد.

شماره هفت و جنجالی پرسپولیس نیز که بعد از علی پروین به نوعی از سوی دیگر بازیکنان به عنوان شماره نفرین شده شناخته می‌شد و بازیکنانی که بعد از حضور در این تیم آن را به تن می‌کردند با اتفاقات و آینده خوشایندی مواجه نشده بودند، بعد از حضور سروش رفیعی در لیگ شانزدهم شرایط متفاوتی به خود دید. هافبک تکنیکی سرخپوشان با نیم فصل حضور در این تیم و بر تن کردن این شماره جذاب توانست خط بطلان بزرگی بر این فرضیه بکشد و اکنون نیز با بازگشت دوباره به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ آن را برتن خواهد کرد.

مهدی طارمی که در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس با شماره ۱۷ مورد توجه قرار گرفته بود، بعد از آن با شماره ۹ توانست دو عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. نکته جالب توجه اینکه او بعد از حضوری کوتاه مدت در فوتبال ترکیه و خالی ماندن شماره ۹ بار دیگر در بازگشت آن را برتن کرد. این در حالی بود که وحید امیری بعد از عقد قرارداد با این تیم و با توجه به جدایی طارمی از سرخپوشان خواهان شماره ۹ شده بود که با رندی محسن مسلمان در این راه ناکام ماند. هافبک شماره ۷۷ پرسپولیس در آن مقطع که رابطه صمیمانه‌ای با طارمی داشت، بعد از حضور این مهاجم در ریزه اسپور پیراهن شماره ۹ را در حالی که امیری یک جلسه تمرینی نیز با آن پشت سر گذاشته بود بر تن کرد و به خود اختصاص داد. اتفاقی که باعث شد تا وحید امیری پیراهن شماره ۱۹ را برتن کند و مدعی شود شماره پیراهن نشان دهنده عملکرد نیست و او تلاش خواهد کرد شماره ۱۹ را تاریخی کند. اکنون اما با جدایی هر دو بازیکن از پرسپولیس و در شرایطی که امیری قراردادش را با این باشگاه تمدید کند، بعید نیست او بار دیگر با پیراهن ۹ در تیم حاضر شود.

ستاره‌های سرخ، کدام پیراهن را از آن خود می‌کنند؟

شماره 10 پرسپولیس نیز بعد از جدایی فرشاد احمدزاده در اتفاقی عجیب با حضور مهدی شریفی به این مهاجم رسیده است. شریفی که روزهای موفقی را طی دو فصل اخیر پشت سر نگذاشته است، بعد از اینکه در لیست سپاهان قرار نگرفت، به عنوان یک خرید عجیب راهی پرسپولیس شد و عجیب تر از آن اینکه در تمرینات شماره 10 را برتن کرده است. با این حال بعید نیست با خریدهای جدید این تیم و تا نیم فصل شرایط متفاوت شود و این شماره خاص به ستاره جدیدی اختصاص داده شود.

دیگر شماره خالی پرسپولیس که برای آنها خاطره ساز است 17 است. پیراهنی که بر تن بزرگانی مثل فرشاد پیوس و مهدی مهدوی کیا نیز بوده است. طی سال‌های اخیر مهدی طارمی، ساسان انصاری و صادق محرمی مقطعی کوتاه آن را برتن کردند. اکنون احتمالا مهدی شیری نزدیک ترین گزینه به این شماره است. مدافع راست کنونی پیکان که با سرخپوشان قرارداد منعقد کرده و در انتظار این است تا در نیم فصل پیراهن آن را برتن کند.

شماره‌های جذاب و خالی پرسپولیس

همانطور که گفته شد در حال حاضر شماره‌های جذابی که در این تیم خالی است 6 ،7، 9، 10 و 17 است. بازیکنانی مثل وحید امیری، مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شریفی مدعی پوشیدن این شماره‌ها هستند.

سروش و ادامه خنثی سازی شماره نفرین شده

با حضور احتمالی سروش رفیعی در این تیم او به طور یقین بار دیگر شماره موردعلاقه‌اش یعنی هفت را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که تا پیش از حضور او در این تیم در فصل شانزدهم حاشیه فراوانی را پشت سر گذاشته بود اما وقتی به طور یقین از خوش یمن بودن آن صحبت کرد در ادامه توانست آن را به اثبات برساند.

ستاره‌های سرخ، کدام پیراهن را از آن خود می‌کنند؟

شماره آقای گل بر تن ستاره‌های دوست داشتنی

بعد از جدایی مهدی طارمی از این تیم، اکنون شماره ۹ سرخپوشان نیز خالی مانده است. در این میان وحید امیری و مهدی ترابی مدعی پوشیدن این شماره هستند. امیری که در اولین فصل حضورش در این تیم برای پوشیدن آن ناکام مانده بود، در صورتی که قراردادش را تمدید کند بعید نیست این شماره را از آن خود کند.

شماره ۱۰؛ لطفا حساس باشید

شماره ۱۰ پرسپولیس اکنون بر تن مهدی شریفی است؛ مهاجمی که طی چند فصل اخیر روند نزولی را دنبال کرده و اینبار با همای شانس توانست بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد سپاهان نظر برانکو را به خود جلب کند. نکته عجیب پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس توسط او در تمرینات است. با این حال بعید نیست در صورتی که مهدی ترابی شماره ۹ را در پرسپولیس نخواهد و آن را به امیری بدهد، با شماره ۱۰ سرخ در نیم فصل این تیم را همراهی کند. شماره‌ای که مطمئنا هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نیز خواهان در اختیار گرفتن آن توسط ستاره‌ای در حد پرستیژ آن هستند.

شماره فرشاد در اختیار مدافع راست پیکان؟

آقای گل افسانه‌ای پرسپولیس با نمایشی موفق در پیراهن شماره ۱۷ اکنون به آن اعتبار بخشیده است. هرچند این شماره نیز اکنون خالی مانده است. بعید نیست مهدی شیری نیز همانند مهدی مهدوی کیا و صادق محرمی که با پوشیدن این شماره در پرسپولیس عاقبت به خیر شدند با در اختیار گرفتن آن به دنبال سرنوشت خوب در جمع سرخپوشان باشند. البته با توجه به پست این بازیکن که مدافع راست است بعید نیست او شماره ۶ پرسپولیس که اکنون خالی مانده را نیز بر تن کند و از باشگاه درخواست داشته باشد.

در ادامه شماره‌ پیراهن بازیکنان فعلی پرسپولیس را مشاهده می‌فرمایید.

۱- علیرضا بیرانوند
2- امید عالیشاه
۳- شجاع خلیل زاده
4- سیدجلال حسینی
۵- بشار رسن
6- خالی
۷- سروش رفیعی
8- احمد نوراللهی
۹- مهدی ترابی یا وحید امیری
10- مهدی ترابی
۱۱- کمال کامیابی نیا
12- ابوالفضل درویش وند
۱۳- حسین ماهینی
14- خالی
۱۵- محمد انصاری
16- خالی
۱۷- مهدی شیری
18- محسن ربیع خواه
۱۹- خالی در صورتی که وحید امیری شماره‌اش را تغییر دهد
20- شاهین عباسیان
۲۱- آدام همتی
22- خالی
۲۳- محمدامین اسدی
24- بایگانی شد
۲۵- احسان علوان زاده
26- سعید میرحسینی
۳۷- حمید طاهرخانی
38- احسان حسینی
۴۴- بوژیدار رادوشوویچ
70- علی علیپور
۹۰- گادوین منشا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین واحدی

      پس شریفی چی شده

    • بدون نام

      حالا خوبه این بار مطلب نزدی که سر شماره پیراهن در پرسپولیس جنگ خونینی در گرفت؟؟خخخخخ چفدر عقده داری هرزنامه کیسه کش ورزش سه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج