۷۴۱۶۷۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نامه سلیمانی؛ پشتوانه نظامی سخنان روحانی

ترقی؛ معاون بين‌الملل حزب موتلفه در روزنامه اعتماد نوشت: دولت آقاي روحاني تاكنون بر اساس تعهدات غربي‌ها برنامه‌ريزي كرده بود اما عهدشكني و پايبند نبودن آنها به تعهدات خود موجب شد كه سياست‌هاي قبلي دولت استمرار نيابد.

ترقی؛ معاون بين‌الملل حزب موتلفه در روزنامه اعتماد نوشت: دولت آقاي روحاني تاكنون بر اساس تعهدات غربي‌ها برنامه‌ريزي كرده بود اما عهدشكني و پايبند نبودن آنها به تعهدات خود موجب شد كه سياست‌هاي قبلي دولت استمرار نيابد.

نبايد هم ادامه مي‌يافت زيرا شاهد بوديم كه با وجود روي خوش دولت به غرب و امريكا، همچنان بر طبل دشمني خود مي‌كوبند. امريكايي‌ها و ترامپ اكنون به دنبال تحريم نفتي ايران هستند. سياستي را اتخاذ كرده‌اند تا تمامي منافذ تنفسي ايران را تا آبان ماه ببندند. بدون شك در اين شرايط دولت بايد سياست‌هاي خود را تغيير داده و موضع مقتدرانه‌اي در برابر اين توطئه‌ها اتخاذ كند.

صحبت‌هاي آقاي روحاني مبني بر اينكه اگر اجازه فروش نفت ما را ندهيد ما هم اجازه خروج نفت از منطقه را نمي‌دهيم، موضع نظام جمهوري اسلامي بود و همه نيز از آن حمايت مي‌كنند. نامه حمايتي سردار سليماني نيز در همين راستا نوشته شده تا نشان دهد كه همه نيروهاي نظامي و سپاه پاسداران پشت اين تصميم هستند.

اعلام حمايت سردار سليماني از اين اقدام به خاطر اين بود كه دنيا بداند، حرف‌هاي روحاني صرفا يك حرف سياسي نيست و پشتوانه نظامي مقتدرانه منطقه‌اي نيز پشت سر خود دارد و همان‌طور كه مواضع رييس جمهور باعث افزايش قيمت نفت از روز سه‌شنبه شد، نامه سردار سليماني و اعلام حمايت او نيز حتما موجب عقب‌نشيني دشمن از اين موضع نابخردانه خواهد شد. همان گونه سردار سليماني در نامه خود نوشته‌اند اين همان آقاي روحاني است كه ما مي شناختيم و به همين خاطر هم در روزهاي اخير شاهد اعلام مواضع حمايتي اصولگرايان نسبت به دولت بوديم.

بدون شك هر موضع‌گيري خوب مسوولان دولتي كه حاكي از اقتدار ملي و منفعل نبودن ملت در برابر دشمن باشد و هر موضعي كه به نفع مصالح و منافع ملي باشد، مورد حمايت همه قرار مي‌گيرد. اين اولين بار نيست كه چنين حمايتي از موضع‌گيري مسوولان مي‌شود و همواره از مواضع درست آنها حمايت كرده‌ايم ، طبيعي است در مقابل مواضعي كه به نظرمان مغاير منافع و مصالح ملي است نيز ساكت نمانده و انتقاد مي‌كنيم.

اميدواريم كه دولت و همه جريان‌هاي سياسي با درك صحيح از شرايط و موقعيت كشور از انسجام ملي استقبال كرده و در راستاي منافع ملي سياست هاي درستي را اتخاذ كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار دمت گرم هر کس که نگاه چپ به کشورمان کرد دست و پاشو قطع کن خداوند حافظ سردار عزیزمان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج