۷۴۱۷۱۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اطلاعات لو رفته از فصل سوم «westworld»

ممکن است فصل دوم سریال westworld (وست‌ورلد) تازه تمام شده باشد اما راستش خیلی زود نیست که برای فصل آینده سریال westworld (وست ورلد) رویاپردازی کنیم. بعد از آن پایان باورنکردنی فصل دوم برای فصل سوم آن بحث‌ها و ایده‌ها و نظریات زیادی وجود دارد.

مجله دیجی کالا: ممکن است فصل دوم سریال westworld (وست‌ورلد) تازه تمام شده باشد اما راستش خیلی زود نیست که برای فصل آینده سریال westworld (وست ورلد) رویاپردازی کنیم. بعد از آن پایان باورنکردنی فصل دوم برای فصل سوم آن بحث‌ها و ایده‌ها و نظریات زیادی وجود دارد. خالقان سریال، لیزا جوی و جاناتان نولان پیش از نمایش اپیزود آخر فصل دوم مصاحبه‌های زیادی با نشریات انجام دادند و تا حدی هم به تماشاگران سریال سرنخ داده‌اند که از فصل بعد چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

اطلاعات لو رفته از فصل سوم «westworld»

اواسط پخش فصل دوم بود که صفحه رسمی توییتر سریال وست‌ورلد اعلام کرد که ساخت فصل سوم آن قطعی است. در حال حاضر چیزهایی هست که درباره فصل سوم سریال محبوب شبکه HBO بدانیم. اگر فصل دوم را دیده‌اید و می‌خواهید بدانید چه به سر برنارد و دلورس و بقیه می‌آید می‌توانید با ما در خواندن بقیه مطلب شریک شوید اما اگر به روز نیستید اول سریال را ببینید چون ممکن است نکاتی از قصه فصل دوم در آن لو برود.

زمان پخش فصل سوم سریال WESTWORLD چه هنگام است؟

انتظار نداشته باشید که فصل سوم سریال وست‌ورلد به این زودی روی آنتن برود. اگر فکر می‌کردید فاصله میان فصل اول با فصل دوم که بیشتر از یکسال بود غیرقابل تحمل است باید صبرتان را بیشتر از این‌ها کنید چون فصل سوم حتی دیرتر هم پخش خواهد شد. جاناتان نولان به اینترتینمنت ویکلی گفته است: «باید برای فصل سوم کمی صبر کنیم. صادقانه بگویم ما تازه درباره‌اش با دوستان‌مان در HBO و عوامل و گروه بازیگران صحبت کردیم. به زمان نیاز داریم تا هر فصل را تا جایی که ممکن است هیجان‌انگیز بسازیم. و البته چالش‌های عظیمی هم برای فصل سوم پیش رویمان است چون جهان‌هایی که ساخته‌ایم حالا بزرگتر و گسترده‌تر شده‌اند. می‌خواهیم مطمئن بشویم زمان کافی داریم تا کار را درست و بدون اشتباه انجام بدهیم.»

لیزا جوی همسر جاناتان نولان که با او در نوشتن فیلمنامه همکاری می‌کند به هالیوود ریپورتر حرف‌های مشابهی زده است: «هنوز خیلی زود است که زمان‌بندی دقیقی ارائه بدهیم تا زمان دوباره رفتن‌مان روی آنتن مشخص شود. هنوز هیچ چیزی روی کاغذ ننوشته‌ایم. زمان پخش را نمی‌دانیم اما بدون شک شروع به شکستن خط داستانی می‌کنیم. وسواس ذهنی ما در حال حاضر در رابطه با WestWORLD این است که این وقفه میان دو فصل را شبیه یک تعطیلات برای سفر به اروپا نبینیم. من امروز صبح زود از خواب بیدار شدم و شروع به حرف زدن درباره سریال کردم. بین مصاحبه‌ها درباره سریال نهار دلچسبی خوردیم و در حین آن تنها چیزی که درباره‌اش حرف زدیم فصل سوم سریال بود. کاملا در مسیر سریال هستیم.»

چه کسانی جزو بازیگران فصل سوم سریال WestWorld خواهند بود؟

مثل خیلی از سریال‌های دیگر ولی به ویژه سریال‌های خود شبکه HBO این‌طوری نیست که شخصیت‌ها در همه فصل‌های سریال حضور داشته باشند. خالقان سریال بعضی از آنها را به قتل می‌رسانند، برخی بنظر می‌رسد که مرده‌اند و حذف‌هایی هم در فصل دوم وجود داشته است. درنتیجه در حال حاضر یکی از کنجکاوی‌های مهم در رابطه با گروه بازیگران و در حقیقت کاراکترهای حاضر در فصل سوم سریال WestWorld (وست‌ورلد) است. با اطمینان از همین حالا می‌توانیم بگوییم که دلورس و برنارد در فصل سوم هم حضور خواهند داشت. پایان فصل دوم طوری چیده شده که از این بابت مطمئن هستیم اما آیا در فصل جدید دو دلورس حضور خواهند داشت؟

که یکی از آنها از پارک خارج شود؟ طبق حرف‌های نولان البته چنین اتفاقی نخواهد افتاد: «سوال درباره اینکه دقیقا در سریال چه کسی، کیست و ما دنبال چه چیزی هستیم هر بار برایمان نکته جدیدی است که دوست داریم با آن بازی کنیم. وقتی کمی اطلاعات از تماشاگرمان دریغ می‌کنیم به هیجان‌مان افزوده می‌شود. اما همه چیز در این سریال خیلی پیچیده است.» همه این‌ حرف‌ها ممکن است به این معنی باشد که بعد از اینکه دلورس خودش را دوباره ساخت، شخص دیگری را در بدن شارلوت میزبان قرار می‌دهد. شاید یکی از آن توپ‌های خاطرات که دارد با خودش از پارک بیرون می‌برد؟!

از نولان پرسیده‌اند که آیا می‌داند آن پنج گوی خاطرات متعلق به چه کسانی هستند یا هنوز درباره‌شان تصمیمی نگرفته است؟ نولان ترجیح می‌دهد حرف واضحی در جواب نزند و فقط می‌گوید: «ما مکالمات جالبی داشتیم. خب گروه بازیگران ما خیلی مفصل است و در کمال تاسف باید با برخی از آنها خداحافظی کنیم اما برای آنهایی که مانده‌اند برنامه‌ خواهیم داشت.»

فصل سوم سریال WestWorld کجا فیلمبرداری می‌شود؟

در انتهای فصل دوم می‌بینیم که دلورس از پارک بیرون می‌زند و وارد جهان آدم‌های واقعی می‌شود. آیا به این معنا خواهد بود که بیشتر سکانس‌های فصل سوم در جهان واقعی می‌گذرد و از پارک خارج می‌شویم؟ پاسخ نولان به این سوال مثبت است. بنظر او خیلی مواجهه میزبان‌ها با جهان بیرون باید خیلی هیجان‌انگیز باشد. البته جوی اضافه می‌کند که پارک باز هم در فصل سوم و حتی فصل‌های بعدی وجود خواهد داشت. به هر حال آن پارک محور قصه و شکل‌گیری سریال است. اما دوربین‌های اصلی‌شان روی جهان خارج از پارک متمرکز خواهد بود. جوی اضافه می‌کند: «اگر قرار باشد که پارک دوباره در سریال وجود داشته باشد باید توضیح منطقی برای بازگشت آن در داستان داشته باشیم.»

درضمن پارک‌های دیگری هم وجود دارند که احتمالا میو و رفقایش که در فصل دوم سرگردان ماندند در فصل سوم به آنها سری خواهند زد.(بله میو در فصل دوم مرد ولی پیش‌تر هم مرگ او را دیده‌ایم و دوباره زده شده است!)

خط سیر فصل سوم سریال WestWorld در چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

حتی فکر کردن به خطوط زمان پیچیده سریال باعث می‌شود سردرد بگیریم. طبق آن چیزهایی که از سکانس‌های آخر اپیزود آخر فصل دوم درک کردیم در فصل سوم شاهد خطوط زمانی متفاوتی خواهیم بود. نولان اعتراف می‌کند که عاشق بازی با خطوط زمانی است اما نه به این معنا که مثلا کاراکترها را به آینده دور بفرستد. خالقان سریال می‌گویند که فصل سوم قرار نیست در زمانی دور در آینده اتفاق بیفتد. حالا که برنارد و دلورس آزادی‌شان را پیدا کردند باید ببینیم چه بر سرشان خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Elahe

      سلام دوستان. فصل سوم وست ورلدچندقسمته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج