۷۴۱۷۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انگلیس در رویای تکرار جام ۶۶

بازیکنان تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی تاریخی بر کلمبیا که آنها را به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی رساند از سوی مسئولین تیم اجازه پیدا کردند برای مدت کوتاهی استراحت کرده و غبار هیجان را از تن بزدایند.

ورزش سه: انگلیسی‌ها که بعد از سال ۲۰۰۶ اولین برد خود در یک تورنمنت بزرگ را تجربه کرده‌اند، هواداران خود را به شدت هیجان زده کرده و سر ذوق آورده‌اند. ولی بعد از فروکش کردن گرد و غبار شب طوفانی مسکو و پیروزی دراماتیک بر کلمبیا، سه‌شیرها باید برای مرحله‌ی بعدی حضورشان در این جام جهانی تماشایی و غیر قابل پیش‌بینی برنامه‌ریزی کنند.

بعید به نظر می‌رسد تیم ملی انگلیسی که بعد از ورود به روسیه به خاطر خاکی بودن و تمرکز بالایش مورد تحسین قرار گرفته بود بعد از پیروزی شیرین در مقابل کلمبیا به خود غره شده و هر چه بافته را پنبه کند. ساوت‌گیت می‌داند که برای بازی حساس روز شنبه‌ی تیمش در مقابل سوئد باید همه‌ی هوش و حواس تیمش به حریف اسکاندیناویایی معطوف شود.

انگلیس بعد از آنکه در جام ۹۰ ایتالیا در شهر تورین، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی مقابل آلمان قرار گرفت و در ضیافت پنالتی‌ها حذف شد حالا برای اولین بار بهترین فرصت را دارد که به بزرگترین مسابقه‌ی دنیای فوتبال، فینال جام جهانی، راه یابد.

۱۰ روز آینده در روسیه برای انگلیسی‌ها همه چیز را روشن خواهد کرد. آنها با این دید به روزهای باقیمانده نگاه می‌کنند که یا حالا، یا هیچوقت.

شکی نیست که انگلیس در مرحله‌ی گروهی با قرعه‌ی ساده‌ای روبرو شده بود و با کسب مقام دوم گروه، در مراحل حذفی هم، با حریفانی نسبتاً ضعیف‌تر از بزرگان حاضر در نیمه‌ی دیگر جدول روبرو خواهد شد. هواداران انگلیس که پیش از شروع جام جهانی، به تیم‌شان چندان امیدوار نبودند و به وضوح مشخص بود که رابطه‌‌ی خوبی بین تیم و هوادارانش وجود ندارد، حالا به ناگهان در موجی از احساسات ملی و شور ملی‌گرایانه گرفتار شده‌اند و با تمام وجود به موفقیت این تیم جوان امیدوارند. انگلیس برای اینکه بعد از سال ۱۹۶۶ برای اولین بار به فینال جام جهانی راه یابد باید ابتدا سوئد را از مقابل برداشته و سپس از پس برنده‌ی دیدار کرواسی و روسیه‌ی میزبان برآید.

کارشناسان البته می‌گویند پیروزی انگلیس بر این دو حریف قطعی و از پیش مشخص نیست ولی در اردوی سه‌شیرها این احساس حکمفرما است که آنها می‌توانند از سد دو حریف بعدی‌شان در مراحل حذفی پیش رو برآیند. با اینکه شعار ساوت‌گیت " جلو رفتن بازی به بازی " در تیم ملی انگلیس حرف اول را می‌زند ولی سرمربی سه‌شیرها می‌داند که حالا یک ملت به تیم ملی‌شان امیدوار شده و جرأت امید بستن به تیم او را پیدا کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج