۷۴۱۸۶۵
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو:

مگر نمی‌گفتید باخت به استقلال را جبران می‌کنیم؟

سرمربی پرسپولیس خطاب به بازیکنانش گفت: همه ما می‌دانیم تیم پرسپولیس نسبت به لیگ‌های قبلی با چه مشکلاتی مواجه خواهد شد، اما باید بتوانیم خودمان را ثابت کنیم. این ما هستیم که می‌توانیم هواداران را شاد، غمگین، امیدوار یا ناامید کنیم.

خبر ورزشی: پرسپولیس با وجود تمام محرومیت‌ها و مشکلاتی که داشت، توانست اکثر بازیکنان خود را در لیستش حفظ کند و فقط صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از تیم جدا شدند. با این حال بیم آن می‌رود که وحید امیری و علیرضا بیرانوند نیز به یکی از پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت داده و از پرسپولیس بروند، اما تا این لحظه، آن‌ها بازیکن پرسپولیس هستند.

هرچند برانکو اعتقاد دارد هر مشکلی هم در میان باشد، باید تیمش را برای قهرمانی بسازد. او قبل از شروع سفر کرواسی این موضوع را در جمع خبرنگاران تشریح کرده بود که پرسپولیس در فصل آینده کاری را انجام می‌دهد که هواداران بخواهند و هواداران نیز فقط دنبال قهرمانی هستند پس با همین منطق، سرخپوشان می‌خواهند تیم قدرتمندی داشته باشند.

اردوی پرسپولیس در کشور کرواسی کم سر و صدا، اما با تلاش فراوان بازیکنان و کادر فنی در حال پیگیری است. از داخل این اردو، خبر جالبی به دست‌مان رسید. دو شب قبل، در زمان صرف شام، برانکو ایوانکوویچ، بازیکنانش را دور یک میز بزرگ جمع کرد تا برای‌شان صحبت کند. او در ابتدا، از اینکه پرسپولیسی‌ها با تمام وجودشان تمرین می‌کنند، از آن‌ها قدردانی کرد و سپس حرف‌هایی به زبان آورد که احساسی به نظر می‌رسید. برانکو گفت: «سالی که پیش روی ماست، توان اصلی و واقعی‌مان را نشان می‌دهد. همه ما می‌دانیم تیم پرسپولیس نسبت به لیگ‌های قبلی با چه مشکلاتی مواجه خواهد شد، اما باید بتوانیم خودمان را ثابت کنیم. این ما هستیم که می‌توانیم هواداران را شاد، غمگین، امیدوار یا ناامید کنیم.»

مگر نمی‌گفتید باخت به استقلال را جبران می‌کنیم؟

برانکو که متوجه شد با این شروع خوب، تمام توجه و حواس بازیکنان را جلب کرده، بحث را به یک موضوع مهم‌تر کشاند و ادامه داد: «شما به من گفتید از باخت مقابل استقلال در بازی برگشت فصل قبل ناراحت هستید؛ حالا زمان بهتری به دست آمده تا خودتان را ثابت کنید. من می‌خواهم شما با روحیه‌ای فوق العاده به مصاف استقلال بروید و در همین سوپرلیگ خودتان را ثابت کنید. اگر این شهرآورد را ببرید و قهرمان شوید، هواداران نیز، شکست فصل قبل را فراموش خواهند کرد. شما تعیین‌کننده هستید و تفاوت‌ها را به وجود می‌آورید؛ اینکه فصل آینده قرار است ما مدعی قهرمانی باشیم یا باید قید قهرمانی را بزنیم. شما در بازی مقابل استقلال در سوپرجام، این پیام را به فوتبال ایران می‌دهید.»

بعد از این حرف‌ها، بازیکنان پرسپولیس که حسابی احساساتی شده بودند، برای برانکو دست زدند و او را تشویق کردند. برانکو سپس روی صندلی خود نشست و از بازیکنان خواست شام‌شان را صرف کنند، اما پرسپولیسی‌ها در حال و هوای دیگری بودند. به این فکر می‌کردند که چه اتفاق مهمی رخ می‌دهد اگر بتوانند استقلال را قبل از شروع فصل شکست دهند. آن‌ها تیم قدرتمندی دارند حتی بدون فرشاد، صادق و البته مسلمان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      تو خیلی عشقی پروفسور،فرگوسن پرسپولیس
      تا ابد تو ذهن ما هوادارا هستی و میمونی
      یادمه ی روزی گفتی میخوام حداقل ۶سال تو پرسپولیس باشم همه ی خبرنگارا بهت خندیدن و تو جواب دادی چرا میخندید مگه جوک گفتم؟مرسی عزیزترین عشق

    • بدون نام

      آخی چه نویسنده لنگی احساساتی شدی ...شتر در خواب بیند پنبه دانه ..هیچی غلطی نمیکنید لنگیای جعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا درست گفتی

    • یلداY

      ههههههه آرررره جبران کنید....فقط بیشتر نخورید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایولا

    • بدون نام

      مامی توانیم فقط به خودتان باور داشته باشین زنده بادارتش سرخ طوفان اسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته ارتش ...اسیا.فقط طرفداران لنگ میتونن حتی یه فینال اسیا نداشته باشن و به محمدان باخته باشن و میزان تماشاگراشون توی اسیا حتی توی چهارتا بازی خانگی به سرورشون نرسیده باشه و به تیمشون بگن ارتش سرخ اسیا.ززززررررشششککک

    • علی

      پروفسور خودمونه دیگه!ما ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس همین انتظار رو ازش داریم که همیشه برانکو باشه

    • بدون نام

      درود بر برانکوی بزرگ

    • تاجی

      خخخخخ شتر در خواب بیند پنبه دانه... فیلم یک لنگی خواب می بیند به زودی در سراسر کشور

    • اکبر رضایی

      خودتون خفه کردید از بس هوای پرسپولیس رو دارید
      رسانه باید بیطرف باشه و قلمش مقدس باشه
      ولی مشکلات اقتصادی یا طمع قلم به دست ها باعث شده فقط دلال خبری باشند و با پول جهت قلمشون عوض بشه...این دولت و وزیر پرسپولیسی ه میرن.. و روسیاهیش با شما خواهد موند

    • بدون نام

      حرف مفت والکی چرت میگی اجنبی کثیف آب سرد بریز جای که میسوزه پا ره تون میکنبم لنگی های کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج