۷۴۱۸۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یری مینا به اورتون ملحق می‌شود

بعد از درخشش یری مینای ۲۳ساله در جام جهانی با پیراهن کلمبیا و با اینکه بارسلونا باشگاه فعلی مینا اعلام کرده تنها با شرایط خاصی حاضر به فروش او است، اورتون برای به خدمت گرفتن مینا اقدام کرده.

ورزش سه: بعد از درخشش یری مینای ۲۳ساله در جام جهانی با پیراهن کلمبیا و با اینکه بارسلونا باشگاه فعلی مینا اعلام کرده تنها با شرایط خاصی حاضر به فروش او است، اورتون برای به خدمت گرفتن مینا اقدام کرده.

اورتون با پیشنهادی ۲۴میلیون یورویی به بارسلونا خواستار جذب دفاع وسط باشگاه کاتالان و تیم ملی کلمبیا شده.

یری مینا به اورتون ملحق می‌شود

مینای 23ساله در جام جهانی توجه‌ها را به خود جلب کرد. او در سه بازی برای کلمبیا به میدان رفت و سه گل به ثمر رساند. کلمبیایی که روز سه‌شنبه در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی در مقابل انگلستان، در ضربات پنالتی شکست خورد و جام جهانی را ترک کرد. اما سطح و کلاس بازیهای مینا در روسیه آنقدر بالا بوده که سرمربی اورتون مارکو سیلوا می‌خواهد هر طور شده او را در تیم خود ببیند.

واقعیت این است که گفتگو بین دو باشگاه آغاز شده و اورتون برای جذب مینا پیشنهادی روی میز کاتالان‌ها گذاشته. یری مینا از وقتی که پالمیراس برزیل را ترک کرده و به بارسلونا آمده موفق نشده جایگاهی فیکس در ترکیب بارسا پیدا کند.

بارسلونایی‌ها اگر هم پیشنهاد اورتون را قبول کنند قصد ندارند ارتباط خود با مدافع کلمبیایی را برای همیشه قطع کنند. کاتالانها در ابتدا قصد داشتند مینا را در ازای دریافت 2 میلیون یورو به صورت قرضی به اورتون بدهند ولی حالا می‌گویند حاضرند با فروش او هم موافقت کنند، به این شرط که در قرارداد بندی آورده شد که امکان خرید دوباره‌‌ی او توسط بارسلونا را محفوظ نگه دارد.

قرار است دو باشگاه دوشنبه‌ی آینده بار دیگر در مورد این انتقال دیدار کنند. دیداری که برای معامله‌ی مینا اهمیتی کلیدی خواهد داشت. اگر بارسا پیشنهاد اورتون را بپذیرد، یری مینا ممکن است ظرف یک هفته راهی لیورپول شود تا به تیم آبی این شهر بپیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج