۷۴۱۹۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پورمحمدی: منافقین، پیشقراولان داعش هستند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه منافقین، منفورترین مجموعه‌ای هستند که تاریخ ایران به خود دیده است، گفت: منافقین، پیشقراولان داعش هستند و کارهایشان مثل هم است.

خبرگزاری فارس: مصطفی پورمحمّدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، عصر امروز(پنجشنبه ۱۴ تیر) در کنگره سراسری «جامعه جوانان متحد اسلامی» که در تالار شهید لاجوردی مؤسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه برگزار شد، به درگیری جریان سلطه با نیروهای موحد، حق‌طلب و انقلابی به پرچمداری جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این درگیری برای جامعه جهانی فرصت و برای جمهوری اسلامی، موقعیتی ممتاز است.

وی ادامه داد: از آغاز تشکیل رژیم صهیونسیتی تا سال ۱۹۸۲، سیر تحولات به نفع این رژیم بود و به پیروزی‌های متعدد دست پیدا می‌کرد، اما با پیروزی انقلاب، این منحنی، سیر نزولی پیدا کرده است. امروز دیگر اسراییل حرف از دولت کبیر و از نیل تا فرات نمی‌زند بلکه در پی حفظ امنیت شهروندان خود است.

پورمحمّدی تصریح کرد: امروز اسرائیل، با موج گسترده انقلابی نوجوانان در فلسطین روبه‌روست. این اتفاق اتفاق بزرگی است که در حیات منطقه شکل گرفته و این جمهوری است که فروپاشی تمدن اسلامی را کنترل کرد.

پورمحمّدی با بیان اینکه آرمان‌های جمهوری اسلامی همان است و دشمنی‌ها هم ادامه دارد، اظهار داشت: کودک‌کش‌های منافق، در پاریس جمع شده‌اند و این، اوج پستی، و خالی بودن دست دشمن را نشان می‌دهد که به منافقین متوسل شده است. ما در کشور، مشکلاتی داریم و نظرات مختلفی در جامعه آزاد ما وجود دارد، ولی منافقین چه جایگاهی دارند؟ منافقین، منفورترین مجموعه‌ای هستند که تاریخ ایران به خود دیده است.

پور محمدی بیان داشت: در دیداری که با صدام داشتم، وی گفت این جماعت رجوی چه کسانی هستند، این‌ها را بیرون می‌اندازیم. یعنی از دستمال توالت در عراق پست تر بودند و رژیم بعثی هم آنها را قبول نداشت. حالا اینها، ایادی استکبار شده‌اند. این نشان می‌دهد که غرب دستش خالی است و شعارهای تغییر و فروپاشی ایران، کاملاً پوچ است. جریان معارض انقلاب، امروز با نکبت‌ترین گروه پیوند خورده‌اند. منافقین، پیشقراولان داعش هستند و کارهایشان مثل هم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج