۷۴۱۹۹۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

تاجرنیا: تندرو‌ها پاس گل می‌دهند

علی تاجرنیا فعال سیاسی و نماینده مجلس ششم، برخی اظهارات تند داخلی و واکنش های خارجی به آنها را در راستای توافق نانوشته تندروهای داخل و خارج کشور دانست و گفت: هر زمانی که مسئولیت دولت به عهده تندروها نبوده، سعی کرده اند با طرح مسائلی به بیگانگان، پاس گل دهند.

خبرگزاری ایرنا: علی تاجرنیا فعال سیاسی و نماینده مجلس ششم، برخی اظهارات تند داخلی و واکنش های خارجی به آنها را در راستای توافق نانوشته تندروهای داخل و خارج کشور دانست و گفت: هر زمانی که مسئولیت دولت به عهده تندروها نبوده، سعی کرده اند با طرح مسائلی به بیگانگان، پاس گل دهند.

تاجرنیا در گفت و گو با خبرنگار درباره اظهارنظرهای مطرح شده در موضوع تابعیت گرفتن فرزندان برخی مقامات و مسئولان در جریان مذاکرات برجام، این موضع گیری ها را تضعیف کشور دانست و گفت: در بسیاری از برهه های تاریخ جمهوری اسلامی، عده ای با تندروی شرایط را برای سوءاستفاده بیگانگان فراهم می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه موضوعی که برای این گروه چندان مطرح نیست بحث منافع ملی است، این عده به هر شکلی حاضر هستند که مخالفان خود ضربه خورده و تضعیف شوند ولو به قیمت حرمت شکنی ایران و زیر سوال رفتن اتحاد کشور.

تاجرنیا تصریح کرد: ادعای اعطای تابعیت به فرزندان مسئولان و یا حتی آتش زدن برجام و پرچم آمریکا بیش و پیش از آنکه بازخورد داخلی داشته باشد، بهانه ای برای آمریکا و دیگر دشمنان کشور است تا بسترهای ایران هراسی در خارج را فراهم کنند، در خارج از مرزها وقتی دونالد ترامپ به چنین اظهارات واکنش نشان داده و از آن استقبال می کند، این جریان با منطق خود که اظهارمی کرد «وقتی کاری در داخل صورت می گیرد که بیگانگان آن را تایید می کنند پس آن اقدام اشتباه است»، اکنون باید پاسخگو باشند.

این نماینده پیشین مجلس، چنین بحث هایی در داخل کشور را چوب حراج زدن به اعتماد مردم دانست و افزود: چنین اعتمادزدایی در حالی صورت می گیرد که در برهه کنونی بسیار به آن احتیاج داریم، مشکل اساسی در کشور عدم وجود نهادهای ناظر مستقل است و دیگری نظارت های فراقانونی و در بسیاری مواقع، این دو کمبود سبب شده است که جریان خاصی همواره در حاشیه امنیت و آرامش اظهارنظر کند و جریان دیگری هرگز نتواند با آسودگی به فعالیت سیاسی بپردازد.

وی تاکید کرد: به یقین این نوع اظهارنظرها خلاف امنیت و منافع کشور بوده و جای تعجب است که چرا نهادهای مسئول نسبت به این گونه سخنان واکنش لازم را نشان نمی دهند.

تاجرنیا افزود: تندروهای داخلی و مثلث آمریکا-عربستان و اسرائیل مانند دو تیغه قیچی هستند که در ظاهر با هدف تضعیف دولت اقداماتی را انجام می دهند اما در باطن به نظر من علیه نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران عمل می کنند، در برخی از این اظهارنظرها درباره موضوع تابعیت نوعی شیطنت هم دیده می شود که در پی آن تلاش شده است تا این موضوع تنها به دولت تعمیم داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که گل به خودی میزنی

    • م ش

      آقای تاجر نیا اصلاح طلبان هم گل به خودی میزنند مثل فتنه 88

    • احمد

      سلام خوبید

    • ناشناس

      نفرین برشما

    • بدون نام

      "منافع ملی " چون کلمه ملی داره ده ها سال توسط اقتصادیون و سیاسیون , سخنی از ان نمی بردنند .به خاطر همینه که منافع شخصی و گروهی جای ان.را گرفته , حالادرک میکنید ما کجاییم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج