۷۴۲۰۶۹
۱ نظر
۵۰۳۶
۱ نظر
۵۰۳۶
پ

ماجرای تبدیل کهریزک به مرکز نگهداری معتادان

در پی انتشار اخباری درباره تبدیل بازداشتگاه کهریزک به مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر، معاون پیشگیری و درمان مرکز درمان سازمان بهزیستی کشوراین موضوع را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار اخباری درباره تبدیل بازداشتگاه کهریزک به مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر، معاون پیشگیری و درمان مرکز درمان سازمان بهزیستی کشوراین موضوع را رد کرد.

فرید براتی سده ، با تاکید بر اینکه مجوز مراکز درمان معتادان متجاهر تنها از سوی سازمان بهزیستی صادر می‌شود گفت: در جلسه‌ای که با حضور دادستان تهران برگزار شد درباره ساماندهی خرده‌فروشان مواد مخدر صحبت می‌شد و پیشنهاد اخیر دادستانی تهران نیز در مورد ساماندهی خرده فروشان در کهریزک بوده است و بحث بر سر معتادان متجاهر نبود.

وی ادامه داد: صدور مجوز برای درمان و نگهداری معتادان متجاهر از سوی سازمان بهزیستی و تنها در صورت داشتن شرایط درمانی لازم در محل مورد نظر صادر می‌شود.

معاون سازمان بهزیستی با بیان اینکه تا کنون درخواستی درباره بررسی وضعیت بازداشتگاه کهریزک به بهزیستی ارائه نشده است، اظهار کرد: سازمان بهزستی درمورد مکان و نام این مراکز مخالفتی ندارد و آنچه مهم است پیروی این مراکز از شرایط درمانی ویژه و استاندارد است. اگرچه نزدیکی این مراکز به نقاط شهری بهتر است؛ با این وجود مراکز درمانی معتادان در برخی شهرها مانند زاهدان از مرکز شهر فاصله دارد ولی آنچه در اولویت قرار دارد داشتن شرایط درمانی مناسب در این مراکز است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه در جلسه‌ای درباره حوزه آسیب‌های اجتماعی با موضوع مواد مخدر، از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک و استفاده از این بازداشتگاه برای نگه‌داری معتادان متجاهر خبر داده و گفته بود: دادستانی تهران به پلیس پیشنهاد کرده است بازداشتگاه کهریزک را برای نگه‌داری معتادان متجاهر اختصاص دهد. هم‌چنین مقرر گردید که مکان‌های نگه‌داری معتادان با شرایط سخت‌تری طراحی و تعبیه شود تا بازدارنده باشد و معتاد تصور نکند که این دوره چند ماهه که چندان هم سخت نمی‌گذرد تمام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما آدمها کمی به خودمان بیاییم آیا چه کسنی این فقیر بی چارها را‌محتاد کرده خوب ما که اسلامی هستیم وچهل سال هست که کشت خشخاش مامنوع شده وچقدر احدامی داریم وحالا گر می خواهیم برویم دو تا نان بگیریم باید حدود یا بیش از نیم ساعت تلاش کنیم ولی با این همه ناراحتی که داریم یک دقیقه هم ما تلی برای گرفتن مواد نداریم پس بجای بردن این آدمهای بیگنا ومریض باید خجالت بکشیم آیا کدام زندان در ایران اسلامی هست که مواد در آن‌مصرف نمی شود خوب پس به داخل زندان از کجا مواد می رسد وقتی زندان اینطور هست وباید قدرتنمایی کنیم وافراد مریض وبی دفاع را راهی که ریزک کنیم آیا ما آدمها نمی میریم کمی به خود مان فکر کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج