۷۴۲۱۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا، حالا رهبر اصلی فرانسه است

دروازه‌بان تیم ملی فرانسه هوگو لوریس معتقد است، ستاره‌ی فرانسوی‌ها پل پوگبا کم کم برای آبی‌پوشان به رهبری تمام‌عیار تبدیل می‌شود.

ورزش سه: دروازه‌بان تیم ملی فرانسه هوگو لوریس معتقد است، ستاره‌ی فرانسوی‌ها پل پوگبا کم کم برای آبی‌پوشان به رهبری تمام‌عیار تبدیل می‌شود.

لوریس معتقد است تجربه‌ی بالای پوگبا در رقابتهای باشگاهی این هافبک فرانسوی را به فوتبالیستی پخته تبدیل کرده که در رختکن لو بلو حضوری مهم و تاثیرگذار دارد.

هوگو لوریس به ستایش از هم‌تیمی‌اش پل پوگبا پرداخته و گفته این هافبک خلاق، با تجربه‌ی بسیار بالایی که در سطح باشگاهی بدست آورده حالا برای آبی‌ها به رهبری تمام‌عیار تبدیل شده. با اینکه پوگبا فصل گذشته در منچستریونایتد با انتقادهای بسیار زیادی مواجه شد و قبل از شروع جام جهانی، خیلی‌ها حضور او در ترکیب فرانسه را به پرسش گرفته بودند اما پوگبا با عملکرد عالی خود در روسیه به منتقدینش پاسخ محکمی داد.

پوگبا در اولین دو بازی فرانسه در مرحله‌ی گروهی از آغاز به میدان رفت و فرانسه در هر دو بازی به پیروزی رسید. در جریان پیروزی ۴-۳ فرانسه مقابل آرژانتین در مرحله‌ی یک‌‌هشتم هم پوگبا از آغاز به میدان فرستاده شد.

پوگبا در دومین بازی فرانسه در مرحله‌ی گروهی، در مقابل پرو، درخشید و در جریان پیروزی آبی‌ها بر آرژانتین عملکرد موثر و قابل قبولی داشت. هر چند در آن بازی تحت‌الشعاع درخشش خارق‌العاده‌ی کیلین ام‌باپه قرار گرفت.

لوریس معتقد است بعد از فینال یورو۲۰۱۶ که فرانسوی‌ها در مقابل پرتغال شکست خوردند، پوگبا در این دو سال بسیار پخته‌تر شده و حالا برای تیم ملی فرانسه یک رهبر واقعی و تمام‌عیار است.

لوریس می‌گوید " پوگبا در حال پیشرفت و پخته شدن است. او با منچستریونایتد و یونتوس تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای کسب کرده. پوگبا حالا در رختکن تیم ملی هم انگشت‌نما است. او یک رهبر واقعی است. یک رهبر جاه‌طلب و باانگیزه. ما همه می‌دانیم او چقدر بااستعداد است و می‌تواند برای تیمش و هم‌تیمی‌هایش تا چه حد موثر باشد. به نظر من رقابتهایی مثل جام جهانی برای نشان دادن و فاش کردن استعداد فوتبالیست‌ها جای ایده‌آلی است، این برای پل که بدون شک صادق بوده ".

ولی با وجود ادینسون کاوانی و لویس سوارز در خط حمله‌ی اروگوئه این احتمال وجود دارد که در جدال روز جمعه‌ی دو تیم، خط دفاعی و دروازه‌بان فرانسه با محکی جدی و دشوار روبرو شوند. لوریس می‌گوید حتی اگر کاوانی که در پاری سن‌ژرمن بازی می‌کند در بازی امروز در میدان حضور نداشته باشد، باز هم دست‌کم گرفتن اروگوئه برای فرانسوی‌ها اشتباه بزرگی خواهد بود.

لوریس می‌گوید " کاوانی برای پاری سن‌ژرمن یک چهره‌ی تاریخی بوده. او گلهای فوق‌العاده زیادی به ثمر رسانده، یک رهبر تمام‌عیار است و فقط برای پیروزی بازی می‌کند. او چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان انسانی با ارزش‌های والا بین بازیکنان فرانسه احترام زیادی دارد. ما برای هر احتمالی آماده می‌شویم. چه او بازی کند یا نکند، برایمان فرقی نخواهد داشت. ولی این را می‌دانیم که بقیه هم می‌توانند به جای کاوانی، بازی کرده و جای خالی‌اش را به خوبی پر کنند. درست است که لویس سوارز و کاوانی یکی از زیباترین زوجهای خط حمله‌ی دنیا هستند ولی باز هم می‌گویم اروگوئه در ضدحمله‌ها تیم سختی است و رویارویی با این تیم به هیچ وجه ساده نخواهد بود ".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج