۷۴۲۱۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۳۲ بازیکن در آستانه محرومیت از نیمه نهایی

در شرایطی که دیدارهای یک چهارم نهایی از امروز آغاز خواهند شد، تعداد زیاد بازیکنان با یک کارت زرد سبب شده تا مربیان تیم ها نگرانی زیادی داشته باشند.

ورزش سه: در شرایطی که دیدارهای یک چهارم نهایی از امروز آغاز خواهند شد، تعداد زیاد بازیکنان با یک کارت زرد سبب شده تا مربیان تیم ها نگرانی زیادی داشته باشند.

در دور یک چهارم نهایی جام جهانی کاسمیرو، لوستیگ و ماتویدی محروم هستند. نکته جالب این است که هر سه بازیکن در پست های دفاعی بازی می کنند و بدون شک خلا حضورشان، اتفاق خوشایندی برای تیم های رزیل، سوئد و فرانسه نخواهد بود.

اما ممکن است اتفاقات بدتری هم در راه باشد. در این ۸ تیم، ۳۲ بازیکن یک کارته حضور دارند که در صورت گرفتن یک کارت زرد دیگر، بازی نیمه نهایی احتمالی را از دست خواهند داد. اروگوئه ای ها تنها یک بازیکن یک کارته دارند و از آن طرف، کرواسی با ۸ بازیکن یک کارته رکورددار است.

در تیم فرانسه ژیرو، پاوارد، تولیسو و پوگبا در آستانه محرومیت هستند. از بین این بازیکنان غیبت پوگبا می تواند نقصان بزرگی برای خروس ها باشد. اروگوئه ها تنها بنتاکور را با یک کارت زرد می بینند، او در هر ۴ بازی برای تیمش به میدان رفته و در دیدار مقابل روسیه کار زرد گرفت.

در بین بازیکنان برزیل، کوتینیو، نیمار و فیلیپه لوییز باید با احتیاط بیشتری بازی کنند. از این جمع احتمال نیمکت نشینی فیلیپه لوییز وجود دارد. بلژیکی ها با ۵ بازیکن یک کارته به مصاف سلسائو خواهند رفت و شاید محرومیت دی بروین از این جمع، بیش از دیگران، شیاطین سرخ را ناراحت کند.

سوئد و انگلیس نیز روی هم ۶ بازیکن یک کارته دارند. از سوئد اکدال و کلاسون و از انگلستان واکر، لوفتوس چیک، لینگارد و هندرسون بازیکنانی هستند که در ۴ بازی قبلی حداقل یک کارت زرد گرفته اند.

اما خشن تیم بازی یک چهارم نهایی بین تیم های روسیه و کرواسی خواهد بود. جایی که روس ها با ۵ بازیکن در آستانه محرومیت به مصاف تیمی می روند که ۸ بازیکن با یک کارت زرد را در اختیار دارد.

۳۲ بازیکن در آستانه محرومیت از نیمه نهایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج