۷۴۲۱۵۷
۹ نظر
۵۰۱۳
۹ نظر
۵۰۱۳
پ

توضیح در مورد تغییر ساعت کار ادارات تهران

استاندار تهران با تاکید بر اینکه بر اساس آخرین مصوبه هیات وزیران اختیار تغییر ساعت کاری در استان‌ها به استانداری‌ها سپرده شده است، گفت: تمامی تدابیر لازم برای رفت و آمد کارمندان در این تغییر ساعت اندیشیده شده است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران با تاکید بر اینکه بر اساس آخرین مصوبه هیات وزیران اختیار تغییر ساعت کاری در استان‌ها به استانداری‌ها سپرده شده است، گفت: تمامی تدابیر لازم برای رفت و آمد کارمندان در این تغییر ساعت اندیشیده شده است.

محمدحسین مقیمی در خصوص آخرین جزئیات تغییر ساعت کار ادارات در استان تهران گفت: با توجه به آخرین مصوبه هیات وزیران تصمیم گیری درباره تغییر ساعت کار ادارات در استان‌ها به استانداران واگذار شده که بر همین اساس ساعت کار ادارات شامل دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی به استثنای مراکز خدمات رسان در تهران از ساعت ۶ تا ۱۴ تعیین شده است.

آغاز ساعت کاری شهرستانهای استان تهران از 6/30

وی افزود: در شهرستان‌های استان تهران نیز ساعت کاری از ۶:۳۰ صبح تا ۱۳.۳۰ تعیین شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این تغییر ساعت کاری تدابیر لازم برای رفت و آمد کارمندان تدبیر شده به شکلی که ساعت کار مترو، اتوبوس‌ها و سایل حمل و نقل عمومی نیز تغییر کرده و از ساعت ۵ صبح به شهروندان ارائه خدمات خواهند داشت.

استاندار تهران در خصوص فعالیت دفاتر پلیس+۱۰ نیز گفت: تغییر ساعت فعالیت چنین مراکزی به عهده خود آنها گذاشته شده که باید پس از تصمیم گیری ساعت کاری خود را به اطلاع مردم برسانند.

مقیمی از همه شهروندان درخواست کرد با همکاری در اجرای این بخشنامه و تغییر ساعت کاری در استان تهران موجبات کاهش مصرف برق در سطح استان را فراهم کند تا هر چه زودتر از زمان پیک مصرف برق در این فصل عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدصادق

      یادش بخیر زمان محمود کبیر ، ساعت کاری ساعت 14:30 خاتمه می یافت و اینطور مردم را در عذاب قرار نمی داد.
      فکری به حال هزاران زن و دختر مردم که حالا باید ساعت 4 صبح از خانه هایشان در تهران و بدتر از آن در حومه تهران از خانه خارج شوند کرده اند ؟؟؟
      با این وضعیت که داریم والا قدار کشی مثل وحید مرادی در محل محصوری مانند زندان امنیت جانی و مالی ندارند حالا فکر ساعت 4 صبح که امنیت خیابانها موج میزنه مردان جرات رفتن به خیابان را ندارند.
      البته یکی از اهداف این طرح که مشخصه و اون اینه که تاکنون جامعه کارمندان دولتی در صف اعتراض کنندگان شرایط مدیریتی و اقتصادی بصورت صنفی نبودند ولی با این برنامه ریزی هدفمند برخی ، کارمندان را برای اعتراضات هدفمند ساماندهی می کنند و فتنه گران طراح به بهانه ها خویش دست پیدا می کنند.

    • بی نام

      الان که چی باشه؟ اصلا دلیل این کارشونو توضیح ندادن!!!

    • بدون نام

      مگه نگفته بودند با شروع به کار نيروگاه اتم بوشهر نیاز برق برطرف مبشود
      پس چی شد؟
      مگر نگفته اند چند سال پیش نيروگاه اتمی بوشهر شروع به کار کرده است ؟
      پس چرا کمبود برق داریم؟

    • مهدی

      کارمندان 5صبح از خانه بیان بیرون که برق کمتر مصرف بشه ولی مغازه داران اجازه دارند تا ساعت 12شب باز باشن وبرق مصرف کنند (برای یه مغازه کوچک 20لامپ روشن میکنن)چه لزومی داره بعضی از اصناف تا ساعت 12شب باز باشن (مثل مبل فروشها ومیوه فروشها و...)
      چرا در ایران اصناف ساعت کاری ندارن؟
      باید برای شغل های ازاد هم ساعت کاری تعیین بشه وجز شغل های خدمات رسان بقیه ساعت 8شب تعطیل بشه تا ازمصرف انرژی کاسته بشه

    • ........

      جناب استاندار تهران نمیخوان بازنشسته بشن ،، دیگه وقت استراحته

    • عابر

      عالی بود ترافیک

    • مریم

      تغییر ساعت کاری به نظرم مضحکه . کارمندان یک ساعت هم زودتر به محل کار بروند بازهم مجبور به روشن کردن لامپها و کولر به جهت گرمای شدید هستند و خیلی هم تاثیری نخواهد داشت ضمنا با این نوع تصمیم گیریهای غلط اصلا مشکلات کارمندانی رو در نظر نمی گیرند که محل کار تا منزلشون فاصله ی زیادی داره و باید کله ی سحر خسته و خواب آلود بیدار بشن و و تعداد ارباب رجوع ای رو که در واقع اون موقع صبح نمی تونه مراجعه داشته باشه اصلا در نظر گرفته نمیشه .

    • رضا

      وزارت راه و شهرسازی و شرکتهای تابعه از جمله راه آهن علیرغم اعلام بخشنامه در رسانه ملی با این توجیه که بخشنامه به ✋ ما نرسیده آنرا اجرا نمی کنند

    • بدون نام

      خیلی خوب خواهش میکنم در کل سال اجرایی بشه چون بازتاب این کار به خودمان برمیگرده اگه کمی فکر کنیم خواهیم دید با این کار از حجم ترافیک کم میشه و الودگی هوا هم کم میشه در نتیجه شاید در سال چند نفر کمتر بخاطر الودگی هوا فوت کنند .ضمن اینکه در هوای خنک به محل کار میرسیم پس اشکالی به این طرح وارد نیست . با تشکر از استاندارمحترم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج