۷۴۲۳۴۱
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

زورگیر جنوب تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از دستگیری یکی از زورگیران جنوب تهران خبر داد که با همکاری «ناتاشا» به شیوه ای خاص روزانه بیش از ۱.۵ میلیون تومان درآمد داشتند.

تسنیم: رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از دستگیری یکی از زورگیران جنوب تهران خبر داد که با همکاری «ناتاشا» به شیوه ای خاص روزانه بیش از ۱.۵ میلیون تومان درآمد داشتند.

سرگرد ابراهیم شریفی با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند «ناتاشا»، در تشریح جزئیات دستگیری این فرد اظهار کرد: به دنبال چند فقره سرقت به عنف توسط دو سرنشین یک موتورسیکلت آپاچی سفید که در حین سرقت صورت های خود را پوشانده بودند و در جنوب تهران اقدام به چند مورد زورگیری کرده بودند، موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا گشت زنی هدفمند در محدوده سرقت ها آغاز شده و طرح مهار به اجرا درآید.

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک افزود: با توجه به اظهارات شاکیان در خصوص مشخصات ظاهری هر دو سرنشین و موتورسیکلت سارقان، یکی از گشتی های این کلانتری موفق شد موتورسیکلت مذکور را در مسیر مجیدآباد به سمت قلعه شیخ شناسایی کند ولی هر دو متهم به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: پس از بی توجهی متهمان به دستورات مکرر ایست پلیس و تلاش آنها برای فرار، ماموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به ۷ شلیک هوایی کردند و سرانجام در حالی که تعادل موتورسیکلت متهمان به هم خورده بود، موفق به دستگیری یکی از دو متهم شدند و ترک نشین آن متواری شد.

شریفی با بیان اینکه متهمان پلاک موتورسیکلت مذکور را مخدوش کرده بودند گفت: پس از دستگیری راکب و بررسی پلاک موتورسیکلت متهمان، مشخص شد که موتورسیکلت حدود ۲ ماه قبل به سرقت رفته بود و متهمان برای سرقت و زورگیری ها از موتورسیکلت های سرقتی استفاده می کردند.

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک اضافه کرد: همکاران ما در بازرسی از متهم دستگیر شده ۴ دستگاه موبایل و یک چاقو کشف کردند.

وی با اشاره به همکاری یکی از مجرمان سابقه دار با متهم دستگیر شده که تبحر زیادی در سرقت موتورسیکلت های خاص داشت گفت: متهم دستگیر شده در اعترافاتش با اشاره به زورگیری های یک ساله اخیر خود، به همکاری یکی از متهمان سابقه دار و حرفه ای به نام ناتاشا اعتراف کرد که با همکاری وی اقدام به سرقت موتورسیکلت های پرشتاب از خیابان های شمال شهر کرده و با آنها دست به زورگیری از افراد در حومه شهر تهران می کردند.

شریفی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد ناتاشا که تبحر خاصی در باز کردن قفل و روشن کردن موتورسیکلت های خاص و پرشتاب داشته، این موتورها را در مناطق شمالی شهر سرقت می کرده و با هریک از این موتورهای سرقتی، چند فقره زورگیری انجام می دادند و نهایتاً پس از تغییر پلاک و شماره موتور، آن ها را به فروش می رساندند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک، این فرد سابقه دار به عنوان مغز متفکر در طرح ریزی سرقت های متعددی با باندهای مختلف فعالیت داشته و با توجه به استعداد بالای او، لقب ناتاشا را که نام شخصیت متفکر در یکی از سریالهای پلیسی بوده به وی داده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای این باند روزانه بین ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان درآمد داشته اند و هریک از گوشی هایی را که به سرقت می بردند بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رساندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      خدا قوت نیروی انتظامی عزیزان پر تلاش افرین بر همتتان ۰ قوه قضاییه اینها را به شدید ترین وجه مجازات کند

    • محمد

      فردا آنها را آزاد میکنند هر روز میگیرند فایده ندارد

    • محمد

      فردا آنها را آزاد میکنند هر روز میگیرند فایده ندارد

      پاسخ ها

      • اسی م

        آقای ناتاشا گوشی دزد و این ارازل اوباش بگیرید وبه سزای کارهای که کرده تاابد زندانی کنیدتامحله نفس راحتی بکشه

    • وجیهه

      بایستی شدیدابرخورد شود.شرارت بسه دیگه

    • بدون نام

      مردم همین را میخوان برخورد شدیدبدون پارتی بازی

    • اسد

      یک سوال چرا ارازل تهران تمام نمیشوند چراپلیس انهارابا بستن جی پی اس کنترل نمی کند با بستن جی پی اس به ارازل دیگر انها جرات تکرار جرم را پیدا نمی کنند فقط یک سال مدیریت این افراد را به من بدهند قول می دم که ارازل را مثل گوسفند نرم وآرام کنم

    • امیر

      با نظر دوست خوبمون برای جی پی اس کاملا موافقم وقتی کسی با حرف ادمی زاد ادم نمیشه باید بازبون خودش باهاش حرف زد نوعی جی پی اس طراحی و نصب بشه که جدا کردن و خلاصیش غیر ممکن و در صورت اقدام جداسازی بلافاصله دستگیر بشه طوری که راحت بتونن محلهای تردد و مواردی که برابر قانون در حریم خصوصیش نیست تحت کنترل باشه که یاد بگیرن این ملت گناهی ندارن گیر بیشرفهایی بیافتن که همین افراد بعدا خودشونو مرد و لات و ناموس پرست و قلدر معرفی میکنن مردم اسایش و امنیت میخوان کشوری که دور تا دور مرزهاشو گرگهای گرسنه گرفته ولی خداروشکر امنیت دارن میتونه از پس این شیادها هم بر بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج