۷۴۲۵۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

حقوق تیر ماه را با معوقات بگیرید

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که اعتبار لازم برای پرداخت معوقات حقوقی در چند ماه ابتدایی سال جاری را تامین کرده است و از این رو باید تمامی دستگاه‌های اجرایی حقوق و مزایای تیرماه را به همراه مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.

خبرگزاری ایسنا: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که اعتبار لازم برای پرداخت معوقات حقوقی در چند ماه ابتدایی سال جاری را تامین کرده است و از این رو باید تمامی دستگاه‌های اجرایی حقوق و مزایای تیرماه را به همراه مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.

حقوق و مزایای کارکنان هر ساله و با تصویب در قانون بودجه شامل افزایش نسبت به سال قبل می‌شود و بر این اساس حقوق سالانه پرداخت خواهد شد. برای سال جاری درصد افزایش حقوق کم حاشیه نبود و بعد از تصویب در قانون بودجه بار دیگر دستخوش تغییراتی شد. ماجرا از این قرار بود که دولت در بخشنامه بودجه ۱۳۹۷ افزایش بین ۵ تا ۱۰ درصدی را برای حقوق کارکنان پیشنهاد کرد که در ادامه برخی انتقادات و پیشنهاداتی که وجود داشت، درصد افزایش را با ۱۰ درصد در قالب لایحه به مجلس برد، اما مجلس پیشنهاد دیگری داشت و خواستار آن شد که دولت درصد افزایش حقوق سال ۱۳۹۷ کارکنان را حداکثر ۲۰ درصد تعیین کرده و به منظور حرکت به سمت یکسان‌سازی نظام پرداخت‌ها به طور پلکانی افزایش دهد، یعنی کارکنانی که کمترین حداقل حقوق برایشان تعیین می‌شود، بیشترین افزایش را داشته و به صورت پلکانی کسانی که حقوق بالاتری دریافت می‌کنند، کمترین درصد رشد به آن‌ها اختصاص پیدا کند.

حقوق تیر ماه را با معوقات بگیرید

دولت نیز در ابلاغیه‌ای که برای اجرای بودجه داشت، با تصویب در هیات وزیران حداکثر افزایش حقوق را بین شش تا ۱۲ درصد اعلام کرد، اما مورد واکنش مجلس قرار گرفت چرا که آن‌ها معتقد به افزایش ۲۰ درصدی بودند. هر چند که دولت توضیح داد حداقل حقوق را از یک میلیون و ۳۵ هزار تومان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داده و این خود به معنی رشد ۱۶ درصدی است و از سوی دیگر تاکید داشت که قانون بودجه می‌گوید افزایش حداکثر ۲۰ درصدی و از این رو دولت می‌توانسته در محدوده پایین‌تری افزایش حقوق را تعیین کند، اما در نهایت مجلس بار دیگر تغییراتی در قانون ایجاد کرده و خواستار افزایش حقوق کارکنان در حداقل آن تا ۲۰ درصد شد؛ بنابراین سازمان برنامه و بودجه نیز به همراه سازمان اداری و استخدامی تغییرات لازم در افزایش حقوق را اعلام کرده و باید از ماه گذشته حقوق‌ها بر این اساس پرداخت می‌شد. اما عمدتا این اتفاق نیفتاد و مابه‌التفاوت پرداختی در سه ماه ابتدایی سال در اکثر سازمان‌ها همچنان پرداخت نشده است. این در حالی است که سازمان برنامه و بودجه در تازه‌ترین ابلاغیه خود به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده که اعتبار هزینه سه ماه اول سال ۱۳۹۷ را برای دستگاه‌ها تامین کرده و ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی احکام کارگزینی کارکنان خود را بر اساس مصوبه جدید صادر و حقوق و مزایای آن‌ها در تیرماه را طبق احکام جدید همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.

بر این اساس کارکنان دستگاه‌های دولتی باید منتظر باشند تا در تیرماه علاوه بر اینکه حقوق و مزایای خود را طبق قوانین جدید افزایش حقوق دریافت می‌کنند، مابه‌التفاوتی که در سه ماه گذشته به آن‌ها پرداخت نشده است، همراه حقوق به حسابشان واریز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه شاهکاری !!!! با ۲۰۰ تومن که اضافه کردین

      پاسخ ها

      • حامد

        دمت گرم

    • بدون نام

      بخدا من دیگه کاملا هنگ و گیج شدم.هیچی رو باور نمیکنم.یه روز تایید روز بعد تکذیب.شاید هم خودم آلزایمر گرفته ام

    • بدون نام

      الانم که ده درصد اضافه شده همه رو سر کار گذاشتید حالا کیه که رسیدگی کنه

    • حسین

      همین آقا وعده اردیبهشت داده بود حالا می فرماید تیر ماه
      رییس تامین اجتماعی حقوق معوق بازنشستگان را می فرماید اوایل مرداد ببعد
      فقط دروغ تحویل ملت میدن

    • جواد

      کلا" تو کشور شاید 10نفر باشن که حقوقشون 20 درصد اضافه شده

    • نظامی

      من که باور نمیکنم از بس که دروغ شنیدیم

      پاسخ ها

      • حامد

        دمت گرم

    • بدون نام

      سال داره تمام میشه لطف کنیدهمه راباافزایش سال۹۸وازیزکنید.

      پاسخ ها

      • حامد

        دقیقا

    • حامد

      حقوق من زیر سه میلیونه و حدودا ۱۸۰ هزار تومن افزایش پیدا کرد دقیقا اگه تو یک ما سه بار برم بازار تو چند روز با این گرونی ته میکشه .شما حساب کن سه کیلو میوه هیچی نشه ۵۰ تومن میشه .

    • خاویار

      سلام،فقط دروغ،دروغ،تا کی،وعده سرخرمن،قراربود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۲۰٪اضافه کنند،البته کسانی که زیر ۱/۵ میلیون حقوق میگیرند،ولی فقط ۱۲٪ اضافه کردند،و ماوالتفاوت حقوق را هم هنوز نریختند

    • خاویار

      سلام،فقط دروغ،دروغ،تا کی،وعده سرخرمن،قراربود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۲۰٪اضافه کنند،البته کسانی که زیر ۱/۵ میلیون حقوق میگیرند،ولی فقط ۱۲٪ اضافه کردند،و ماوالتفاوت حقوق را هم هنوز نریختند

    • بدون نام

      همه چی شده چندین برابر، دیگه پنج درصد افزایش حقوق این همه سرو صدا نداره ک.
      بی دردا

    • علی

      ماکه هنوز فروردین رو فقط گرفتیم.کو حالا تا تیرماه.احتمالا تو پاییز حقوق تیر رو میگیریم

    • رضا

      لعنت بر سر دامداران تامین اجتماعی که حقوق بازنشستگان را ۱۳در ضد اضافه کرده و هنوز از معوقات خبری نیست

    • یعقوب

      ایکاش این اقای نوبخت در این مدتی که مسولیت این دستگاه رو به عهده گرفته یکبار میرفتن بازار واسه خرید البته با اتوبوس موقع برگشتن به خونه این خبر رو خودشون می خوندن وبه این مسخره بازیها فکری میکردن.

    • ف ا

      چرا شهرداری ها
      این ۴ ماه نه حقوق نه مزایا وماوتفاوت پرداخت نکرده چرا دولت کمک شهرداری ها نمی کند شهرداریهای ضعیف دارن سقوط می کنند ما کارگران بدبخت چه گناهی کردند

    • بدون نام

      لعنت خدا وپیامبر خدا به دروغگویان که مردم رو سرکار میزارن ما که چیزی ندیدم اینا فقط دروغ تحویل مردم میدن نه اضافه حقوق بازم خدا لعنت شون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج