۷۴۲۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولتیماتوم سازمان لیگ به تیم شمالی

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هنوز به استانداردهای موردنظر سازمان لیگ نرسیده است و در صورت فراهم نشدن شرایط این استادیوم، نساجی در یک شهر دیگر میزبان خواهد شد.

خبرگزاری مهر: از بدو صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر مهمترین دغدغه این تیم فراهم کردن شرایط استادیوم وطنی قائمهشر و رساندن این استادیوم به استانداردهای مدنظر سازمان لیگ و AFC بوده است.

باتوجه به زمان کم باقیمانده تا شروع لیگ برتر، کارهای آماده سازی این استادیوم با سرعت در حال انجام است ولی در صورتی که ورزشگاه به حداقل استانداردها مجهز نشود، نساجی در شهرها و استادیوم های دیگر باید میزبان حریفانشان باشند.

سهیل مهدی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من روز چهارشنبه گذشته در قائمشهر بودم. در این ورزشگاه یک سکوی خوب ساخته‌اند ولی چون فرصت زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده، کارها را اولویت بندی کرده‌ایم. مهمترین کارها را در اولویت قرار داده‌ایم تا به آن رسیدگی شود.

مهدی درباره اولویت های استادیوم شهید وطنی افزود: به عنوان مثال باید سکوهای ورزشگاه صندلی گذاری شود ولی به مسئولان استان گفتیم اولویتشان روی آماده سازی رختکن ها باشد. اگر صندلی نباشد می توان مسابقات را برگزار کرد ولی اگر رختکن به شرایط استاندارد نرسد، نمی توان بازی را برگزار کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما کارهای مهم را در اولویت گذاشته ایم. مسئولان هم متعهد شدند که سر موقع کار را انجام بدهند. آنها قول داده اند و اگر تعهدشان تا زمان مقرر عملی نشود، نمی توانند در این ورزشگاه میزبان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج