۷۴۲۶۴۵
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

وکیل متهم به قتل مرادی: هنوز قتل تایید نشده

وکیل مدافع «سعید. ص» زندانی متهم به قتل وحید مرادی می‌گوید اخبار منتشره درباره اینکه موکلش مرتکب این قتل شده، معتبر نیست.

خبرگزاری تسنیم: محمدصالح نقره‌کار درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «سعید. ص»، وحید مرادی را در زندان رجایی شهر به قتل رسانده است اظهار کرد: اخبار منتشره در خصوص ارتکاب جرم موکلم در زندان رجایی شهر مبنی بر قتل «وحید مرادی» تایید نشده و غیرقابل استناد است.

این وکیل دادگستری افزود: فیلم دوربین مداربسته زندان در حال بازبینی بوده و تحقیقات مقدماتی و تکمیلی در جریان است؛ بنابراین شایسته است تا تکمیل تحقیقات بدون پیش داوری، فرصت برای کشف حقیقت توسط مرجع تحقیق فراهم شود.

نقره‌کار گفت: حسب ماده ۹۱ قانون آیین دادرسی کیفری تحقیقات مقدماتی به صورت محرمانه است و تمام اشخاصی که در جریان این روند قرار دارند مکلف به حفظ اسرار هستند.

وحید مرادی؛ شرور معروف پایتخت ۱۱ تیر جاری هنگام هواخوری در زندان رجایی‌شهر کرج با سایر زندانیان درگیر و با ضربات چاقو به قتل رسید.

وحید مرادی ۲۶ اردیبشهت سال جاری در یک نزاع در خیابان ۲۱ ولنجک، بن‌بست اول با ضربات چاقو یکی از دوستان بیست و هشت ساله‌اش به‌نام حسین را به‌قتل رساند و از محل جنایت متواری شد که مأموران پلیس اداره آگاهی پایتخت وی را هنگام فرار از کشور و در ۵۰۰ متری مرز کشور ترکیه بازداشت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شفق

      اونی که کشته دستش درد نکنه

    • اریا

      واقعا هرکس این ادم پست را کشته دستش درد نکنه کشور به یاغی و عربده کش نیاز نداره اینایی هم که از ایشان طرفداری میکنن لطفا بگیرن ادب کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • اریا

      واقعا هرکس این ادم پست را کشته دستش درد نکنه کشور به یاغی و عربده کش نیاز نداره اینایی هم که از ایشان طرفداری میکنن لطفا بگیرن ادب کنن

    • آه ازدست ادمای ..

      باز یک عده‌ای طرفدار این شرور میشن و تو فضای مجازی شایعه پراکنی میکنند

    • یک انسان

      لطفا برای دیگران نظر ندین بلکه این از من و شما پاکتر بوده و کارهای بسیار بسیار نیکی هم انجام می داده پس به جای خداوند متعال تصمیم نگیرید خدایا همه را هدایت کن و خوب و بد بودن رو خدایا تو می توانی تشخیص دهی نه من و امثال من و دیگران

      پاسخ ها

      • علی

        زرشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج